Gå til innhold

Herregud så sur jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet
ReneRene skrev (Akkurat nå):

NEI! Dette er et FORELDREforum! Det ER menn her!

Er de også mest opptatt av kjoler?

Anonymkode: 67634...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

mens jeg hva? Skal ha dårlig samvittighet for at jeg slo ned din dømmende konklusjon? 

Anonymkode: 759e0...ba0

Nei. Fordi en unnskyldning ikke teller for deg. Dere har litt problemer med å be om det. Faktisk. Det er ikke et tap skjønner du. Og det var ikke deg jeg ba om unnskyldningen til engang. 

Skrevet
ReneRene skrev (38 minutter siden):

Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. 

Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil.

Vil du høre om da jeg skrudde sammen en kommode? Med svulst på ribbein som var knekt, men jeg gjorde det på pur f. At det ga meg plager i etterkant og var vondt og fremdeles er det. Det er jo ikke sånn at man løper inn her og forteller om at man har brukt verktøy hver gang det skjer. Men det skjer, og vil fremdeles skje, uten at det står på dib. *Det har ikke skjedd før internettet vet det*

Anonymkode: b0e82...07c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er de også mest opptatt av kjoler?

Ja, jeg tror det 😄 men mest på damer pluss- minus..

Skrevet
ReneRene skrev (2 minutter siden):

NEI! Dette er et FORELDREforum! Det ER menn her!

Og hvorfor trenger vi å så fall spørre menn her inne?

jeg snekrer masse og er veldig handy. Trenger jeg hjelp med noe, prater jeg med f.eks Maxbo eller sjekker YouTube. Mener du at en på forumet her skulle beskrevet hvordan man setter opp en lettvegg eller lekter en vegg? 

Skrevet

Vil du høre om da jeg skrudde sammen en kommode? Med svulst på ribbein som var knekt, men jeg gjorde det på pur f. At det ga meg plager i etterkant og var vondt og fremdeles er det. Det er jo ikke sånn at man løper inn her og forteller om at man har brukt verktøy hver gang det skjer. Men det skjer, og vil fremdeles skje, uten at det står på dib. *Det har ikke skjedd før internettet vet det*

Anonymkode: b0e82...07c

Nei, du gjorde det fordi du kunne. Det er fint.

Skrevet

Og hvorfor trenger vi å så fall spørre menn her inne?

jeg snekrer masse og er veldig handy. Trenger jeg hjelp med noe, prater jeg med f.eks Maxbo eller sjekker YouTube. Mener du at en på forumet her skulle beskrevet hvordan man setter opp en lettvegg eller lekter en vegg? 

Ja, gjerne det!! Noen trenger å läre sånt faktisk. Ikke å telle kjoler... jesus 😂

Jeg tror faktisk flere er helt enige. Men å si noe her... vel.

Skrevet
ReneRene skrev (2 minutter siden):

Ja, gjerne det!! Noen trenger å läre sånt faktisk. Ikke å telle kjoler... jesus 😂

Men er det slik i din verden at om man teller kjoler så kan man ikke bruke verktøy? Ja eller nei?

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Poenget er vel at man spør den man mener man får best svar av. Er det profesjonelle tror du, eller en hau av lekmenn her inne? Spørsmål om antall sommerkjoler faller ikke ikke under kategorien at man bør høre med profesjonelle.

hvis det plager deg hva slags spørsmål som stilles her inne så foreslår jeg at du går til et annet forum.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men er det slik i din verden at om man teller kjoler så kan man ikke bruke verktøy? Ja eller nei?

Det er nok helst.. engasjementet som fascinerer meg.. 🙂 OG at samtlige i tråden ba Ts VENTE på mannen.

Det er faktisk ganske .. interessant.

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Poenget er vel at man spør den man mener man får best svar av. Er det profesjonelle tror du, eller en hau av lekmenn her inne? Spørsmål om antall sommerkjoler faller ikke ikke under kategorien at man bør høre med profesjonelle.

hvis det plager deg hva slags spørsmål som stilles her inne så foreslår jeg at du går til et annet forum.  

Igjen.. typisk damer. Vi MÅ jo spörre proffe, for INGEN damer vet jo dette..

Hallo.

Og jeg glemte å si noe. Hvis mine spörsmål plager DEG så bør DU gå på annet forum. Eller hva tenker du ?

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (7 minutter siden):

Det er nok helst.. engasjementet som fascinerer meg.. 🙂 OG at samtlige i tråden ba Ts VENTE på mannen.

Det er faktisk ganske .. interessant.

Poenget til hi var at hun ventet på mannen og var frustrert over at han trengte en dag pause før han startet på prosjektet. Som du ser av hi sitt utfyllende svar så var det en god grunn til at hun måtte vente på han. Noe av de fleste av oss som leste hi skjønte, fordi vi har tiltro til at våre medsøstre er kloke og praktiske damer og at det altså måtte være en grunn til at hi ikke satt i gang selv. Men du hev deg på og hetset både hi og ‘dere damer’ uten å ha en eneste liten tanke om at det var informasjon her du ikke hadde, fordi den var irrelevant for hi sin frustrasjon. 

