Gå til innhold

Skrubb Ole Henriksen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden):

Sorry, men siden jeg ikke visste at den godeste Ole var et kosmetikkmerke lurte jeg veldig på om du enten skulle døpe et barn Skrubb-Ole eller om en stakkars Henriksen skulle skrubbes og i så fall hvorfor. 😂

Takk for meg, jeg finner veien ut selv.

Anonymkode: 447b8...919

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sorry, men siden jeg ikke visste at den godeste Ole var et kosmetikkmerke lurte jeg veldig på om du enten skulle døpe et barn Skrubb-Ole eller om en stakkars Henriksen skulle skrubbes og i så fall hvorfor. 😂

Og det var meg.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha! Han skal i så fall skrubbes godt regner jeg med😊. Han skal i alle fall få kjørt seg. Leser i alle fall at andre er fornøyde med han så da prøver jeg en tur jeg også😆

Annonse

tante grusom master of law skrev (5 minutter siden):

Jeg bruker den, og synes den er god. Den har dobbel skrubbeffekt med både korn og syre. 

Jeg bruker innimellom skrubben til ZO, men den er så jækla dyr, og da synes jeg Oles er et godt alternativ. 

Men har ikke funnet noen som kan måle seg med ZOs skrubb da...

tante grusom master of law skrev (9 timer siden):

Jeg bruker den, og synes den er god. Den har dobbel skrubbeffekt med både korn og syre. 

Jeg bruker innimellom skrubben til ZO, men den er så jækla dyr, og da synes jeg Oles er et godt alternativ. 

Supert! Gleder meg til å teste!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...