Gå til innhold

Er su hevngjerrig

Anbefalte innlegg

Ja,jeg er veldig hevngjerrig. Den tidligere venninnen min, som jeg respekterte veldig, fikk smake sin egen medisin.

Hun jobbet som vikar på et arbeidssted. Så ble en annen vikarstilling utlyst. Vi søkte på samme stilling, men jeg hadde bedre papirer enn henne i forhold til denne stillingen. 

Leder spurte venninnen min om hun ville anbefale meg, og hun svarte absolutt ikke. Videre hadde hun virkelig smurt godt på, med historier om at jeg var mistenkt for å stjele på min tidligere arbeidsplass, at jeg var stadig sykemeldt (uten grunn) samt en del andre negative ting. 

Hun fikk stillingen, ikke jeg.

1 år senere fortalte venninnen meg hva hun hadde gjort under en fest etter mange drinker. Hun lo det bort og mente ikke det var så farlig. 

3 måneder senere fikk jeg fast stilling på arbeidsplassen, mens hun gikk igjennom ett samlivsbrudd og dermed utviklet et lettere alkoholproblem. Hun jobbet på en annen arbeidsplass, men sa opp stillingen fordi hun ville studere, noe hun ikke klarte pga samlivsbruddet. 

Plutselig sto vi i motsatt situasjon, hun søkte på en stilling på samme arbeidsplass og ønsket meg som referanse. 

Vi bor i en liten by, så lederen min hadde selvfølgelig hørt noen rykter rundt venninnen, som hun var litt bekymret for. Jeg benyttet selvfølgelig muligheten til å overdrive hennes forhold til alkohol, overdrive hennes mentale tilstand osv. 

Gjett hvem som ikke fikk stillingen....

Anonymkode: af2c9...7c9

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja,jeg er veldig hevngjerrig. Den tidligere venninnen min, som jeg respekterte veldig, fikk smake sin egen medisin.

Hun jobbet som vikar på et arbeidssted. Så ble en annen vikarstilling utlyst. Vi søkte på samme stilling, men jeg hadde bedre papirer enn henne i forhold til denne stillingen. 

Leder spurte venninnen min om hun ville anbefale meg, og hun svarte absolutt ikke. Videre hadde hun virkelig smurt godt på, med historier om at jeg var mistenkt for å stjele på min tidligere arbeidsplass, at jeg var stadig sykemeldt (uten grunn) samt en del andre negative ting. 

Hun fikk stillingen, ikke jeg.

1 år senere fortalte venninnen meg hva hun hadde gjort under en fest etter mange drinker. Hun lo det bort og mente ikke det var så farlig. 

3 måneder senere fikk jeg fast stilling på arbeidsplassen, mens hun gikk igjennom ett samlivsbrudd og dermed utviklet et lettere alkoholproblem. Hun jobbet på en annen arbeidsplass, men sa opp stillingen fordi hun ville studere, noe hun ikke klarte pga samlivsbruddet. 

Plutselig sto vi i motsatt situasjon, hun søkte på en stilling på samme arbeidsplass og ønsket meg som referanse. 

Vi bor i en liten by, så lederen min hadde selvfølgelig hørt noen rykter rundt venninnen, som hun var litt bekymret for. Jeg benyttet selvfølgelig muligheten til å overdrive hennes forhold til alkohol, overdrive hennes mentale tilstand osv. 

Gjett hvem som ikke fikk stillingen....

Anonymkode: af2c9...7c9

Lille menneske. 

Anonymkode: 56dfa...b63

Anonym bruker skrev (På 24.6.2024 den 0.52):

Ja! Holdt på med en gift mann som begynte å avlyse en god del avtaler for meg pga familien. Da hevnet jeg med å fortelle konen at mannen er utro å viste bevis på det. Når hun slengte dritt til meg så hevnet jeg meg med å sende screenshoot av verste sexmeldingene jeg fant som hadde hadde skrevet til meg.  Etter å ha truffet på henne på butikken så gikk hun helt opp i fjeset på meg å skriker til meg. Jeg hevnet meg med å spørre på en kjøp og salg side som jeg visste hun var medlem i,om noen hadde babyklær til salgs til nyfødt ettersom jeg var gravid. Dette fikk hun med seg å det gikk ut over mannen hennes,som ble livredd for at jeg faktisk var gravid med han. Var selvfølgelig aldri gravid. Det endte opp med at hun fort gikk fra han å har aldri sett seg tilbake.

Anonymkode: 29cd4...79f

Atte hva? 

I ditt tilfelle er det ikke snakk om hevngjerrighet, men sinnsykdom. 

Anonymkode: 2624f...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...