Gå til innhold

Er det litt teit om venninna mi sa hun ikke kunne den dagen men gikk der med kjæresten? (Arrangement)

Anbefalte innlegg

Jeg spurte min venninne om hun ville dra på et arrangement som skjer her vi bor som varer 2 dager med mat men hun kunne da vist ikke de 2 dagene :( men på my story så lå hun ut og hun var der med kjæresten. Nå vet jeg ikke hva andre synes om slikt men jeg hadde tatt med meg min venninne sammen med min kjæresten (vis jeg hadde) om en venninne skulle på samme plass eller dit med partner. Synes det var litt kleint om vi traff på hverandre og bare «jah hei..». Vi gjorde ikke det da men er det litt dårlig gjort?

Anonymkode: b6be3...feb

Fortsetter under...

Du legger for mye i det.
Hun kunne ikke være der med deg siden hun hadde avtalt å være der sammen med kjæresten før du spurte, og de hadde lyst til å bare være de 2.
Du vet, noen ganger ønsker man kjærestetid sammen som par uten noen andre..

Anonymkode: 532e1...ce7

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg spurte min venninne om hun ville dra på et arrangement som skjer her vi bor som varer 2 dager med mat men hun kunne da vist ikke de 2 dagene :( men på my story så lå hun ut og hun var der med kjæresten. Nå vet jeg ikke hva andre synes om slikt men jeg hadde tatt med meg min venninne sammen med min kjæresten (vis jeg hadde) om en venninne skulle på samme plass eller dit med partner. Synes det var litt kleint om vi traff på hverandre og bare «jah hei..». Vi gjorde ikke det da men er det litt dårlig gjort?

Hun virker jo ganske enkel i toppen som legger det ut på my story. Skjønner deg godt jeg

Anonymkode: a00f2...994

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du legger for mye i det.
Hun kunne ikke være der med deg siden hun hadde avtalt å være der sammen med kjæresten før du spurte, og de hadde lyst til å bare være de 2.
Du vet, noen ganger ønsker man kjærestetid sammen som par uten noen andre..

Ja. Men hvorfor ikke bare si det?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun sa det ikke passet, hvorfor skal man absolutt fortelle hvorfor det ikke passer, og slik som du maser med det her inne så skjønner jeg henne godt.
Kanskje redd du ikke ville forstå at de ville være bare de 2, og redd for at du kom til å oppsøke dem...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun kjenner deg vel da? Visste at du kom til å foreslå at du bare kunne bli med...

Anonymkode: befad...816

Hun sa det jo som det var. Det passet ikke. Hun kunne ikke. Har man allerede en avtale så passer det jo ikke å gjøre det med noen andre selv om det er samme ting man inviteres til. 

Feks: Jeg og typen skal på kino lørdag kveld. Venninna mi spør meg om å dra på kino lørdag kveld, nei det kan jeg dessverre ikke. Jeg hadde jo svart fordi jeg allerede har en avtale om kino. Men uansett. 

Hadde noen bedt meg med på vg-lista (hadde tatt seg ut som 50-åring)😂, og jeg allerede hadde planer om dette med kjæresten eller en venninne, så er det ikke gitt at jeg hadde svart "jeg og xxx skal dit, og du kan gjerne bli med oss". Er det med typen vil jeg være alene med han, og er det med en venninne kommer det an på hvilken venninne. Er det lenge siden jeg møtte henne har vi behov for alenetid. 

Anonymkode: 5dc16...ac2

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor i alle dager skulle det være dårlig gjort?? Har hun ansvar for ditt liv og for at du skal komme deg ut?? 

Det passet ikke for henne fordi hun skulle dit med kjæresten. Når jeg leser det du skriver skjønner jeg jo hvorfor hun ikke sa hun skulle dit med ham. Da hadde jo du hengt deg på. Hun hadde avtalt og ville dir med kjæresten. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Å ha med en venninne på kjørestering er jo bare rart. Hadde dere vært to par, så blir det litt annerledes igjen, da kan man jo gå litt alene hvert par også. 

Livet ditt må være himla slitsomt om du alltid tenker sånn? Du sjekker storyen hennes og blir sur når hun gjør noe uten deg. Stalker føles du jo som da...

Anonymkode: 62908...c7f

Hun kunne jo godt sagt at hun hadde avtalt det samme med kjæresten, men at det var hyggelig at du spurte. Samtidig syns jeg ikke at det var direkte dårlig gjort av henne heller, for mulig hun feiget ut litt, og hun er jo ikke akkurat pålagt å informere deg om deres avtaler heller.. Hadde latt dette gå uten å lage noe ut av det.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor i alle dager skulle det være dårlig gjort?? Har hun ansvar for ditt liv og for at du skal komme deg ut?? 

Det passet ikke for henne fordi hun skulle dit med kjæresten. Når jeg leser det du skriver skjønner jeg jo hvorfor hun ikke sa hun skulle dit med ham. Da hadde jo du hengt deg på. Hun hadde avtalt og ville dir med kjæresten. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Å ha med en venninne på kjørestering er jo bare rart. Hadde dere vært to par, så blir det litt annerledes igjen, da kan man jo gå litt alene hvert par også. 

Livet ditt må være himla slitsomt om du alltid tenker sånn? Du sjekker storyen hennes og blir sur når hun gjør noe uten deg. Stalker føles du jo som da...

Helt uenig! Det var unødvendig av henne å holde det hemmelig. Hun kunne godt fortalt at hun heller ville gå med kjæresten og eventuelt tilby venninnen å være med. 
Og det er ikke stalking å se det noen deler på my story 🙄
Det er helt normalt å bli skuffet over en slik hendelse. Det betyr ikke at hun er «avhengig av andre for å komme deg ut».

Jeez, snakk om å gasslight’e HI på vegne av venninnen. 

Moosh skrev (11 timer siden):

Helt uenig! Det var unødvendig av henne å holde det hemmelig. Hun kunne godt fortalt at hun heller ville gå med kjæresten og eventuelt tilby venninnen å være med. 
Og det er ikke stalking å se det noen deler på my story 🙄
Det er helt normalt å bli skuffet over en slik hendelse. Det betyr ikke at hun er «avhengig av andre for å komme deg ut».

Jeez, snakk om å gasslight’e HI på vegne av venninnen. 

Nei, ikke sånn hi er som tolker alt i verste mening. Hun blir fornærma av dette. Hva tror du hadde skjedd om hun sa hun heller ville dit med kjæresten? Selv om de avtalt det først? Hun ville jo ikke ha med hi, naturlig nok, så da kunne hun jo ikke be henne med??

Det er stalking når man blir fornærma, sjekker om noen har sagt ting som det er og så lager masse drama på et fora som dette. 

Hvordan kan hun bli skuffa av det??? Må alle alltid si ja???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...