Gå til innhold

Hvorfor gnager noen i dagesvis og overalt på grunn av en feil som ble gjort?

Anbefalte innlegg

Nå var det ikke så mye en glipp som det var en bevisst feil antar jeg, da Martha ville selge gin med tittelen prinsesse. Så muligens sleip igjen, men... Nå er feilen rettet og salget er stoppet, så hvorfor fortsetter folk å gnage på dette?  Jeg har egentlig stor sans og respekt for Ingeborg Senneset, men hun hiver seg på kritikken hun også ( men nå har hun en..noe anstrengt forhold til Durek da )

Hvor lenge skal dette være en snakkis og mas egentlig? Folk må lære seg å legge bort ting når det er ryddet opp i!

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ikke godt å si. Men helt på sin plass. At hun og Mr Øgle snart ikke lærer er ganske utrolig. 

Anonymkode: 95347...7cb

Ja, de fortjener kritikk når de gang på gang pröver seg. Jeg skjönner bare ikke den gnagingen i det uendelige. Må jo være slitsomt å være så negativ over tid.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke godt å si. Men helt på sin plass. At hun og Mr Øgle snart ikke lærer er ganske utrolig. 

Anonymkode: 95347...7cb

Lærer? 

Gidder å forholde seg til avtaler de har gjort, heter det vel på godt norsk.

Anonymkode: d6224...131

Antageligvis fordi de er lei av alle de her "glippene", som slettes ikke er noen glipper eller feil, men kynisk markedsføring. Det er ikke noe folk skal måtte slutte å snakke om, det burde heller være mer fokus på det, for det vil garantert komme flere såkalte "glipper".

Anonymkode: e5df8...332

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Antageligvis fordi de er lei av alle de her "glippene", som slettes ikke er noen glipper eller feil, men kynisk markedsføring. Det er ikke noe folk skal måtte slutte å snakke om, det burde heller være mer fokus på det, for det vil garantert komme flere såkalte "glipper".

Ja, men jeg utelukker ikke at dette er nok et trekk fra dem om å få mer oppmerksomhet og fokus. Så ingen vits i å gjøre dem den tjenesten. Ta den når de gjør feil, og legg det bort når det blir rettet opp?

Annonse

Akkurat Ingeborg Senneset har det jo med å henge seg på og sparke inn vidåpne dører når noen først har begynt å få kritikk.

Jeg syns absolutt ikke at pressen skal la dette gå, det er et kynisk trekk av to kyniske mennesker og det må publikum aldri få glemme. Märtha har mistet all respekt og troverdighet slik hun selger seg for alt det er verd, og det er helt på sin plass å sette henne til ansvar for hver gang hun velger å bryte inngåtte avtaler. 

MissSaigon skrev (3 minutter siden):

Akkurat Ingeborg Senneset har det jo med å henge seg på og sparke inn vidåpne dører når noen først har begynt å få kritikk.

Jeg syns absolutt ikke at pressen skal la dette gå, det er et kynisk trekk av to kyniske mennesker og det må publikum aldri få glemme. Märtha har mistet all respekt og troverdighet slik hun selger seg for alt det er verd, og det er helt på sin plass å sette henne til ansvar for hver gang hun velger å bryte inngåtte avtaler. 

Vi er helt uenige når det gjelder Ingeborg Senneset.Hun er kjempedyktig og veldig god på å skrive og ta opp ting på en ryddig og ærlig måte. Hun er faktisk også ganske ydmyk ift rollen hun har. Men at vi to er uenige er ikke akkurat et sjokk..

Og "det må publikum aldri gjemme"  Jo takk. Jeg er lei sånn klaging og negativt fokus, så rydd opp og rydd deretter bort. 

Hun er et privilegert menneske som tror regler ikke gjelder for henne. At hun får smekk på smekk har heller ingen innvirkning. Mitt ønske er at det kommer en sterkere og mer langvarig reaksjon.

Anonymkode: 9f5c0...42b

Hun er et privilegert menneske som tror regler ikke gjelder for henne. At hun får smekk på smekk har heller ingen innvirkning. Mitt ønske er at det kommer en sterkere og mer langvarig reaksjon.

Enig, den avralen de har med kongehuset er bare en vits.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Hun har inntatt en veldig merkelig posisjon, og fant nok den rette til å fortsette i det sporet. Jeg kan se for meg en del problemer etter at de er gift, og jeg vet ikke om hun kan ta tittelen tilbake? Uansett, det vil ganske sikkert bli mer framover uten at jeg helt skjönner hva de kan gjøre med det. En gjeng influensere i kongefamilien er bare tragikomisk.

ReneRene skrev (43 minutter siden):

Vi er helt uenige når det gjelder Ingeborg Senneset.Hun er kjempedyktig og veldig god på å skrive og ta opp ting på en ryddig og ærlig måte. Hun er faktisk også ganske ydmyk ift rollen hun har. Men at vi to er uenige er ikke akkurat et sjokk..

Og "det må publikum aldri gjemme"  Jo takk. Jeg er lei sånn klaging og negativt fokus, så rydd opp og rydd deretter bort. 

Jeg er helt enig med @MissSaigonHva er det egentlig Senneset har tatt opp som ikke andre har skrevet om før? Hun er så politisk korrekt at det skal godt gjøres å være uenig med henne.

