Gå til innhold

Tanker i helgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på sommerfest i går kveld og noen timer på natten. Det var midt på treet hyggelig. Hadde også verden koseligste morgentimer på plattingen ned mot sjøen. Sånne timer alle bør oppleve minst en gang i uka for å få fullstendig ro og tømmes for alt stress. Så har man noe å gå på resten av uka. 

Nå lager jeg ovnsbakt ørret, skal ha rømme til, og grilla grønnsaker. Det er "bare" noen venner, ungene våre og helt uhøytidelig. Ene venninnen min har med fyldig rabarbrasuppe vi skal varme og servere med vaniljeis, og det er SYKT GODT!

Nå har det vært mye sosialt i det siste, så i morgen skal jeg ligge på den lille plattingen som er skjult på kortsiden, og der skal jeg ligge med snacks i ulke varianter, kaffe, pepsi maks og ha laptop og musikk på øra. Skal ikke gjøre noe i det hele tatt. Mandag blir det full opprydning og vasking, for selv om denne middagen kun varer i tre timer i kveld, så gidder jeg ikke gjøre NOE mer enn det helt nødvenig etter middagen etterpå heller.. Det er mulig jeg tar et glass eller to med Sangria i motgen der jeg skal ligge rett ut med masse puter. Har ikke drukket annet enn farris i alle sammentreff nå. Og mulig jeg får lyst på i morgen..Får se.

Endret av ReneRene

Annonse

Må ta meg sammen og luke i kjøkkenhagen. I dag har jeg vasket bil, vasket gulv og tørket støv. Hadde tenkt å sove lenge, men det var en flue på soverommet som krøp inn i øret mitt i sekstiden, og jeg fikk ikke has på den så den fortsatte å plage meg til jeg sto opp i sjutiden. Håper det går bedre i morgen. Da er planen å luke i kjøkkenhagen, rydde inne og planlegge for mandagens tur til IKEA. Må forresten vaske masse klær i morgen. Og skifte på sengene. Og sannsynligvis støvsuge.

Så ja, her er det full fest. Men jeg har fri på mandag! Men skal stå tidlig opp likevel og dra på IKEA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...