Gå til innhold

12 åringer kastet ut av VG lista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

To jenter satte seg opp på gjære og fikk beskjed om å gå ned, så klatrer de opp igjen og blir kastet ut. 

Jeg tenker at det er helt riktig. 

Anonymkode: 50e89...834

Selvsagt. 

Anonymkode: 944d1...02e

Annonse

Er ikke 12-åringer uansett i yngste laget for slike arrangementer? Og jo, hører man ikke etter og forholder seg til det vaktene sier, så er det helt greit å bli bortvist. 12 år, 20 eller 50, alder er da irrelevant. 

Anonymkode: 62109...d4c

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ingen hadde fått legge hånd på mitt barn. Med det sagt, dette er ikke mitt barn så bryr meg ikke.

Anonymkode: 52f4a...76c

Det er faktisk ikke du som bestemmer om f.eks politiet legger hånd på ditt barn. Snart får lærere lov til det og, dersom det er nødvendig. Så her er det mange muligheter til å bli krenka og hysterisk 🥳🥳🥳

Anonymkode: 54cc3...186

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ingen hadde fått legge hånd på mitt barn. Med det sagt, dette er ikke mitt barn så bryr meg ikke.

Altså, tror du kaste ut betyr at de ble fysisk løfta opp i lufta og kastet ned på bakken?

Anonymkode: 03b58...0f7

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å sende 12 år gamle jenter på konsert alene i Oslo er jo galskap. 

Anonymkode: a8c71...754

Men til saken, det er over 100.000 tilskuere, og de må høre etter restriksjoner når de får en beskjed. 
kjipt ja.. men slik er det. Lærdom

Anonymkode: a8c71...754

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det bestemmer ikke du. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 944d1...02e

Anonym bruker skrev (På 22.6.2024 den 14.07):

Legge hånd på?? Er du en av de som ikke tåler at barna tilsnakkes og korrigeres når de gjør ting som ikke er greit? Sånne folk burde ikke ha barn, de får ufordragelige unger, naturlig nok.

Anonymkode: 9c163...580

Anonym bruker skrev (På 22.6.2024 den 14.07):

Hva mener du med "legge hånd på"? 

Ser ikke at noen har lagt hånd på noen, men noen småjenter har fått tilsnakk, de valgte å ignorere og ble deretter geleidet bort fra arrangementet. Av vaktmannskap som har gjort jobben sin. 

Tenker du at småjentene bare skulle fått bryte reglene, da eller? Hva hvis det hadde vært politi som viste ungene bort? Hadde det vært galt også? 

Og jo, hvis ditt barn gjør noe galt, så har f.eks. politi all rett til å fysisk ta tak i barnet, til og med ditt barn. 

Anonymkode: 62109...d4c

Jeg blir flau på farens vegne! Ærlig talt! Her får drittungene beskjed fra vakter om å fjerne seg fra gjerdet, hopper opp igjen og får en konsekvens. Så går faren til avisen og klager 🤯 Foreldre som denne er grunnen til at det er et helvete i norske skoler for tiden. Ungene respekterer ikke og hører ikke på voksne, og foreldrene klager når det blir konsekvenser. Kudos til vakten som gjorde jobben sin! Hadde drittungene ramlet ned og skadet seg hadde far klaget på det også! 

Anonymkode: 81100...1bd

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg blir flau på farens vegne! Ærlig talt! Her får drittungene beskjed fra vakter om å fjerne seg fra gjerdet, hopper opp igjen og får en konsekvens. Så går faren til avisen og klager 🤯 Foreldre som denne er grunnen til at det er et helvete i norske skoler for tiden. Ungene respekterer ikke og hører ikke på voksne, og foreldrene klager når det blir konsekvenser. Kudos til vakten som gjorde jobben sin! Hadde drittungene ramlet ned og skadet seg hadde far klaget på det også! 

Anonymkode: 81100...1bd

Hvor står det om hendelsen?

Anonymkode: 29cae...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...