Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

seropa skrev (4 timer siden):

Hei

Jeg skal gi gave til stedatter som fyller 17 år.  Jeg ønsker gaven skal skille seg ut.  Er det noen som har lyktes spesielt med sin gave?   Hvis jeg får til noe spesielt, og får tilrettelagt at hun åpner gaven foran alle, så hadde det blitt gøy.

En tur til London eller Paris sammen med deg!

Anonymkode: 390b8...35a

Hva med et maleri eller et trykk av en kunstner?  Det trenger ikke koste så mye, for sjekk ut gallerier eller kunstnere på ulike plattformer på nett. De trenger ikke være berømte, men det er mange fantastiske talenter, og noen vil nå langt. Uansett kan et bilde treffe deg som at du tenker at midt i blinken og treffende på stedatter og håp for bedre og bedre relasjon.. Eller noe annet i den duren.

ReneRene skrev (3 timer siden):

Hva med et maleri eller et trykk av en kunstner?  Det trenger ikke koste så mye, for sjekk ut gallerier eller kunstnere på ulike plattformer på nett. De trenger ikke være berømte, men det er mange fantastiske talenter, og noen vil nå langt. Uansett kan et bilde treffe deg som at du tenker at midt i blinken og treffende på stedatter og håp for bedre og bedre relasjon.. Eller noe annet i den duren.

Veldig få 17 åringer vil nok sette pris på et maleri. Men hi kjenner jo sin tenåring og vet hva som passer. 

Hvorfor er det viktig for deg at andre skal føle at du har gitt henne noe spesielt? Er ikke målet med gaven at bursdagsbarnet skal bli glad? Du kan strikke en genser, gi gavekort på senteret, invitere henne på lunsj eller storbyweekend. 

Anonymkode: 28b46...a1f

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Veldig få 17 åringer vil nok sette pris på et maleri. Men hi kjenner jo sin tenåring og vet hva som passer. 

Hvorfor er det viktig for deg at andre skal føle at du har gitt henne noe spesielt? Er ikke målet med gaven at bursdagsbarnet skal bli glad? Du kan strikke en genser, gi gavekort på senteret, invitere henne på lunsj eller storbyweekend. 

Anonymkode: 28b46...a1f

For når jeg skriver maleri eller trykk, så ser du for deg?

seropa skrev (12 timer siden):

Hennes skyld og vil at hun og alle skal føle jeg har gitt henne noe spesielt 

Det der skurrer for meg altså... 

Jeg spør for å hjelpe med gave, er du henne med stedatter som har vært turbulent?

Anonymkode: 755f7...c89

seropa skrev (21 timer siden):

Hennes skyld og vil at hun og alle skal føle jeg har gitt henne noe spesielt 

Hvorfor er det viktig for deg at «alle» føler at du har gitt henne noe spesielt? Er du den type stemor som føler deg litt for lite viktig?

Anonymkode: 61f62...20b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...