Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #26 Skrevet 28. juni 2024 monty12 skrev (10 timer siden): Flytte PÅ leilighet? Sorry, dialekt. Glemte meg litt, vet at man skal skrive enten bokmål eller nynorsk her. Anonymkode: 082b4...435
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #27 Skrevet 28. juni 2024 Løsningen er å velge å bo slik at naboers oppførsel påvirker en minst mulig. Kjøp bolig med litt tomt og god avstand til naboer. Eller lev med røyklukt inn i huset når man lufter eller sitter ute. Plenklipping og bråk både for tidlig og for sent, unger som hopper på trampoline før 07 når man endelig har en fridag, rot og søppel på tomt rett ved siden av, slik at man føler det ikke hjelper å holde det pent osv osv… Som du ser har jeg flyttet fra tomannsbolig i tettbygd byggefelt, til enebolig med flere mål stor tomt. Jeg er ikke tolerant og storsinnet nok til å tåle alle plager som naboer påfører meg🤷🏻♀️ Anonymkode: 3f060...6c9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #28 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sorry, dialekt. Glemte meg litt, vet at man skal skrive enten bokmål eller nynorsk her. Anonymkode: 082b4...435 I hvilken dialekt bytter man ut i med på? Trodde preposisjonene hadde samme betydning i hele landet jeg. Anonymkode: 3f060...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå