Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (13 minutter siden):

Det gir mening å rapportere uansett grunn så lenge det er regelbrudd. Jeg rapporterte uhyre sjelden tidligere, men det startet jeg med, og det har blitt en veldig stor forskjell etter det!  

Jeg lurer litt på hva du rapporterer, ettersom du er en av dem som kverulerer side opp og side ned gang på gang. Skulle ønske du også innimellom kunne la en kommentar stå ubesvart. Jeg har skjønt at du har mye fritid og et stort engasjement for å få din mening frem, men noen ganger er det best å ikke svare på alt.

Kira skrev (31 minutter siden):

Jeg lurer litt på hva du rapporterer, ettersom du er en av dem som kverulerer side opp og side ned gang på gang. Skulle ønske du også innimellom kunne la en kommentar stå ubesvart. Jeg har skjønt at du har mye fritid og et stort engasjement for å få din mening frem, men noen ganger er det best å ikke svare på alt.

Jeg har rapportert brukerdebatt og personangrep ( som jeg oppfatter at du prøver på nå ). Og det er ikke jeg som ikke lar kommentarer stå! Det er ofte ti brukere som kommenterer MINE, fordi jeg ofte ikke er enige med "flertallet" her. Det er enormt mye angrep og brukerdebatt i enkelte tråder, men ja, jeg har vært med på avsporinger. Det kan skli fort ut når det er ti brukere som går amok. Men hvis du er observant så har du helt sikkert sett at det er mange jeg ignorerer nå, og det har også hjulpet en god del. Og så kan du vel egentlig drite i hva jeg gjør på min fritid, ikke sant, og du er en av dem som selv er her mye og som legger deg bort i ting som ikke har noe som helst med tema å gjøre ( avsporing ). Som du beviser her og nå, igjen.

Endret av ReneRene
Kira skrev (7 minutter siden):

Oi oi oi, Kira, hva har du gjort? 😄

Anonymkode: aab6c...e7a

ReneRene skrev (4 timer siden):

Det gir mening å rapportere uansett grunn så lenge det er regelbrudd. Jeg rapporterte uhyre sjelden tidligere, men det startet jeg med, og det har blitt en veldig stor forskjell etter det!  

Du er en av de som kverulerer aller mest her inne.

Anonymkode: 3c04a...fb5

Annonse

Kira skrev (4 timer siden):

Hun rapporterer de som motsier henne for kverulering da vel.

Anonymkode: 317cc...f72

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...