Gå til innhold

Lønnssamtale på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp. Har bedt om lønnssamtale med sjefen min og skal ha det imorgen. Har aldri gjort det før. Tror jeg har gode argumenter i forhold til jobben jeg gjør. Men skummelt likevel, håper jeg klarer å si det jeg har tenkt til. Noen som har erfaring eller råd?

Anonymkode: c10ad...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hjelp. Har bedt om lønnssamtale med sjefen min og skal ha det imorgen. Har aldri gjort det før. Tror jeg har gode argumenter i forhold til jobben jeg gjør. Men skummelt likevel, håper jeg klarer å si det jeg har tenkt til. Noen som har erfaring eller råd?

Fakta. Legg fakta på bordet - din innsats, din kompetanse, og bidrag til arbeidsmiljø 

Anonymkode: 0affc...43c

Skrevet

Takk. Fakta har jeg. Skal skrive opp punktene så jeg husker alt. Skal ikke sammenligne meg med andre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Takk. Fakta har jeg. Skal skrive opp punktene så jeg husker alt. Skal ikke sammenligne meg med andre.

Det høres bra ut. Kjenn din egen verdi og tips fra en blå ugle til en annen (disk personlighetstest), ikke vær redd for å be om betalt for det du gjør. Har du tallene i orden, så er det de som skal være nervøse for at du går til konkurrenten. Ikke motsatt. 

Anonymkode: 590f9...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...