Gå til innhold

Herregud så sur jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Bryr du deg om det? Du konkluderte jo like herlig basert på innlegget uten å spørre videre. 

Anonymkode: 759e0...ba0

Jeg glemte meg bort. Kontrollspørsmål må man stille. Damer asså--

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ReneRene skrev (9 minutter siden):

Ja, det er bra det, for ellers er ikke tilpasning så dumt heller 🙂 Jeg kjøper ikke noe jeg ikke kan fikse selv. Jeg venter liksom ikke på at en mann passerer så jeg kan spørre om hjelp. Hvor tafatt kan man bli?

Så trøttendes forutsigbar du er.

Anonymkode: 413d0...06d

Skrevet
ReneRene skrev (10 minutter siden):

Ja, det er bra det, for ellers er ikke tilpasning så dumt heller 🙂 Jeg kjøper ikke noe jeg ikke kan fikse selv. Jeg venter liksom ikke på at en mann passerer så jeg kan spørre om hjelp. Hvor tafatt kan man bli?

Er man tafatt hvis man kjøper møbler til hjemmet man bygger med partneren sin, som krever 2 mennesker til å sette opp? 
svarene dine blir bare dummere og dummere. Om det er overhode mulig 

Skrevet
ReneRene skrev (10 minutter siden):

Jeg glemte meg bort. Kontrollspørsmål må man stille. Damer asså--

Ja damer ass.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er man tafatt hvis man kjøper møbler til hjemmet man bygger med partneren sin, som krever 2 mennesker til å sette opp? 
svarene dine blir bare dummere og dummere. Om det er overhode mulig 

Bygger opp med partneren sin? 🙂 Hva med single som ikke BYGGER noe opp med partner? Hvordan i all verden klarer de seg?? Har du noen ide, unntatt å spörre nærmeste MANN? Eller? 

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Bygger opp med partneren sin? 🙂 Hva med single som ikke BYGGER noe opp med partner? Hvordan i all verden klarer de seg?? Har du noen ide, unntatt å spörre nærmeste MANN? Eller? 

Blir du aldri litt flau over oppførselen din?

Anonymkode: 413d0...06d

Skrevet
ReneRene skrev (5 minutter siden):

Kjeder du deg eller er du bare en kranglefant? 
Selvfølgelig hadde jeg klart å montere skinner i tak og gulv og satt meg skikkelig inn i bruksanvisningen og fått det til. 
Men hvorfor slite x antall timer, og kanskje ødelegge noe når jeg bor sammen med en ektemann som er håndverker? 
Nærmeste mann? Jeg er godt gift med mannen min på 22 året. 
Single fikser sjæl, eller får en kompis eller en far til å hjelpe seg. 
min mann har hjulpet mange av mine single venninner. 
hvorfor er du så kranglete? 

Anonymkode: 2c93a...f39

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kjeder du deg eller er du bare en kranglefant? 
Selvfølgelig hadde jeg klart å montere skinner i tak og gulv og satt meg skikkelig inn i bruksanvisningen og fått det til. 
Men hvorfor slite x antall timer, og kanskje ødelegge noe når jeg bor sammen med en ektemann som er håndverker? 
Nærmeste mann? Jeg er godt gift med mannen min på 22 året. 
Single fikser sjæl, eller får en kompis eller en far til å hjelpe seg. 
min mann har hjulpet mange av mine single venninner. 
hvorfor er du så kranglete? 

Jeg er ikke kranglete fordi jeg er uenig vet du. Dere trenger en mann. Jeg syns det er feil og jeg syns det er tafatt. Det kan du være uenig i så mye du vil. 

Skrevet
ReneRene skrev (11 minutter siden):

Du vrir det til å handle om kjønn, men det er jo litt trist hvis man aldri kan kjøpe seg et normalt skap fordi man skal klare alt selv. Jeg vil anta at hvis hi hadde hatt en kvinnelig partner, hadde det vært de to som hadde montert skap. 

Jeg har forresten vært på venninnekveld hvor vi satte sammen møblene til ei nyinnflytta venninne. Vin og bygging, det var koselig, det! 

Men ofte er det altså mer praktisk å være mer enn én, uavhengig av kjønn. 

Skrevet
ReneRene skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke kranglete fordi jeg er uenig vet du. Dere trenger en mann. Jeg syns det er feil og jeg syns det er tafatt. Det kan du være uenig i så mye du vil. 

