Gå til innhold

Barnefar slenger dritt til meg, kun for å såre

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å fokusere på hva familie og venner sier til meg, og ikke minst hva barna selv sier til meg. Barna mine er veldig fornøyd med meg som mamma og vi har ett godt forhold. Men eksen slenger dritt som får meg til å føle meg så liten. Han har fortsatt så mye makt over meg og min selvfølelse 😔 Tar imot tips og råd til å takle dette bedre...

Anonymkode: 0cb8f...e06

Fortsetter under...

Vil bare hjelpe deg med å unngå de verste her inne, for HI er ikke den med konfirmasjonstråden, det er meg. Så fint om dere ikke angriper HI.

Har dessverre ikke tips, jeg bryr meg fint lite om all dritten eksen slenger ut, men vet ikke hvordan jeg greide å komme dit. Håper det skjer for deg også❤️

Anonymkode: 98ade...b27

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vil bare hjelpe deg med å unngå de verste her inne, for HI er ikke den med konfirmasjonstråden, det er meg. Så fint om dere ikke angriper HI.

Har dessverre ikke tips, jeg bryr meg fint lite om all dritten eksen slenger ut, men vet ikke hvordan jeg greide å komme dit. Håper det skjer for deg også❤️

Anonymkode: 98ade...b27

Det er nok ingen som mistenker hi for å være deg. Hun fremstår hyggelig. 

Hi, så vondt det må være. Jeg har ingen andre råd enn å ha folks på de positive menneskene i livet ditt. Prøv å tenke at eksen mest trolig har store mindreverdighetskomplekser siden han har behov for å prøve å få deg til å føle deg liten. Kanskje du kan ha hjelp av kommunens lavterskeltilbud og få snakke med en psykriatisk sykepleier eller lignende for å hjelpe deg med verktøy til å takle han? 

Anonymkode: 14d9a...c6d

Kanskje det kan hjelpe med litt hjelp hos en profesjonell? Jeg har gjort det, var riktignok ikke like tett på som en eks med felles barn, men en arbeidsgiver. Trakassering, spredning av falske rykter, holder fremdeles aktivt på for å skade ryktet mitt og andre som har valgt å komme seg unna. 

Det tar tid å bygge opp selvtilliten, slippe taket på frustrasjonen, innfinne seg med at man ikke kan endre hva andre gjør eller sier. Men hjelper mye å sortere. For min egen del ser jeg på det som en hjerneskade. Må være noe galt med hjernen til mennesker som holder på slik. Når noen bruker tid og energi til å slenge dritt om andre, det kommer fra en egen bitterhet de ikke helt vet hvordan de skal håndtere. Se han for den stakkarslige fyren han er. 

Anonymkode: d1fa9...24b

Annonse

Si ifra at fra nå av svar du på meldinger som har med barnet å gjøre. Stygge meldinger svarer du ikke på,da får han ikke den reaksjonen han ønsker å mest sannsynlig gi opp å prøve. Var i samme situasjon som deg for en del år siden,å her fungerte det hvertfall bra. Da fremstår du som den voksne og mest oppgående,om det bli konflikt om samvær senare.

Anonymkode: 66fb6...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...