Gå til innhold

Om du hadde 3 uker helt alene. Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så glad i å være alene, særlig ikke hjemme. Jeg er 100% alene med ungene og setter pris på en kveld ute eller på noe, men hater å være alene hjemme uten unger. Tre uker er mye for meg, men jeg hadde garantert reist bort en del, trent masse og forsøkt å treffe venner jeg vanligvis ikke ser så ofte. 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som mange her aldri burde hatt barn. Selv hadde jeg følt på et enormt savn, samme hva. Lurt på hvordan det gikk med barna, om alt var i orden, om de trengte noe.

Anonymkode: 92c90...cd5

Mine barn bor ikke hjemme lengre. Skal jeg da slutte å leve?

Anonymkode: e38b3...c01

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som mange her aldri burde hatt barn. Selv hadde jeg følt på et enormt savn, samme hva. Lurt på hvordan det gikk med barna, om alt var i orden, om de trengte noe.

Man kan faktisk savne noen og tenke masse på de, selv om man koser seg alene. Det ene utelukker ikke det andre. Eller mener du at man skal ligge i sengen og grine i tre uker, mens man spammer ned ungene og de de er sammen med, med meldinger og telefoner? Er  man da en bra nok mamma i dine øyne?

Anonymkode: 788e2...d79

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

1. 10 dager i Japan, tre dager hjemme, en uke på spa i Baltikum 

2. 3 dager i Firenze, 3 i Como, 1 uke hjemme, 1 uke på spa i Baltikum

3. 1 uke Croatia, en uke hjemme, en uke på spa i Baltikum 😂😅

ser ut at jeg må fikse spa i Baltikum for meg selv snart 😆 

Anonymkode: e682b...e61

Hvor drar du på spa i Baltikum? 

Anonymkode: d2a16...3f0

Komponert musikkstykket jeg har deadline på. Trent eller gått på yoga hver dag. Sovet 9 timer hver natt. møtt venner. Ryddet hjemme, kastet ting, kommet til bunns i klesskap og i bod oppe og nede.

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Dette må da være kødd? Ingen har vel så lite empati? Lite evne til å se andre sine følelser her hvertfall!

Anonymkode: acd2e...654

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Mine to eldste er voksne.

Den minste er ungdom, og har det helt fin hos sin far. 

Jeg er ikke noen dårlig mor selv om jeg ikke blir syk av savn! 

Anonymkode: 0d5dc...b74

Tre uker alene og ferie... 

Malt kjøkkenet på regnværsdager og syklet til stranda på dagene med fint vær. Lest bøker på terrassen, puslet i hagen, plukket bær og syltet og saftet, dratt på konserter, møtt venninner eller familie til lunsj, sovet lenge, tatt en tur til Oslo og gått på museer og i Operaen, kanskje luska rundt i stoffbutikker etter et lekker stoff og sydd meg en sommerkjole. De tre  ukene hadde antagelig vært over på et blunk. 

Himmel og hav skrev (33 minutter siden):

Tre uker alene og ferie... 

Malt kjøkkenet på regnværsdager og syklet til stranda på dagene med fint vær. Lest bøker på terrassen, puslet i hagen, plukket bær og syltet og saftet, dratt på konserter, møtt venninner eller familie til lunsj, sovet lenge, tatt en tur til Oslo og gått på museer og i Operaen, kanskje luska rundt i stoffbutikker etter et lekker stoff og sydd meg en sommerkjole. De tre  ukene hadde antagelig vært over på et blunk. 

Det var produktivt! Jeg tenkte jeg ville tatt en uke i sør-Frankrike, en uke i Paris og en uke på hytta. Og så ville jeg gjerne hatt en uke til på hytta😂

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvor drar du på spa i Baltikum? 

Det er spa omtrent overalt, så det er hva man liker. Jeg liker meg best utenfor storbyer, som f eks Haapsaalu i Estland, Jurmala i Latvia, Nida i Litauen

Anonymkode: e682b...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...