Gå til innhold

Helt vanvittig! Mor til en voldtatt datter ber en gutt om å ikke spre voldtektsvideor derfor blir hun tiltalt!

Anbefalte innlegg

Moren til en datter som var blitt voldtatt fortalte moren sin om en gutt som spredte voldtektsvideo av henne til andre. Moren ba gutten om å slutte med det og om å få prate med foreldrene hans. Moren politianmeldte gutten. Politiet bare henla den saken og opprettet sak mot moren! Make it make sense?!

https://www.aftenposten.no/norge/i/nywVaL/jeg-kommer-til-aa-om-du-ikke-slutter-aa-spre-videoen-om-dattera-mi

Anonymkode: 9516b...615

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Har du i det hele tatt lest saken? 

Anonymkode: dadcf...b85

Selvsagt ikke. Da hadde hun jo ikke kunnet krisemaksimere.

Anonymkode: 80289...72c

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Får ikke lest saken. 
hvorfor ble moren anmeldt?

Anonymkode: 180e8...c04

Fordi hun kom med drapstrusler? Eller "kun" trusler.

ReneRene skrev (51 minutter siden):

Fordi hun kom med drapstrusler? Eller "kun" trusler.

Fyren voldtok hennes datter? Og hun blir anmeldt fordi hun har vært en smule skarp mot han? 
fy fader… 

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Fyren voldtok hennes datter? Og hun blir anmeldt fordi hun har vært en smule skarp mot han? 
fy fader… 

Jeg kan også meget godt skjønne hennes vrede, men fra å føle til å handle på følelsene er to forskjellige ting. Vi er liksom aldri ..berettiget til å komme med drapstrusler.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

fy fader… 

‘Fyren’ var en 11 årig gutt og hun skrev flere truende meldinger lenge etter handlingen. Det er ofte smart å få alle fakta før man setter seg til doms. 

Anonymkode: 5e34d...2ea

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

fy fader… 

Uansett grunn må man jo se på det som blir gjort. Trusler er ikke lov uansett hva den andre har gjort. Om noen dreper mitt barn og jeg etterpå dreper de som gjorde det kan ikke retten si at siden jeg hadde god grunn er jeg frikjent. Spørsmålet er bare «drepte du noen». Samme blir her. Hvis tiltalen feks da er «trusler» er det trusler som skal dømmes uavhengig av grunnen til dem. Så kan man velge å hisse seg av den grunn men sånn er lovverket i Norge. 

Anonymkode: 08af3...0cb

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

‘Fyren’ var en 11 årig gutt og hun skrev flere truende meldinger lenge etter handlingen. Det er ofte smart å få alle fakta før man setter seg til doms. 

Anonymkode: 5e34d...2ea

En 11-åring som har voldtatt en jente? Hvor gammel er jenta? Var ikke det politianmeldt ?

Anonymkode: f7e95...f96

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

En 11-åring som har voldtatt en jente? Hvor gammel er jenta? Var ikke det politianmeldt ?

Anonymkode: f7e95...f96

For det første var det feil gutt, for det andre er det uklart om det faktisk var en voldtekt. Det er mulig det ikke var snakk om noen voldtekt i det hele tatt, men en manipulert video av jenta. 

Anonymkode: 6d825...593

Når du sender drapstrusler til noen, så er det et lovbrudd, helt uavhengig av hva foranledningen var. Fint at hun ble tiltalt og veldig rart at lekdommerne ønsket frifinnelse. Vi trenger ikke borgervern og selvtekt i dette landet. 

Anonymkode: 5560c...1d6

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Når du sender drapstrusler til noen, så er det et lovbrudd, helt uavhengig av hva foranledningen var. Fint at hun ble tiltalt og veldig rart at lekdommerne ønsket frifinnelse. Vi trenger ikke borgervern og selvtekt i dette landet. 

Vi trenger heller ikke barn som voldtar eller sprer ulovlige videoer rundt til verden. 

