Gå til innhold

Skolesekk til ungdomsskole gutt

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ja, ja, selvsagt. Eller misunnelige sikkert? Fler mislykka hersketeknikker på lur? Du trenger litt øvelse. 

Anonymkode: c2771...08d

Trenger da ikke øvelse i å gjenkjenne dårlig selvtillit. 

Anonymkode: daff2...8d1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Trenger da ikke øvelse i å gjenkjenne dårlig selvtillit. 

Nei da så. At man ikke liker en stygg sekk det viser dårlig selvtillit.. utrolig logisk resonnement. Tydelig at du har en sånn sekk og ble sur hvertfall🤣

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Nei da så. At man ikke liker en stygg sekk det viser dårlig selvtillit.. utrolig logisk resonnement. Tydelig at du har en sånn sekk og ble sur hvertfall🤣

Å kalle noen som har en spesiell sekk (som du gjerne skulle hatt råd til selv?) for drittsekk (fritt oversatt) lyser ikke akkurat god selvfølelse. 

Sånn, da kan du komme med flere emojis for å virkelig understreke mitt poeng. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å kalle noen som har en spesiell sekk (som du gjerne skulle hatt råd til selv?) for drittsekk (fritt oversatt) lyser ikke akkurat god selvfølelse. 

Sånn, da kan du komme med flere emojis for å virkelig understreke mitt poeng. 

Du vet ikke hva db står for eller? 🤣

Må man ha dårlig råd for ikke å kjøpe en altså? Du er der? Sååå såret for at ikke alle liker en overpriset opphypet, men nå utrendy stygg sekk? Altså🤣🤦‍♀️

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du vet ikke hva db står for eller? 🤣

Må man ha dårlig råd for ikke å kjøpe en altså? Du er der? Sååå såret for at ikke alle liker en overpriset opphypet, men nå utrendy stygg sekk? Altså🤣🤦‍♀️

I rest my case. 

I rest my case. 

Ja, det er nok like greit, er jo litt rart å ha så store følelser for en sekk, og bli så fornærma for at ikke alle liker den. Opphypet mote varer dessverre ikke så lenge da produktene gjerne er hverken pene å se på, praktiske eller andre bra ting. De er bare heldige med markedsføring og surfer på en bølge av folk som lar seg påvirke. Men alle bølger når land. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja, det er nok like greit, er jo litt rart å ha så store følelser for en sekk, og bli så fornærma for at ikke alle liker den. Opphypet mote varer dessverre ikke så lenge da produktene gjerne er hverken pene å se på, praktiske eller andre bra ting. De er bare heldige med markedsføring og surfer på en bølge av folk som lar seg påvirke. Men alle bølger når land. 

Du går veldig i strupen på vedkommende du svarer, og er det virkelig nødvendig. De fleste her inne har fått med seg at du synes DB sekker er stygge, men med tanke på hvor mange som kjøper disse sekkene så er mange uenig med deg. Jeg har ingen store følelser for denne sekken og har heller ingen tanker rundt de som har en slik sekk, og forstår ikke ditt engasjement i å måtte understreke x antall ganger hvor stygg sekken er. Mange ungdom ønsker sekken og mange ungdom vil ha andre DK sekk. Min datter har en Beckmann sekk som begynner å bli ødelagt og skal få ny til hun begynner i 9.klasse, hvilke sekk hun velger vet ikke jeg og ikke spiller det særlig stor rolle heller.

Anonymkode: f7e36...588

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du går veldig i strupen på vedkommende du svarer, og er det virkelig nødvendig. De fleste her inne har fått med seg at du synes DB sekker er stygge, men med tanke på hvor mange som kjøper disse sekkene så er mange uenig med deg. Jeg har ingen store følelser for denne sekken og har heller ingen tanker rundt de som har en slik sekk, og forstår ikke ditt engasjement i å måtte understreke x antall ganger hvor stygg sekken er. Mange ungdom ønsker sekken og mange ungdom vil ha andre DK sekk. Min datter har en Beckmann sekk som begynner å bli ødelagt og skal få ny til hun begynner i 9.klasse, hvilke sekk hun velger vet ikke jeg og ikke spiller det særlig stor rolle heller.

Erfaring viser at folk med så stort behov for å snakke ned andres valg enten skulle ønske at de hadde råd til samme produkt, eller så er det viktig for dem å vise andre at de tar selvstendige valg og ikke følger ‘saueflokken’. Når man faktisk sier at det lyser duche bag lang vei av barn og unge som har dette produktet så viser man sitt sanne jeg 😅

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg går i strupen? Haha, det er jo jeg som  får strupen bitt over fordi jeg ikke synes verdens kuleste sekk er stygg. Virker som jeg tråkket på en fjortiss sine tær.

Det er jo nettopp det, så mange kjøpte sekkene, ikke fordi de likte dem, men fordi noen hadde bestemt og fått det til at det var status å ha en. Også pga pris, dyre ting viser jo at en har penger. At de synes sekkene var mindre pene talte da lite, status var viktigere, og der å være lik de andre.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Erfaring viser at folk med så stort behov for å snakke ned andres valg enten skulle ønske at de hadde råd til samme produkt, eller så er det viktig for dem å vise andre at de tar selvstendige valg og ikke følger ‘saueflokken’. Når man faktisk sier at det lyser duche bag lang vei av barn og unge som har dette produktet så viser man sitt sanne jeg 😅

Du vet fortsatt ikke at sekkene heter douche bag eller? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var jo ganske tydelig at ordspillet gikk over hodet på deg da...

Hehe, neida. Jeg tenkte jeg skulle la det forbigå i stillhet - for din skyld. Men du fortsetter å gi. Fornøyelig. 

Hehe, neida. Jeg tenkte jeg skulle la det forbigå i stillhet - for din skyld. Men du fortsetter å gi. Fornøyelig. 

Nice try. Det hjelper ikke å ro med brekte årer, det var jo tydelig på måten du svarte at du ikke skjønte det. Ellers henger det jo ikke på greip. Men det gjør det jo gjerne ikke hos deg...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nice try. Det hjelper ikke å ro med brekte årer, det var jo tydelig på måten du svarte at du ikke skjønte det. Ellers henger det jo ikke på greip. Men det gjør det jo gjerne ikke hos deg...

Ikke sant :) du får spare, så får du nok råd til en kul sekk du også. 

Anonym bruker skrev (På 25.6.2024 den 23.20):

Jeg går i strupen? Haha, det er jo jeg som  får strupen bitt over fordi jeg ikke synes verdens kuleste sekk er stygg. Virker som jeg tråkket på en fjortiss sine tær.

Det er jo nettopp det, så mange kjøpte sekkene, ikke fordi de likte dem, men fordi noen hadde bestemt og fått det til at det var status å ha en. Også pga pris, dyre ting viser jo at en har penger. At de synes sekkene var mindre pene talte da lite, status var viktigere, og der å være lik de andre.

De ungdommene jeg kjenner (og det er nå en del) velger sekk utfra hva de liker. Min datter ville ikke ha DB sekk og valgte da en annen sekk. Flere av hennes venner har DB sekk fordi de liker den (om noe er det nesten mer viktig å ikke følge strømmen som du påstår så de prøvde flere sekker før de valgte DB), andre har valgt andre sekker og da fordi de liker andre sekker bedre. Mitt inntrykk er at å følge strømmen som du påstår ikke er viktig, men kanskje jeg vanker i ett annet miljø enn deg.

Anonym bruker skrev (På 24.6.2024 den 1.03):

Hvordan kan en helt enkel sekk uten logo og stæsj være dritstygg? Slik sier bare folk som er superopptatt av å ikke følge strømmen, de som ikke bryr seg om hva andre tenker ofrer ikke andres valg en tanke 😅

Anonym bruker skrev (På 24.6.2024 den 1.23):

Bare mennesker med lav selvtillit har behov for å kritisere andres valg. 

Anonym bruker skrev (På 24.6.2024 den 9.07):

Det er helt greit at man ikke liker dem eller vil bruke dem, men at de er dritstygge går jeg ikke helt med på. Det er en sekk, liksom, hvor sterke følelser kan det fremkalle😅

De som er så opptatt av å rope høyt om hvor ille andre sine ting er, er ofte dem som snakker høyest om egne valg og hvor uavhengig de er som ikke velger som ‘saueflokken’. Altså er det ofte dem som bryr seg mest om hva andre mener. 

Og du snakker om hvor sterke følelser kan en sekk vekke liksom 🤣

Anonymkode: c6902...22c

Anonym bruker skrev (På 25.6.2024 den 23.59):

Anonym bruker skrev (På 26.6.2024 den 0.00):

Ikke sant :) du får spare, så får du nok råd til en kul sekk du også. 

Hva med å oppføre dere som voksne mennesker, hjelpes.

Anonym bruker skrev (På 24.6.2024 den 21.46):

Det ble en mørkeblå beckmann på 30 liter. HI

Anonymkode: 0686b...e49

De er fine. Husk at det ligger regntrekk i egen lomme i bunnen, det la ikke vi merke til før etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...