Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Den tråden har blitt ryddet i, men den har ikke blitt ryddet for avsporinger.  Hele tråden er jo en avsporing, så hvorfor ryddes den ikke for avsporinger?

Anonymkode: e45e1...01f

Tråder ryddes hovedsakelig for avsporinger når andre brukere avsporer tråden vekk fra det originale temaet. I denne tråden er det TS selv som bygger videre på det opprinnelige temaet og fortsetter debatten. 

Admin skrev (Akkurat nå):

Tråder ryddes hovedsakelig for avsporinger når andre brukere avsporer tråden vekk fra det originale temaet. I denne tråden er det TS selv som bygger videre på det opprinnelige temaet og fortsetter debatten. 

Nei, det er det ikke. Hi blir høvla ned fordi hun ikke tar med barnet på ferietur. Det opprinnelige temaet er at barnets far droppet å ha barnet da han skulle. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det er det ikke. Hi blir høvla ned fordi hun ikke tar med barnet på ferietur. Det opprinnelige temaet er at barnets far droppet å ha barnet da han skulle. 

TS deltar selv i samtalen utover dette. Men jeg kan skjule tråden og gå ordentlig over den. 

Admin skrev (12 minutter siden):

TS deltar selv i samtalen utover dette. Men jeg kan skjule tråden og gå ordentlig over den. 

Det er naturlig at man ønsker å forsvare og prøve å få andre til å forstå. Hun fikk aldri gode svar utover at hun er en rævva mor. Hvis hun ville laget en ny tråd, ville de samme folka høvla der og. Det er ikke hi som er hovedavsporeren, for å si det sånn. 

Annonse

Admin skrev (29 minutter siden):

Greit å vite at man har full rett til å avspore når hi bare forsvarer seg mot en mobb.

Anonymkode: 60859...f55

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Greit å vite at man har full rett til å avspore når hi bare forsvarer seg mot en mobb.

Anonymkode: 60859...f55

Ja, det visste jeg faktisk ikke.  Må være ny praksis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...