Anonymkode: a55ab...258

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Vi trenger heller ikke barn som voldtar eller sprer ulovlige videoer rundt til verden. 

Anonymkode: a55ab...258

Det er klart at vi ikke trenger det. Derfor har vi politi og rettsvesen som skal jobbe med sånt.

Om du leser artikkelen vil du se at den aktuelle 11-åringen verken har voldtatt, filmet eller spredd videoen. Videoen var ikke av jenta i denne saken og den eneste forbrytelsen som har skjedd er at en voksen dame har sendt drapstrusler til en uskyldig 11-åring. Lurt å sette seg inn i saken før man skriver.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Uansett grunn må man jo se på det som blir gjort. Trusler er ikke lov uansett hva den andre har gjort. Om noen dreper mitt barn og jeg etterpå dreper de som gjorde det kan ikke retten si at siden jeg hadde god grunn er jeg frikjent. Spørsmålet er bare «drepte du noen». Samme blir her. Hvis tiltalen feks da er «trusler» er det trusler som skal dømmes uavhengig av grunnen til dem. Så kan man velge å hisse seg av den grunn men sånn er lovverket i Norge. 

Anonymkode: 08af3...0cb

Omstendighetene bak og rundt en handling har mye å si. 
Det handler om å beskytte samfunnet. 

Jeg har selv nettopp vært i en sak der jeg ble anmeldt. En voksen person klikket fullstendig på mitt barn og skjelte hen ut, krenkende ord og var truende. 
dette en ansatt i skolen. Jeg klagde opp i systemet men ingen tok ansvar eller gjorde noe med det. Mitt barn hadde det vondt etter dette og det fikk konsekvenser for mitt barn. 
Jeg la ut et innlegg på sosiale medier hvor jeg belyste kritikkverdige forhold på denne skolen i forvilelse. 
ingen navn nevnt. 
skolen følte seg da krenket og anmeldte meg. 
saken ble henlagt. 
Skolen kan sparke et barn som ligger nede, men om de før et stygt blikk tilbake blir de krenket..  

Før dere svarer: les eller lytt til saken. Den er ikke så svart/hvitt som HI fremstiller den. Moren sendte en truende melding til en gutt på 11 år som hun mente hadde spredd en voldtekstvideo av datteren. Datteren hadde selv sagt til politiet at det ikke var hun på videoen. 

Politet fant heller ikke bevis for at det var den gutten som hadde sendt en video.

Som voksen skal du ha lært å kontrollere deg. 

Anonymkode: 0f210...58e

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Før dere svarer: les eller lytt til saken. Den er ikke så svart/hvitt som HI fremstiller den. Moren sendte en truende melding til en gutt på 11 år som hun mente hadde spredd en voldtekstvideo av datteren. Datteren hadde selv sagt til politiet at det ikke var hun på videoen. 

Politet fant heller ikke bevis for at det var den gutten som hadde sendt en video.

Som voksen skal du ha lært å kontrollere deg. 

Anonymkode: 0f210...58e

Dummeste man gjør er å sende mld.. da er det bedre å ta seg en tur på besøk og snakke med foreldre og gutten sammen for å finne ut av hva som har skjedd

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Skolen kan sparke et barn som ligger nede, men om de før et stygt blikk tilbake blir de krenket..  

Eh… dette er jo ikke en riktig beskrivelse av virkeligheten. Ansatte på skoler kan jo knapt be en elev være stille uten at elev og elevens foreldre føler seg krenket og oppretter 9a-sak. Mens lærere må tåle vold, trusler og skjellsord av drittunger som ingen har oppdratt.

Hva hadde sønnen din gjort før den voksne ble så rasende?

For øvrig er det überpinlig med sånne feige og passiv-aggressive «sladreposter» på FB. Enhver idiot kan jo bare slenge ut påstander uten å måtte bevise noe. Voksne folk bør holde seg for gode for denne moderne versjonen av bygdesladder.

Anonymkode: 3a13e...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...