Gå til innhold

Alle sammen, se hit.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Denne tråden ville vært hysterisk morsom, om ikke den var et produkt av barnslig overreaksjon fordi man faktisk glemte å nevne det mest vesentlige. 

Så inspirert av det, anbefaler jeg McDonald’s Åssiden, der er det drive thru også om man ikke tåler å være i samme rom med andre tragiske idioter. 

Anonymkode: 01052...cbe

Takk, da unngår jeg å treffe på deg 🥰

Anonymkode: 52a59...123

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Uansett hvor du ender opp, husk hvor du parkerte, ta med deg en vaskeklut tilfelle du blir skitten,  du må bestille Hylleblomstsaft til drikke, kos deg. Men du, husk å passe deg for skumle skadde personer i innkjørselen din. 

Anonymkode: e6b44...b60

😂

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det er synd at ikke noen i denne tråden skjønner hva den handler om, selv om jeg har forklart det flere ganger! 

Anonymkode: c6270...150

De skjønner jo hva den handler om. Kverulantene her inne som trenger å vite absolutt alt i livet ditt før de Jan komme med et svar, og vet de ikke alt så lager de seg en historie selv og hakker HI ihjel med de ekle personlighetene sine 😘

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 7f08f...4f9

Hun eldste som jeg fikk med Geir er 23. Han som er nest eldst som jeg har med Frank, han blir snart 13. Nest yngste som jeg fikk da jeg var på fylla på Granca, ble nylig 12. Så har jeg en liten en på 8 mnd med min kjære Chris-Rune❤️

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

De skjønner jo hva den handler om. Kverulantene her inne som trenger å vite absolutt alt i livet ditt før de Jan komme med et svar, og vet de ikke alt så lager de seg en historie selv og hakker HI ihjel med de ekle personlighetene sine 😘

Å, kanskje referansen ikke var tydelig nok: Ingen krangletråd er vel komplett uten et "jeg vet best og alle andre i hele tråden misforstår" - innlegg! 😄

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Å, kanskje referansen ikke var tydelig nok: Ingen krangletråd er vel komplett uten et "jeg vet best og alle andre i hele tråden misforstår" - innlegg! 😄

Jeg tenker at svaret du fikk er svært beskrivende for hi😂Hun prøver seg på ironi, men går helt i vranglås når noen skriver noe annet enn hva hun så for seg. 

Tråden kunne blitt morsom med en annen trådstarter. Nå er den bare pinlig. 

Anonymkode: 33902...af9

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker at svaret du fikk er svært beskrivende for hi😂Hun prøver seg på ironi, men går helt i vranglås når noen skriver noe annet enn hva hun så for seg. 

Tråden kunne blitt morsom med en annen trådstarter. Nå er den bare pinlig. 

Anonymkode: 33902...af9

Du er pinlig😕

Hva skal du med restaurant, du har nå vel både bananer og kaffe i veska? 

Hvis du først skal sløse sånn med penger, bør du iallefall forsikre deg om at de serverer økologisk hyllebærvin (å ikke drikke alkohol er uhøflig) laget fra bunnen av, og at restauranten gjennomfører jevnlige brannøvelser. Alternativt kan du sørge for å få gjennomført en mens du er der. 

PS- både mannen og jeg har lederstilling med millionlønn, tre hytter og fire biler, så det handler ikke om pengene her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...