Gå til innhold

Noen som har sett dokumentaren Den sorte svane på NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på episode to nå, og blir helt sjokkert over hvordan Amira tør å gjøre dette 😮 Hun samarbeider med sjefen i Bandidos! 

Nå har jeg ikke lest noe om saken, bortsett fra at det kriminelle nettverket innen økonomisk svindel i Danmark, skal tas. Dette kan hun jo umulig komme unna med i live??

Skrevet (endret)
monty12 skrev (4 minutter siden):

Du må se alle episodene...

Jeg ble helt sjokkert etter bare episode to 😄 Dama er jo lynskarp, men innimellom virker det som om hun ikke skjønner alvoret i hva hun holder på med. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Har ikke sett dokumentaren, men har sett noen nyhetssaker om det.

Hun lever under en konstant trussel om å bli drept ja, er ikke sikker noe sted.

Anonymkode: 7415c...f53

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (12 minutter siden):

Jeg ble helt sjokkert etter bare episode to 😄 

Bare vent til episode 5...

Skrevet (endret)
Sommerkroppen 2029 skrev (38 minutter siden):

Jeg er på episode to nå, og blir helt sjokkert over hvordan Amira tør å gjøre dette 😮 Hun samarbeider med sjefen i Bandidos! 

Nå har jeg ikke lest noe om saken, bortsett fra at det kriminelle nettverket innen økonomisk svindel i Danmark, skal tas. Dette kan hun jo umulig komme unna med i live??

Og hvem tror du Amira er egentlig?

Denne serien viser psykopat på psykopat på psykopat. 

Hallo.

Men bra det kom opp selv om hennes intensjon er vid åpen for spekulasjoner! 

Endret av ReneRene
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke sett dokumentaren, men har sett noen nyhetssaker om det.

Hun lever under en konstant trussel om å bli drept ja, er ikke sikker noe sted.

Anonymkode: 7415c...f53

I føleg utenlandske forum så gjör hun ikke det nei. Hells Angels ble nevnt i seruen gjentatte ganger, gjorde de ikke? Så du EN av dem?

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Og hvem tror du Amira er egentlig?

Denne serien viser psykopat på psykopat på psykopat. 

Hallo.

Men bra det kom opp selv om hennes intensjon er vid åpen for spekulasjoner! 

Nei som sagt så er jeg kun på episode 2 så jeg har ikke helhetsinntrykket enda…

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (2 minutter siden):

Nei som sagt så er jeg kun på episode 2 så jeg har ikke helhetsinntrykket enda…

Nei. Da er det ike så lett å bedømme. Se hele serien ( om du orker ) 

Ble litt for mange psykopater for meg. Sånn seriöst.

Skrevet

Ok da har jeg sett hele serien, og jeg sitter tilbake som et spørsmålstegn. Hva i all verden var tanken hennes bak dette????

Skrevet (endret)
Sommerkroppen 2029 skrev (11 minutter siden):

Ok da har jeg sett hele serien, og jeg sitter tilbake som et spørsmålstegn. Hva i all verden var tanken hennes bak dette????

Nettopp! Hva tenker du?

Mulig jeg virker kynisk, og jeg KAN se at dette på en måte kan gjøre det vanskeligere å ta livet av henne, siden politiet har et godt utgangspunkt mtp hvem som kan stå bak. 

Men smilene hennes, tendensen til å gå tilbake i samme spor og måten hun deltok på.. vel, hun er i mitt syn reinspikka kynisk narsissist. Sjarm og et vakkert utseende, ja. Men det går ikke akkurat mot min teori. 

( dessuten går det rykter om at hun er i forhold med en høyt oppe i HA. Men..det er rykter da, uten at det er grunn til å tvile så mye på det )

Endret av ReneRene
Skrevet

Nei jeg tenker at dette er en veldig skadet dame. Hun er jo akkurat på lik linje sammen med de hun ville avsløre. Muligens psykopat og selvsagt narsissist. 

Jeg skjønner ikke på noen måte hvordan serien kan ha ett eneste positivt utspill for henne. Hun er offentlig-gjort på alle arenaer som en svindler og svært uærlig person. Det er jo ingen som vil ha noe med henne å gjøre igjen etter dette. Politiet har henne jo også i kikkerten så hun kan jo ikke holde på slik hun har gjort lenger. 

Og hadde hun ikke et barn? Etter disse avsløringene så kan hun umulig ha beholdt omsorgen for han eller henne? 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (2 minutter siden):

Nei jeg tenker at dette er en veldig skadet dame. Hun er jo akkurat på lik linje sammen med de hun ville avsløre. Muligens psykopat og selvsagt narsissist. 

Jeg skjønner ikke på noen måte hvordan serien kan ha ett eneste positivt utspill for henne. Hun er offentlig-gjort på alle arenaer som en svindler og svært uærlig person. Det er jo ingen som vil ha noe med henne å gjøre igjen etter dette. Politiet har henne jo også i kikkerten så hun kan jo ikke holde på slik hun har gjort lenger. 

Og hadde hun ikke et barn? Etter disse avsløringene så kan hun umulig ha beholdt omsorgen for han eller henne? 

Hun kan faktisk gi barnet det den trenger? Selv om å leve så..på kanten med tanke på suspekte mennesker er en risiko for ungen.. så vel..

Skrevet (endret)
ReneRene skrev (4 minutter siden):

Hun kan faktisk gi barnet det den trenger? Selv om å leve så..på kanten med tanke på suspekte mennesker er en risiko for ungen.. så vel..

Hun er jo omgitt av kriminelle hele tiden, får drapstrusler og er kriminell selv. Hun kan ikke lenger verne om barnet sitt. Det bør jo faktisk leve på en hemmelig adresse hos fosterforeldre. 

