Gå til innhold

Svigermødre alltid fortrekker datterens mann isteden for sønnens kone/dame

Anbefalte innlegg

Synes det er veldig kjip når man havner opp i situasjon der svigermødre eeelskeeeer datteren sin mann men haaaater dama til sønnen sin.. meste parten av tiden for ingen grunn.. hvorfor er noen svigermødre så kjipe? Hva er grunnen? Fordi man tar deres lille prins og man er aldri bra nok? Hun synes jeg er «lat» og «snylter» fordi jeg er ufør. Ikke noe jeg kunne for.. i tillegg til den dama er litt rasist i seg.. jeg trodde vi kom virkelig overens og likte henne virkelig! Men da tok jeg feil. Fordi ut av det blå bestemte kjærringa for å gå amok på melding og være stygg mot meg uten at jeg gjorde noe som helst mot henne.. nå er det gått ca 8 måneder sist jeg så til henne. Mannen drar dit alene. I følge mannen virker det ut som hun angret litt på det da.. tingen er at jeg kan alltid ta i mot en unnskyldning men glemmer aldri det stygge hun sa til for nå vet jeg hva hun egentlig synes og tror om meg. Så den relasjonen mellom meg og hun er ødelagt for å så si det sånt.. dessverre gikk mannen til datteren hennes bort for ikke lenge siden.. utrolig trist fordi han var en god fyr men pga henne har jeg ikke besøkt dit hos henne..

hvorfor er noen svigers slikt? 
så kjipe.. jeg håper for alt gud skyld at jeg aldri blir sånn om jeg får en sønn!!

Anonymkode: 01e8a...413

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er du en svigerdatter man vil ha, da?

Anonymkode: b8732...f8f

Ikke sant...

Det handler ikke om mannens ønske og velvære.. Det handler om svigermors 🙂

-f8f og når de ikke er svigerdøtre man ønsker seg, så oppfører man seg dårlig mot dem? 

Ja... Er sikker på at mange er enige med deg her.

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Ikke sant...

-f8f og når de ikke er svigerdøtre man ønsker seg, så oppfører man seg dårlig mot dem? 

Hva mener du? 

Anonymkode: 5075b...6d2

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Ikke sant...

I forbindelse med forholde til svigermor er det selvsagt et betimelig spørsmål. 

Anonymkode: b69dc...793

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I forbindelse med forholde til svigermor er det selvsagt et betimelig spørsmål. 

Nei det kan jeg ikke forstå. Svigermor skal akseptere og respektere barnas valg, og så skal de være være glade for at de går overens, og det vil nok gå lettere der svigermor spör seg selv om hun blir en god svigermor fremfor om svigerdatter blir en god en for henne. Uten videre liksom?

Annonse

Jeg har bare sønner, og har også en svigerdatter. De er ungdommer, og har vært sammen i et år. 
Det er sønnen min sin kjæreste, og det er han som skal være lykkelig sammen med henne. 
Hun er ei kjempesøt og fin jente, og jeg er så glad min sønn er lykkelig 

Anonymkode: fb373...56d

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Nei det kan jeg ikke forstå. Svigermor skal akseptere og respektere barnas valg, og så skal de være være glade for at de går overens, og det vil nok gå lettere der svigermor spör seg selv om hun blir en god svigermor fremfor om svigerdatter blir en god en for henne. Uten videre liksom?

Hva du ikke forstår kan ikke jeg ta ansvar for. Hi handler om forholdet mellom svigerdatter og svigermor. 

ReneRene skrev (39 minutter siden):

Ikke sant...

Nei, det handler om at vedkommende må ha sosial kompetanse og fungere i en større setting enn senga. Hvis ikke blir fe enten oppdratt eller forsvinner.

ReneRene skrev (35 minutter siden):

Jeg vet jeg er en god svigermor. Så dette ligger på svigerdatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...