Gå til innhold

Gjorde jeg noe dumt?

Anbefalte innlegg

Lå noen sneiper og annet søppel på bakken når jeg gikk til jobb..så grusomt ut..en time ca etter gikk jeg å kasta det i søppelboksen…såååå slo det meg! shit, sneiper skal vell ikke i søpla pga brannfare…hva gjør jeg nå?

Dette er en offentlig søppelboks i gata…

Anonymkode: 44bfd...476

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448240-gjorde-jeg-noe-dumt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har nok gått helt fint, etter en time skal det mye til at det fremdeles er glør i den, for alt du vet kan den ha ligget der lenge. 

Offentlige søppelkasser skal uansett stå separat fra bygg, slik at en eventuell brann ikke kan spre seg til bygninger. 

Anonymkode: ec755...cb6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det har nok gått helt fint, etter en time skal det mye til at det fremdeles er glør i den, for alt du vet kan den ha ligget der lenge. 

Offentlige søppelkasser skal uansett stå separat fra bygg, slik at en eventuell brann ikke kan spre seg til bygninger. 

Ca.40 minutter…Men uff jeg tenkte meg ikke om, det så bare så stygt ut.

Prøvde å gå å se nå i den, men håpløst å åpne den.Hvis alt er ok når jeg går hjem om 6 timer så er det greit?🫣🫣

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ca.40 minutter…Men uff jeg tenkte meg ikke om, det så bare så stygt ut.

Prøvde å gå å se nå i den, men håpløst å åpne den.Hvis alt er ok når jeg går hjem om 6 timer så er det greit?🫣🫣

Fort gjort og jeg kan love deg at du ikke er den første, ei den siste. Det er nettopp derfor søppelkassene skal være i brannhemmende materiale og stå i en viss avstand fra bygg. Det er i hvert fall rutinen de skal ha i og med den kan benyttes av hvem som helst. (fattern er vaktmester i det offentlige 😅

En sigarett trenger tilgang på luft for å blusse, skal veldig mye til etter litt tid på bakken, har nok slukket helt før du kastet det. Problem med sneip som tar fyr er som regel hvis en kaster den direkte i søppelbøtten. 

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fort gjort og jeg kan love deg at du ikke er den første, ei den siste. Det er nettopp derfor søppelkassene skal være i brannhemmende materiale og stå i en viss avstand fra bygg. Det er i hvert fall rutinen de skal ha i og med den kan benyttes av hvem som helst. (fattern er vaktmester i det offentlige 😅

En sigarett trenger tilgang på luft for å blusse, skal veldig mye til etter litt tid på bakken, har nok slukket helt før du kastet det. Problem med sneip som tar fyr er som regel hvis en kaster den direkte i søppelbøtten. 

Visste ikke at de er i brannhemmende materiale…
Tusen takk for svar, du roet meg noen hakk her.Jeg er en overtenker og tenker alltid på farer som kan oppstå🫣

Boksen står nært et gjerde til et hus med mye gress rundt..burde kanskje vært flytta eneste…

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...