Jeg synes det er litt tafatt å ikke få seg til å spørre noen om hjelp hvis man skal ha et møbel som er litt for stort å montere på egenhånd. 

Hva gjør du hvis du trenger en sofa? Eller har du bare stoler fordi du skal klare å bære alt selv? For du spør vel ikke en MANN om å hjelpe deg å bære? 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (2 minutter siden):

Du vrir det til å handle om kjønn, men det er jo litt trist hvis man aldri kan kjøpe seg et normalt skap fordi man skal klare alt selv. Jeg vil anta at hvis hi hadde hatt en kvinnelig partner, hadde det vært de to som hadde montert skap. 

Jeg har forresten vært på venninnekveld hvor vi satte sammen møblene til ei nyinnflytta venninne. Vin og bygging, det var koselig, det! 

Men ofte er det altså mer praktisk å være mer enn én, uavhengig av kjønn. 

Men nå har faktisk alt handlet om kjönn her, og det er ikke akkurat bare jeg som har poengtert det! Dere har tvert i mot understreket det.

Skrevet
ReneRene skrev (25 minutter siden):

Vi prater ikke om single. Vi prater om HI, og hun andre du svarte om at hun burde kjøpt noe som hun kunne bygd alene. Hvor det også kom tydelig frem at hun hadde partner. Hvorfor da gi råd om å kjøpe noe man klarer å sette opp selv? 

Skrevet
ReneRene skrev (20 minutter siden):

Men nå har faktisk alt handlet om kjönn her, og det er ikke akkurat bare jeg som har poengtert det! Dere har tvert i mot understreket det.

Jo, det er faktisk bare du som er opptatt av at dette handler om kjønn. 

Skrevet

Dib ass. Nå skal liksom damene her inne ha det til at vi kvinner monterer og bruker verktøy like mye som mennene? Det er vel mennene som velger tekstiler, farger og interiør i hjemmet og da tenker jeg…

Anonymkode: 696f3...3a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Dib ass. Nå skal liksom damene her inne ha det til at vi kvinner monterer og bruker verktøy like mye som mennene? Det er vel mennene som velger tekstiler, farger og interiør i hjemmet og da tenker jeg…

Anonymkode: 696f3...3a2

Ja, for nyanser finnes ikke? Enten gjør damene all snekringa eller ingenting? 

Anonymkode: d9881...b34

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan du ordner deg for å få inn sofa, hvitevarer eller flytte et skap? Gjør du aldri noe som krever mer enn én person? 

Når mannen min ikke er hjemme så spør jeg en venninne eller min søster om hjelp om det er noe jeg trenger ekstra hender, eller hode, til. Jeg syns det vitner om stor fattigdom å ikke ha noen som kan hjelpe til ved behov, om det så er partner, venner eller slektninger. 

Anonymkode: 67634...3d7

Skrevet

Jeg hadde blitt GØRRSUR på deg om jeg kom hjem etter 1 ukes jobb og du begynte å mase om et jævla garderobeskap. Bare på pur faenskap ville jeg latt skapet stå noen ekstra dager før jeg satt det opp. Du kunne gjort det selv om det var så viktig for deg

Anonymkode: b8c74...d8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde blitt GØRRSUR på deg om jeg kom hjem etter 1 ukes jobb og du begynte å mase om et jævla garderobeskap. Bare på pur faenskap ville jeg latt skapet stå noen ekstra dager før jeg satt det opp. Du kunne gjort det selv om det var så viktig for deg

Anonymkode: b8c74...d8f

Hadde ikke fått lov å begynt å styre med dette selv og ødelegge det 😅  jeg er ikke sur, skjønner jo at han ikke orket i dag- vi skal sette det opp i morgen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hadde ikke fått lov å begynt å styre med dette selv og ødelegge det 😅  jeg er ikke sur, skjønner jo at han ikke orket i dag- vi skal sette det opp i morgen 

Så bra😍noen ganger er det godt å bare få ut litt gruff😇

Anonymkode: 67634...3d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så du bare kødda i overskriften da eller? 

Anonymkode: b2e4d...3ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

😅 Overskriften din er dessverre litt lett å tolke den veien, men da forstår jeg at du mener du er generelt sur, ikke sur på han? 

Anonymkode: 92caa...1c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...