Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Har ventet i 6 uker på et garderobeskap vi har bestilt. Mannen har vært borte på jobb, og skapet kom på tirsdag. Jeg er helt gærn etter å få opp skapet. Så kommer han hjem, og orker ikke begynne på det før i morgen. Jeg får rett og slett åndenød. skjønner han er sliten… men. og nei, jeg klarer ikke sette opp skapet selv da det er skinner i tak og gulv, og det skal justeres. Kan ikke risikere å ødelegge et så dyrt skap Anonymkode: 2c93a...f39
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Kom han hjem i dag etter en uke borte og så er du sur fordi han ikke orker å hive seg på montering med det samme? Da får du virkelig bare være sur, tenker jeg. Anonymkode: 67634...3d7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Da må du jobbe litt med deg selv. Når ikke du vet hvordan, må du faktisk akseptere at du må vente på de/den som skal gjøre det. Anonymkode: 92caa...1c2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kom han hjem i dag etter en uke borte og så er du sur fordi han ikke orker å hive seg på montering med det samme? Da får du virkelig bare være sur, tenker jeg. Anonymkode: 67634...3d7 Jeg er ikke sur på han, jeg er utålmodig og vil ha det opp nå Anonymkode: 2c93a...f39
monty12 Skrevet 27. juni 2024 #5 Skrevet 27. juni 2024 Når du allerede har ventet i seks uker bør du klare noen dager til...
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #6 Skrevet 27. juni 2024 Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #7 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (4 minutter siden): Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil. Wow du får det til at alle damer i forhold her inne ikke kan bruke verktøy siden HI ikke kan? Hvis man spør om kjoler så kan man ingenting om praktiske ting. Snakk om å være fordomsfull. Jeg liker både kjoler og verktøy. Og kunne fint satt opp et garderobeskap alene - selv om jeg har mann!!! Anonymkode: 759e0...ba0
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #8 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Wow du får det til at alle damer i forhold her inne ikke kan bruke verktøy siden HI ikke kan? Hvis man spør om kjoler så kan man ingenting om praktiske ting. Snakk om å være fordomsfull. Jeg liker både kjoler og verktøy. Og kunne fint satt opp et garderobeskap alene - selv om jeg har mann!!! Anonymkode: 759e0...ba0 Da må du nesten si det til Ts?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #9 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (9 minutter siden): Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil. Jeg klarer begge deler 😉 Kan sikkert finne på å montere kjøkken i kjole til og med 🤪 Ellers enig i at det ikke bør være den mest vriene oppgaven, en klarer hvis en vil. Anonymkode: 92caa...1c2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (13 minutter siden): Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil. Dere? Hvem dere? Tror du hi er alle damene på forum? Og noen jobber må man være to på, uansett om man er kvinne eller mann. Om du hadde vært så handy som du vil fremstå så hadde du visst det Anonymkode: 67634...3d7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #11 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (6 minutter siden): Da må du nesten si det til Ts? Nei for det var ikke hun som insinuerte at alle damer (med menn) ikke kan bruke verktøy. Det var deg. Hun var bare ærlig på egne vegne. Anonymkode: 759e0...ba0
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #12 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dere? Hvem dere? Tror du hi er alle damene på forum? Og noen jobber må man være to på, uansett om man er kvinne eller mann. Om du hadde vært så handy som du vil fremstå så hadde du visst det Anonymkode: 67634...3d7 Jeg har ALDRI sett en eneste tråd her om hverken verktøy eller mer krevende praktiske gjøremål. Aldri ever. Det er KUN tradisjonelle kvinnesysler, og ikke en gang praktiske hobbyer!! Annet enn strikking. Altså.. Jeg bare sier det. Og tusen tråder om menn som ikke pusser opp hus når dama vil, eller åpner tette rör eller monterer skap. Men en kjoletråd blir x antall sider lang... VEL.
*Miss Marple* Skrevet 27. juni 2024 #13 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (19 minutter siden): Hadde damene her inne vært mer opptatt av redskap og verktøy enn kjoler, så hadde dette vært null problem. Dere fremstår skikkelig hjelpesløse, og hvordan tror dere dere vi som bor alene klarer oss egentlig? Løper til nærmeste mann hver gang noe må gjøres? Særlig. Du får selvsagt opp det skapet hvis du vil. Det må da være plagsomt begrensende å bare kunne være opptatt av en ting av gangen? Er man interesert i kjoler så kan man ikke håndtere verktøy? Er det motsatt også, at om man er flink med hammer og sag så kan man ikke bry seg om mote og utseende? Det er da en ganske gammeldags holdning?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #14 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (Akkurat nå): Jeg har ALDRI sett en eneste tråd her om hverken verktøy eller mer krevende praktiske gjøremål. Aldri ever. Det er KUN tradisjonelle kvinnesysler, og ikke en gang praktiske hobbyer!! Annet enn strikking. Altså.. Jeg bare sier det. Og tusen tråder om menn som ikke pusser opp hus når dama vil, eller åpner tette rör eller monterer skap. Men en kjoletråd blir x antall sider lang... VEL. Da er det vel fordi man har stålkontroll på verktøyet da, og ikke trenger å spør. Det er lov å tenke selv, altså 😅 Anonymkode: 67634...3d7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #15 Skrevet 27. juni 2024 Ts her.. går fint an å vente til i morgen.. er bare at jeg er utålmodig og har urinveisinfeksjon og trenger noe glede akkurat nå. Men det går helt fint. Er litt handy, men bryter meg ikke på et dyrt skap og ødelegger både tak og nytt gulv. men har slått plen, klipt hekk og gjort masse annet Anonymkode: 2c93a...f39
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #16 Skrevet 27. juni 2024 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Det må da være plagsomt begrensende å bare kunne være opptatt av en ting av gangen? Er man interesert i kjoler så kan man ikke håndtere verktøy? Er det motsatt også, at om man er flink med hammer og sag så kan man ikke bry seg om mote og utseende? Det er da en ganske gammeldags holdning? Det er absolutt en gammeldags holdning. Utvilsomt. Og jeg ser den her inne utallige ganger. Som nå. Ingen ber Ts fikse dette. Neeeiiida. Hun må jo VENTE på mannen.