Det jeg setter spørsmål ved er hvordan hun bedriver proana samtidig som hun forteller om hvor flink hun er til å være syk. Jeg vet med sikkerhet at hun er en alvorlig trigger for folk med spiseforstyrrelser. Så ydmyk, nei, absolutt ikke.

Anonymkode: 3eba0...445

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er helt enig med @MissSaigonHva er det egentlig Senneset har tatt opp som ikke andre har skrevet om før? Hun er så politisk korrekt at det skal godt gjøres å være uenig med henne.

Det jeg setter spørsmål ved er hvordan hun bedriver proana samtidig som hun forteller om hvor flink hun er til å være syk. Jeg vet med sikkerhet at hun er en alvorlig trigger for folk med spiseforstyrrelser. Så ydmyk, nei, absolutt ikke.

Vi får bare være uenige. Det er ikke noe poeng i å diskutere, men det er heller ikke noe poeng av å bli likt av alle. De fleste trenger også mer kritisk innstilte, og jeg tenker hun tar ting i så henseende alvorlig hvis det er saklig.

Annonse

Jeg er enig, nå blir det gnåling for min del. De er stoppet inntil videre avklaring. Det holder for meg. Mulig tilsynssak i tillegg, med så mange alvorlige brudd i helsesektoren som gir store konsekvenser for folk, skal en virkelig bruke kapasiteten til tilsynet på dette? Jeg blir litt oppgitt. 

Når det blir så mye oppstandelse legges det ironisk nok til rette for at de som er feilmerket vil bli mer verdt pga begrenset opplag, med mindre de trekkes tilbake og merkes med riktig etiketter. 

Anonymkode: d6c11...24a

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er enig, nå blir det gnåling for min del. De er stoppet inntil videre avklaring. Det holder for meg. Mulig tilsynssak i tillegg, med så mange alvorlige brudd i helsesektoren som gir store konsekvenser for folk, skal en virkelig bruke kapasiteten til tilsynet på dette? Jeg blir litt oppgitt. 

Når det blir så mye oppstandelse legges det ironisk nok til rette for at de som er feilmerket vil bli mer verdt pga begrenset opplag, med mindre de trekkes tilbake og merkes med riktig etiketter. 

Anonymkode: d6c11...24a

Nettopp! Det ER ting som bør brukes mer tid og ressurser på!

ReneRene skrev (2 timer siden):

Ja, men jeg utelukker ikke at dette er nok et trekk fra dem om å få mer oppmerksomhet og fokus. Så ingen vits i å gjøre dem den tjenesten. Ta den når de gjør feil, og legg det bort når det blir rettet opp?

Selvfølgelig så er det et bevisst trekk for å få oppmerksomhet, det er vel ingen som tror noe annet.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Lærer? 

Gidder å forholde seg til avtaler de har gjort, heter det vel på godt norsk.

Noe må jo finansiere kostnadene til bryllupet.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Selvfølgelig så er det et bevisst trekk for å få oppmerksomhet, det er vel ingen som tror noe annet.

Jeg vet ikke helt. For som jeg leser mye, så er liksom Martha et offer. For Durek. Jeg ser det ikke sånn i det hele tatt. Hun er så blid og grei..tilsynelatende, men hun har gått i offerrollen i alle år. Jeg vet ikke hva som er helt lov til å si her, så lar det vel bli med det. Jeg vil heller si at hun har funnet sin sjelsfrende... For å bruke en klisje. 

ReneRene skrev (53 minutter siden):

Nettopp! Det ER ting som bør brukes mer tid og ressurser på!

Uenig. Selv om det er mer alvorlige ting som skjer og som bør få oppmerksomhet så er det viktig å passe på så de overpriviligerte ikke tror at de kan gjøre som de vil bare de smiler og ser uskyldige ut! 

Uenig. Selv om det er mer alvorlige ting som skjer og som bør få oppmerksomhet så er det viktig å passe på så de overpriviligerte ikke tror at de kan gjøre som de vil bare de smiler og ser uskyldige ut! 

Jaha. Må vi få dem til å bety mer enn andre?

ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke helt. For som jeg leser mye, så er liksom Martha et offer. For Durek. Jeg ser det ikke sånn i det hele tatt. Hun er så blid og grei..tilsynelatende, men hun har gått i offerrollen i alle år. Jeg vet ikke hva som er helt lov til å si her, så lar det vel bli med det. Jeg vil heller si at hun har funnet sin sjelsfrende... For å bruke en klisje. 

Märtha. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Jaha. Må vi få dem til å bety mer enn andre?

Ja, fordi de betyr mer enn andre når det gjelder hvor man legger grensen for hva som er greit mtp forbrukermakt og salg. Blant annet. 

De må hvertfall ha en sterk psyke for å tåle all dritten de får i media. 
Stakkars kongen vår som må se all dritten folk har ut av seg mot hans datter.. 

Anonymkode: 6c6f6...bf0

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, fordi de betyr mer enn andre når det gjelder hvor man legger grensen for hva som er greit mtp forbrukermakt og salg. Blant annet. 

Nei, det gjør de absolutt ikke! Det er akkurat det de IKKE gjör, men det er fordi noen er så latterlig overfladiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...