Kanskje du skal la tvilen komme noen til gode før du går i strupen på folk (spurte hun mot bedre viten)?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Poenget til hi var at hun ventet på mannen og var frustrert over at han trengte en dag pause før han startet på prosjektet. Som du ser av hi sitt utfyllende svar så var det en god grunn til at hun måtte vente på han. Noe av de fleste av oss som leste hi skjønte, fordi vi har tiltro til at våre medsøstre er kloke og praktiske damer og at det altså måtte være en grunn til at hi ikke satt i gang selv. Men du hev deg på og hetset både hi og ‘dere damer’ uten å ha en eneste liten tanke om at det var informasjon her du ikke hadde, fordi den var irrelevant for hi sin frustrasjon. 

Kanskje du skal la tvilen komme noen til gode før du går i strupen på folk (spurte hun mot bedre viten)?

Hva snakker du om egentlig? At du har tiltro til medsøstre sånn at du skjønner at det ligger noe bak?? Herregud, nå melder jeg meg ut av denne tråden! 

Skrevet
ReneRene skrev (51 minutter siden):

Jeg har ALDRI sett en eneste tråd her om hverken verktøy eller mer krevende praktiske gjøremål. Aldri ever. Det er KUN tradisjonelle kvinnesysler, og ikke en gang praktiske hobbyer!! Annet enn strikking. Altså.. 

Jeg bare sier det. Og tusen tråder om menn som ikke pusser opp hus når dama vil, eller åpner tette rör eller monterer skap. Men en kjoletråd blir x antall sider lang... 

VEL.

Og hvor mange tråder om verktøy og mer krevende praktiske gjøremål har du startet da... VEL....ingen tydeligvis....

Det singler som vanlig voldsomt i det glasshuset ditt.

Anonymkode: 413d0...06d

Skrevet
ReneRene skrev (21 minutter siden):

Hallo.

Og jeg glemte å si noe. Hvis mine spörsmål plager DEG så bør DU gå på annet forum. Eller hva tenker du ?

Er du betalt for å holde forumaktiviteten oppe her?

Skrevet
ReneRene skrev (9 minutter siden):

Hva snakker du om egentlig? At du har tiltro til medsøstre sånn at du skjønner at det ligger noe bak?? Herregud, nå melder jeg meg ut av denne tråden! 

Akkurat. I motsetning til deg som tror det verste om andre til det motsatte er bevist. 

Lukker du døren etter deg når du går?

Skrevet
ReneRene skrev (49 minutter siden):

Hallo.

Spørsmål? Du kom med en konklusjon om damer. Ingen spørsmål. 

Skrevet

Spørsmål? Du kom med en konklusjon om damer. Ingen spørsmål. 

Det manglet vesentlig info. Men bryr damer seg om det? 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Og hvor mange tråder om verktøy og mer krevende praktiske gjøremål har du startet da... VEL....ingen tydeligvis....

Det singler som vanlig voldsomt i det glasshuset ditt.

Jo. Det har jeg faktisk. Om oppussing og restaurering av möbler, om malerier og foto. Om oppussing også-

følg med. 

Skrevet

Det er ikke vanskelig å forstå at hi må vente på mannen, det har neppe noe å gjøre med at hi lever i en femtitallsdrøm og roper på hjelp hver gang et verktøy må benyttes. 

De fleste vet at delene på et garderobeskap gjerne er to meter lange, tunge og uhåndterbare. Da er det lettere å være to om jobben. 

Jeg monterer gjerne møbler sjøl, jeg, altså, men akkurat sånne svære møbler er jeg rett og slett for liten til å sette sammen uten hjelp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ventet i 6 uker på et garderobeskap vi har bestilt. Mannen har vært borte på jobb, og skapet kom på tirsdag. 
Jeg er helt gærn etter å få opp skapet. 
Så kommer han hjem, og orker ikke begynne på det før i morgen. 
Jeg får rett og slett åndenød. 
skjønner han er sliten… men.

og nei, jeg klarer ikke sette opp skapet selv da det er skinner i tak og gulv, og det skal justeres. Kan ikke risikere å ødelegge et så dyrt skap 

Anonymkode: 2c93a...f39

Du er en skikkelig drittkjerring... Makan... 

Anonymkode: b2e4d...3ec

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Det er ikke vanskelig å forstå at hi må vente på mannen, det har neppe noe å gjøre med at hi lever i en femtitallsdrøm og roper på hjelp hver gang et verktøy må benyttes. 

De fleste vet at delene på et garderobeskap gjerne er to meter lange, tunge og uhåndterbare. Da er det lettere å være to om jobben. 

Jeg monterer gjerne møbler sjøl, jeg, altså, men akkurat sånne svære møbler er jeg rett og slett for liten til å sette sammen uten hjelp. 

Ja, og det er jo greit. Men da må du jo kjøpe etter hva du kan håndtere selv eller? 

Skrevet
ReneRene skrev (Akkurat nå):

Ja, og det er jo greit. Men da må du jo kjøpe etter hva du kan håndtere selv eller? 

Nei, det trenger jeg vel ikke? Jeg vet jo at jeg kan bygge skap sammen med mannen min. 

Skrevet
ReneRene skrev (13 minutter siden):

Det manglet vesentlig info. Men bryr damer seg om det? 😄

Bryr du deg om det? Du konkluderte jo like herlig basert på innlegget uten å spørre videre. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Nei, det trenger jeg vel ikke? Jeg vet jo at jeg kan bygge skap sammen med mannen min. 

Ja, det er bra det, for ellers er ikke tilpasning så dumt heller 🙂 Jeg kjøper ikke noe jeg ikke kan fikse selv. Jeg venter liksom ikke på at en mann passerer så jeg kan spørre om hjelp. Hvor tafatt kan man bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...