Gå til innhold

Hva er greia med klesmerket Hést?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er dette såpass populært? Genserne er jo helt utrolig stygge! Ser ut som noe billig ræl fra hm. Rare i fasongen, stygt mønster, ser utvasket og pløsete ut. Jeg skjønner ikke hvorfor folk betaler masse penger for disse plaggene. 

Anonymkode: 749ba...57d

Fortsetter under...

Annonse

Det som selger er kjente mennesker som står som produsenter, eller de benytter seg av influensere og andre kjente profiler. De som har en posisjon selger. Enkelt og greit.

Det Martha har klart med samarbeidspartnerne er å skape et uttrykk. Flere kommenterer at den er fasongløs og at bokstavene er.."forstyrrende" Så det er et merkevare en kjenner igjen. Om en elsker eller hater det, så er det profft og smart. Jeg liker ikke mønster i form av noe som helst på klær, men det er en genser jeg godt kunne hatt på meg sånn for å ta med bort som gjest, for å varme seg utpå kvelden.

Det er vel populært på grunn av Märtha Louise, på grunn av prisen og på grunn av overklasse-profilen.

Hvorfor noen ønsker å gå med en uformelig genser i dårlig kvalitet ( jeg googlet, 49% syntetisk) er for meg komplett uforståelig.

Annonse

Å støtte dette merket er det samme som å støtte at prinsesse Märtha Louise stadig begår lovbrudd på sosiale medier ved å unnlate å merke alt hun - som alle andre - er lovpålagt å merke som reklame.

Enten får hun si fra seg tittelen - eller hun bør som et minste minimum i det minste begynne å følge norsk lov...

Anonymkode: 92fcc...fab

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å støtte dette merket er det samme som å støtte at prinsesse Märtha Louise stadig begår lovbrudd på sosiale medier ved å unnlate å merke alt hun - som alle andre - er lovpålagt å merke som reklame.

Enten får hun si fra seg tittelen - eller hun bør som et minste minimum i det minste begynne å følge norsk lov...

Anonymkode: 92fcc...fab

Hun har sagt fra seg tittelen hun kan si fra seg, prinsesse er hun uansett, tross alt født av en konge og en dronning. 

Optatium skrev (3 timer siden):

Hun har sagt fra seg tittelen hun kan si fra seg, prinsesse er hun uansett, tross alt født av en konge og en dronning. 

Hun har slett ikke sagt fra seg tittelen. Men hun får ikke bruke den til markedsføring.

Anonymkode: 93cb5...7b1

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hun har slett ikke sagt fra seg tittelen. Men hun får ikke bruke den til markedsføring.

Hun har sagt fra seg tittelen "Hennes kongelige høyhet".  Prinsesse tittelen har hun beholdt. 

Anonymkode: 86061...e35

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun har sagt fra seg «hennes kongelige høyhet». Tittelen «prinsesse» kan hun ikke si fra seg. 

Det er vel populært blant de som tror på Märtha sine engler og fans av Durek sine ideer. Om at kreftsyke barn har ønsket seg kreft og at man kan kjøpe en medaljong til mange tusen kroner for å beskytte seg.

Og Märtha snakket på en konferanse det kostet 100 000 kr å komme og høre på.

Sjarlataner, kvakksalvere og onde mennesker som lurer desperate mennesker til å gi dem penger.

Har skikkelig vondt av vår kjære konge og dronning ❤️

Anonymkode: 62990...928

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun har sagt fra seg tittelen "Hennes kongelige høyhet".  Prinsesse tittelen har hun beholdt. 

Anonymkode: 86061...e35

Optatium skrev (43 minutter siden):

Hun har sagt fra seg «hennes kongelige høyhet». Tittelen «prinsesse» kan hun ikke si fra seg. 

Hemnes kongelige høyhet er ingen tittel. Det er en tiltaleform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...