Gå til innhold

Skolesekk til ungdomsskole gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Størrelse?. Min 16 åring skal få seg DB sekk. Han er bare 168 høy 

Anonymkode: b2491...483

Her bruker alle stort sett 25 liter. Jeg foretrekker også den (er et par cm lavere enn din sønn). Vi bruker bare 30 liter når vi skal fly uten bagasje, fordi den går som håndbagasje og rommer mye.

Anonymkode: 4e284...626

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Min 14 åring synes DB er dritsrygt og ville aldri brukt det, så du må jo se litt hva som er populært der du bor og hva gutten selv liker...

Anonymkode: b9012...353

Mens andre er så redd for å skille seg ut at de heller går med en sekk de syns er stygg,enn å skille seg ut med å ikke bruke den sekken "alle" bruker.

Anonymkode: 843c9...f55

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Min 14 åring synes DB er dritsrygt og ville aldri brukt det, så du må jo se litt hva som er populært der du bor og hva gutten selv liker...

Hvordan kan en helt enkel sekk uten logo og stæsj være dritstygg? Slik sier bare folk som er superopptatt av å ikke følge strømmen, de som ikke bryr seg om hva andre tenker ofrer ikke andres valg en tanke 😅

Anonymkode: daff2...8d1

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan kan en helt enkel sekk uten logo og stæsj være dritstygg? Slik sier bare folk som er superopptatt av å ikke følge strømmen, de som ikke bryr seg om hva andre tenker ofrer ikke andres valg en tanke 😅

De ER jo dritstygge. Merkelig fasong. De som kjøper dem er jo de som følger strømmen, og ikke tør stå for egen smak og valg. Lyser jo douche bag lang vei, bokstavelig talt.

Anonymkode: c2771...08d

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De ER jo dritstygge. Merkelig fasong. De som kjøper dem er jo de som følger strømmen, og ikke tør stå for egen smak og valg. Lyser jo douche bag lang vei, bokstavelig talt.

Bare mennesker med lav selvtillit har behov for å kritisere andres valg. 

Svart enkel Nike sekk. DB er ikke «in» her lenger, selv om det er en solid god sekk som burde holde i mange år bruker ikke ungene rundt her det lenger, og de fleste hadde. Nå er det enklere modeller,  eller sekk fra skolen (idrett-ungdomsskole) for de som går der. 

Anonymkode: 55df2...f7a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De fleste ungdommer er opptatt av å passe inn, og her vi bor er det veldig få ungdommer med DB.

De er overpriset og litt "rare" i fasong og utseende. Rett og slett ikke "in" i det hele tatt.

Så her er det ingen som er opptatt av å passe inn som bruker dem.

Det som er moderne og kult et sted trenger ikke være det et annet sted...

Mine barn/ungdommer (12-18 år) har alle db. Her vi bor er det fortsatt kult/in. 
Men de to eldste bruker mest pc-veske i skinn på skolen. Der er det også en del modeller og merker som er in. 
Db brukes de dagene de har behov for å ha med mye utstyr til trening eller annet. 

Anonymkode: b035f...be4

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

De fleste ungdommer er opptatt av å passe inn, og her vi bor er det veldig få ungdommer med DB.

De er overpriset og litt "rare" i fasong og utseende. Rett og slett ikke "in" i det hele tatt.

Så her er det ingen som er opptatt av å passe inn som bruker dem.

Det som er moderne og kult et sted trenger ikke være det et annet sted...

Det er helt greit at man ikke liker dem eller vil bruke dem, men at de er dritstygge går jeg ikke helt med på. Det er en sekk, liksom, hvor sterke følelser kan det fremkalle😅

De som er så opptatt av å rope høyt om hvor ille andre sine ting er, er ofte dem som snakker høyest om egne valg og hvor uavhengig de er som ikke velger som ‘saueflokken’. Altså er det ofte dem som bryr seg mest om hva andre mener. 

Hva liker han selv? Har han sett litt rundt på nett? Her er også db-sekkene «håpløst ute». Det er dessverre skjebnen til en del av disse over-hypede produktene, slik som MK-veskene alle fjortis-jenter skulle ha for noen år siden, eller Kähler-vasene som var overalt. 

Anonymkode: a35c3...61c

Her har stort sett alle db, inkludert min sønn i syvende klasse. Datter liker å skille seg ut og har ikke den sossestilen alle andre her har, og hun bruker denne sekken: https://mybag.no/products/9900479-cross-town-black

Anonymkode: 4e284...626

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er helt greit at man ikke liker dem eller vil bruke dem, men at de er dritstygge går jeg ikke helt med på. Det er en sekk, liksom, hvor sterke følelser kan det fremkalle😅

De som er så opptatt av å rope høyt om hvor ille andre sine ting er, er ofte dem som snakker høyest om egne valg og hvor uavhengig de er som ikke velger som ‘saueflokken’. Altså er det ofte dem som bryr seg mest om hva andre mener. 

Igjen, vi snakker om ungdomsskoleelever!

Sønnen min vil selvfølgelig ikke si til noen som har en sånn sekk at den er "dritstygg". Men her er det noen år siden de var populære, og nå er de ikke det lenger.

Selvfølgelig sier mange tenåringer da at "den er stygg, den vil jeg ikke ha".

Du tenker som en voksen, men denne tråden handlet om tenåringer. De fleste tenåringer vil ikke vise seg i noe som er "ut".

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Bare mennesker med lav selvtillit har behov for å kritisere andres valg. 

Ja, ja, selvsagt. Eller misunnelige sikkert? Fler mislykka hersketeknikker på lur? Du trenger litt øvelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...