Og det verste er at hun VET at hun utsetter barnet sitt for stor fare!

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (12 minutter siden):

Hun er jo omgitt av kriminelle hele tiden, får drapstrusler og er kriminell selv. Hun kan ikke lenger verne om barnet sitt. Det bør jo faktisk leve på en hemmelig adresse hos fosterforeldre. 

Og det verste er at hun VET at hun utsetter barnet sitt for stor fare!

Ja. 

Men nå er det et par større mc- gjenger i dette landet også, og de er også foreldre. De kan ta vare på barna sine, og skulle noen mistenke at noen av de IKKE kan, så blir de ( selvsagt ) ikke meldt. Det er mange som melder naboer og familie, for de utsetter seg ikke for risiko og er da veldig moralske, men kommer det til fare for dem selv er ofte barnas trygghet lite betydningsfull. Jeg måtte bare. 

Men alt i alt tror jeg medlemmene er akkurat like gode som andre foreldre, og ofte er de tryggere også. Å være kriminell betyr altså på ingen måte at man ikke kan være gode foresatte. Faktisk. 

Skrevet
ReneRene skrev (1 minutt siden):

Ja. 

Men nå er det et par større mc- gjenger i dette landet også, og de er også foreldre. De kan ta vare på barna sine, og skulle noen mistenke at noen av de IKKE kan, så blir de ( selvsagt ) ikke meldt. Det er mange som melder naboer og familie, for de utsetter seg ikke for risiko og er da veldig moralske, men kommer det til fare for dem selv er ofte barnas trygghet lite betydningsfull. Jeg måtte bare. 

Men alt i alt tror jeg medlemmene er akkurat like gode som andre foreldre, og ofte er de tryggere også. Å være kriminell betyr altså på ingen måte at man ikke kan være gode foresatte. Faktisk. 

Nei jeg er jo enig i at de helt sikkert er like glade i ungene som alle andre foreldre er. Har ingen tvil om noe annet. Men akkurat i dette tilfellet, så har jo Amira satt seg selv og sitt barn i en særdeles sårbar situasjon. Hele verden kan lese og se hva hun har gjort, derfor er dette ekstra skummelt. Las at hun var gått "under jorden" med gutten sin, og advokaten visste ikke om hun var i Danmark eller i utlandet. Det gjør han jo sikkert, men til avisen sa han iallefall det. 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå):

Nei jeg er jo enig i at de helt sikkert er like glade i ungene som alle andre foreldre er. Har ingen tvil om noe annet. Men akkurat i dette tilfellet, så har jo Amira satt seg selv og sitt barn i en særdeles sårbar situasjon. Hele verden kan lese og se hva hun har gjort, derfor er dette ekstra skummelt. Las at hun var gått "under jorden" med gutten sin, og advokaten visste ikke om hun var i Danmark eller i utlandet. Det gjør han jo sikkert, men til avisen sa han iallefall det. 

Ja, jeg er jo enig i at det ikke AKKURAT er en tilværelse man unner barn å leve i. Men vi vet egentlig lite? 

Og jeg tror også advokaten gjør en god jobb, og det er sannsynlig at det innebærer å ..ikke si hele sanheten.

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Ja, jeg er jo enig i at det ikke AKKURAT er en tilværelse man unner barn å leve i. Men vi vet egentlig lite? 

Og jeg tror også advokaten gjør en god jobb, og det er sannsynlig at det innebærer å ..ikke si hele sanheten.

Det er vel ikke at hun ikke kan ta seg av barnet, men det blir jo et mål for folk som vil hevne seg på moren. Om barnet blir kidnappet så har de jo mor i sin hule hånd. 

Anonymkode: 59315...4fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel ikke at hun ikke kan ta seg av barnet, men det blir jo et mål for folk som vil hevne seg på moren. Om barnet blir kidnappet så har de jo mor i sin hule hånd. 

Ja.. Men det er alt for mye vi ikke vet her. Det er ikke så sikkert noen vil kidnappe eller skade det barnet. Vi vet fks ikke hvem faren er, right?

Skrevet
ReneRene skrev (9 minutter siden):

Ja.. Men det er alt for mye vi ikke vet her. Det er ikke så sikkert noen vil kidnappe eller skade det barnet. Vi vet fks ikke hvem faren er, right?

Nei det opplyses ikke noe om. Men det skumle her er jo at hun har offentlig gjort både topper i over-og underverden. Hun har skaffet seg mange fiender. Hun burde ha tenkt på dette før hun i det hele tatt gikk inn på denne avtalen med TV 2. Sønnen er også i stor fare. 

Skrevet (endret)
Sommerkroppen 2029 skrev (7 minutter siden):

Nei det opplyses ikke noe om. Men det skumle her er jo at hun har offentlig gjort både topper i over-og underverden. Hun har skaffet seg mange fiender. Hun burde ha tenkt på dette før hun i det hele tatt gikk inn på denne avtalen med TV 2. Sønnen er også i stor fare. 

Jeg er helt med på det du reflekterer over. Jeg ble ganske bestyrtet selv over dokumentaren, og tenkte nok i samme baner. Men jeg lurte jo mer på produksjonen og deres ansvar oppe i alt?

Men tid har gått siden jeg så den, og jeg har tenkt litt over mer av dette psyke kaoset som det fremstilles. Prøver å tenke rasjonelt om dette, men om det ER noe rasjonelt er en annen sak..

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (2 timer siden):

Selvsagt er det ikke sikkert. Er noe av det vi lufter her sikkert? Jeg skriver at det er en risiko. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Selvsagt er det ikke sikkert. Er noe av det vi lufter her sikkert? Jeg skriver at det er en risiko. 

Og jeg kommer med innspill.Akkurat som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...