Gå til innhold

Tips til bra sommergaver til kolleger?

Anbefalte innlegg

Synes man får så lite for 200 kr, spesielt hvis man skal kjøpe en god vin eller kaffe, eller disse små pakkene med fancy sjokolade. Så tenkte kanskje kjøpe en alkoholfri variant heller, også noe ved siden av. Blomster blir dessverre upraktisk for flere av dem. Tips til koselige ting å få som de fleste setter pris på? Har fire stykker å kjøpe til, så helst ikke over 200 per person. Max 250.

Anonymkode: 6c30b...638

Fortsetter under...

Jeg ville kjøpt en flaske Sprudlande Margaret (85,- på Meny), en eske Cantuccini (49,-) og en eske premium sjokoladehjerter (63,-). Da har du noen kroner til overs til en gavepose fra Normal eller Nille og et kort med en hyggelig sommerhilsen på. 

Annonse

En gaveeske med noen flasker eplemost e.l

F.eks sånne som dette om du bor et sted med lokale varianter 

https://afb.no/produkter/gaver-i-butikk/gaveeske-afb-3-pk-eplemost

De har også flere varianter på Meny.

Anonymkode: 5e6bb...5db

Ikke kjøp vin da!

Jeg er på ingen måte avholds og kan gjerne drikke noen glass vin i godt lag jeg, men jeg drikker aldri hjemme. Jeg har hylla på boden stappfull av vinflasker jeg har fått i gave. Som aldri vil bli drukket!  Vin er liksom så safe å kjøpe til folk en ikke kjenner eller ikke vet hva ønsker seg, men mange "av oss" vil nok heller sette pris på noe sjokolade eller lignende istedenfor.

Jeg slår et slag for å tenke annerledes en den  tradisjonelle vinflaska! ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...