Gå til innhold

To sydenturer i sommer…

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat vært i Nice. Dette var en ferie med hele storfamilien. 
Vi har tre uker ferie til, og har ikke planlagt noe. Ti minutter på vei hjem fra flyplassen i Norge begynte allergiplagene.

Har vært allergisk siden jeg var liten. Har forsøkt vaksine uten hell, og står på mye allergimedisin. Kan ikke være utendørs uten store plager!

Så vil reise og bruke siste rest av ferien i sydligere strøk og LEVE. Der eksisterer ikke pollen.

Saken er at jeg føler på hva andre skal måtte mene… at vi reiser så mye, to ganger på en sommer. Får hele tiden høre: Dere skulle ikke bare slappet av litt osv. 

Men vil våkne resten av ferien og kunne gå ut, være ute, løpe ute osv.

Anonymkode: 995a3...24c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448381-to-sydenturer-i-sommer%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bare å si det som det er da? At du har så mye plager og at du derfor må være mye innendørs? 

Hva andre måtte mene har jo ikke så stor betydning. Det er jo ofte slik at folk som ikke selv vet hvordan sånt er, gjerne er de som vet best 😉 Ikke bry deg. 

Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden):

Er det ikke bare å si det som det er da? At du har så mye plager og at du derfor må være mye innendørs? 

Hva andre måtte mene har jo ikke så stor betydning. Det er jo ofte slik at folk som ikke selv vet hvordan sånt er, gjerne er de som vet best 😉 Ikke bry deg. 

Jo, de vet jo det. Men, alle de kommentarene jeg kvier meg for. Men takk, skal prøve og ikke bry meg☺️

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jo, de vet jo det. Men, alle de kommentarene jeg kvier meg for. Men takk, skal prøve og ikke bry meg☺️

Øv inn et standardsvar. Folk flest er ikke så interessert i hva andre gjør sånn egentlig. 

Anonymkode: a6242...950

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Øv inn et standardsvar. Folk flest er ikke så interessert i hva andre gjør sånn egentlig. 

Anonymkode: a6242...950

Vel… her inne er jo folk det. 

dra og kos deg med god samvittighet. Jeg er ikke allergisk, men da pollen slo ut for fullt i mai ble selv jeg tett. Kan ikke engang forestille meg hvordan det er for de som er skikkelig plaga 

Anonymkode: af1b4...c9b

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vi har akkurat vært i Nice. Dette var en ferie med hele storfamilien. 
Vi har tre uker ferie til, og har ikke planlagt noe. Ti minutter på vei hjem fra flyplassen i Norge begynte allergiplagene.

Har vært allergisk siden jeg var liten. Har forsøkt vaksine uten hell, og står på mye allergimedisin. Kan ikke være utendørs uten store plager!

Så vil reise og bruke siste rest av ferien i sydligere strøk og LEVE. Der eksisterer ikke pollen.

Saken er at jeg føler på hva andre skal måtte mene… at vi reiser så mye, to ganger på en sommer. Får hele tiden høre: Dere skulle ikke bare slappet av litt osv. 

Men vil våkne resten av ferien og kunne gå ut, være ute, løpe ute osv.

Det er egentlig helsereise, ikke feriereise når plagene er så store. Si det som det er - helsereise (som er tilfeldigvis i et solrikt land) 

Anonymkode: edf93...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...