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #17 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ts her.. går fint an å vente til i morgen.. er bare at jeg er utålmodig og har urinveisinfeksjon og trenger noe glede akkurat nå. Men det går helt fint. Er litt handy, men bryter meg ikke på et dyrt skap og ødelegger både tak og nytt gulv. men har slått plen, klipt hekk og gjort masse annet Anonymkode: 2c93a...f39 Javel, og det der kunne du sagt med en gang så jeg slapp å få dårlig samvittighet 🙃
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #18 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (2 minutter siden): Det er absolutt en gammeldags holdning. Utvilsomt. Og jeg ser den her inne utallige ganger. Som nå. Ingen ber Ts fikse dette. Neeeiiida. Hun må jo VENTE på mannen. Jeg kunne sikkert ha klart det selv. Det er bare at alt skal i vater og skrues i tak og gulv. Jeg vil ikke ødelegge et skap til nesten 40.000 ellers montere jeg alt av møbler og andre ting Anonymkode: 2c93a...f39
*Miss Marple* Skrevet 27. juni 2024 #19 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (3 minutter siden): Det er absolutt en gammeldags holdning. Utvilsomt. Og jeg ser den her inne utallige ganger. Som nå. Ingen ber Ts fikse dette. Neeeiiida. Hun må jo VENTE på mannen. Hadde hi villet eller kunnet fikse det selv hadde hun nok ikke skrevet innlegg om det. Det er jo ikke sånn at hun ikke kom på at hun kunne gjort det selv.
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #20 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg kunne sikkert ha klart det selv. Det er bare at alt skal i vater og skrues i tak og gulv. Jeg vil ikke ødelegge et skap til nesten 40.000 ellers montere jeg alt av møbler og andre ting Anonymkode: 2c93a...f39 Ok. Greit. Unnskyld.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #21 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (5 minutter siden): Ok. Greit. Unnskyld. En god hjertevarm unnskydning fra forumets dronning Anonymkode: 759e0...ba0
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #22 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En god hjertevarm unnskydning fra forumets dronning Anonymkode: 759e0...ba0 Det var oppriktig ment. Det manglet litt info, og når den kom så fikk jeg faktisk dårlig samvittighet. Mens du derimot...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #23 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (15 minutter siden): Jeg har ALDRI sett en eneste tråd her om hverken verktøy eller mer krevende praktiske gjøremål. Aldri ever. Det er KUN tradisjonelle kvinnesysler, og ikke en gang praktiske hobbyer!! Annet enn strikking. Altså.. Jeg bare sier det. Og tusen tråder om menn som ikke pusser opp hus når dama vil, eller åpner tette rör eller monterer skap. Men en kjoletråd blir x antall sider lang... VEL. Kanskje fordi det er et mammaforum og ikke det mest naturlige stedet å søke om råd for hvordan man bygger bånnsvill. Betyr ikke at ingen damer gjør det. Men for all del, du kan lage så mange konklusjoner uten hold du bare vil, så lenge vi andre holder oss innenfor dine rammer. Anonymkode: 759e0...ba0
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #24 Skrevet 27. juni 2024 ReneRene skrev (Akkurat nå): Det var oppriktig ment. Det manglet litt info, og når den kom så fikk jeg faktisk dårlig samvittighet. Mens du derimot... mens jeg hva? Skal ha dårlig samvittighet for at jeg slo ned din dømmende konklusjon? Anonymkode: 759e0...ba0
ReneRene Skrevet 27. juni 2024 #25 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kanskje fordi det er et mammaforum og ikke det mest naturlige stedet å søke om råd for hvordan man bygger bånnsvill. Betyr ikke at ingen damer gjør det. Men for all del, du kan lage så mange konklusjoner uten hold du bare vil, så lenge vi andre holder oss innenfor dine rammer. Anonymkode: 759e0...ba0 NEI! Dette er et FORELDREforum! Det ER menn her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå