Iiiiik Skrevet 18. juni 2024 #51 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor må alt nevnes? Jeg ba om tips fra folk som faktisk har hatt separate selskap, så kommer en gjeng hyener og roper ut idiotiske svar om at vi må feire sammen🤦♀️ hvis noe mangler av info ifølge deg, så etterspør mer info da. Voksne mennesker klarer det. Men neida, bare å antyde ting og angripe for alt det er verdt. Og igjen, les. Voksne mennesker leser før de kommenterer. Konfliktnivået i vårt samarbeid? Null konflikt, godt samarbeid. Det er drittslenging jeg snakker om. Ting han tror jeg ikke får høre om. Vi samarbeider veldig godt. Du er tragisk, rett og slett. Anonymkode: 71615...558 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Takk for meg, finner ut av dette selv. Takk til de FÅ med ordentlige svar, resten av idiotene orker jeg ikke lese flere svar fra 🙂 Anonymkode: 71615...558 Hmm, du har en spesiell måte å svare på når folk skriver noe du ikke liker. Klart dere kan ha to atskilte selskaper hvis det er riktig for dere. Det er på en måte å sette to streker under svaret "det er ikke hyggelig hvis vi er sammen på samme sted", men det kan hende at den konklusjonen er nødvendig. I verste fall gir det noen føringer for hvordan datteren din kan feire bryllup f.eks, hvordan det blir når hun får barn osv, men som sagt - du vet best om denne konklusjonen må trekkes. Det jeg synes er uheldig her og nå, er at du vurderer å droppe selskap for dine slektninger. Hos oss hadde det blitt dårlig tatt imot at mine foreldre skulle gå glipp av anledningen til å feire barnebarnet. Jeg ville altså arrangert noe, gjerne mindre høytidelig enn et tradisjonelt konfirmasjonsselskap, men ville tenkt at beslutningen om hvordan det blir berører flere enn deg og datteren din. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #52 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for meg, finner ut av dette selv. Takk til de FÅ med ordentlige svar, resten av idiotene orker jeg ikke lese flere svar fra 🙂 Anonymkode: 71615...558 Selvsagt finner du ut av det selv, det er ikke rakettforskning. Og så lenge du ikke har konfirmanten i fokus så vil andres innspill aldri være velkomne. Du skriver at samarbeidet er så bra, men du tåler ikke å være i samme rom som han i 3-4 timer. Beklager, men da har dere et ræva samarbeid, altså. Anonymkode: da88a...150 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #53 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for meg, finner ut av dette selv. Takk til de FÅ med ordentlige svar, resten av idiotene orker jeg ikke lese flere svar fra 🙂 Anonymkode: 71615...558 Wow, du spør om noe spesifikt og takler ikke hvis svaret ikke faller i din favør? Tenker det kanskje ikke bare er eksen din som er vanskelig i deres forhold. Anonymkode: 843c2...03f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #54 Del Skrevet 18. juni 2024 ReneRene skrev (5 timer siden): Hvis denne eksen reelt har de diagnosene, så er det naturlig å tenke at det er flere grunner til at hun "valgte" å feire med ham, bla : frykt for mer bråk, at han manipulerer barna, samt at han mye mulig har klart å skape splid innad i hennes familie, og til slutt at han har ødelagt de fleste vennskap for henne sånn at hun ikke ville fått nok hjelp. Jeg tror også at andre her som så hardt mener felles selskap alltid er så viktig, tenker vel så mye på seg selv mtp både praktiske og økonomiske årsaker. Så stter man bare unnskyldningen om at man gjør det for barnets skyld for å virke mer pedagogisk korrekte. Her er det bare en ting å si for orker ikke mer av deg, at nei, du er helt ute på viddene Anonymkode: 843c2...03f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #55 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor må alt nevnes? Jeg ba om tips fra folk som faktisk har hatt separate selskap, så kommer en gjeng hyener og roper ut idiotiske svar om at vi må feire sammen🤦♀️ hvis noe mangler av info ifølge deg, så etterspør mer info da. Voksne mennesker klarer det. Men neida, bare å antyde ting og angripe for alt det er verdt. Og igjen, les. Voksne mennesker leser før de kommenterer. Konfliktnivået i vårt samarbeid? Null konflikt, godt samarbeid. Det er drittslenging jeg snakker om. Ting han tror jeg ikke får høre om. Vi samarbeider veldig godt. Du er tragisk, rett og slett. Anonymkode: 71615...558 Min var absolutt ikke sur. Det er du som skriver du ikke forstår hvorfor folk antar, eneste jeg gjør er å svare at det er fordi det ikke står noe om i HI og akkurat hva konfirmanten ønsker selv er det absolutt viktigste i hvor lett det lar seg gjøre å feire separat. Alt annet er logistikk. Ingenting mer dramatisk enn det. Det er faktisk din respons som er unødig aggressiv nå. Anonymkode: 67635...9f2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2024 #56 Del Skrevet 19. juni 2024 Skjønner deg veldig godt. Var min tanke også og gruet meg til konfirmasjonen i flere år. Eks og jeg har etterhvert et greit forhold. Selvom det har vært mye verre ting enn bare å slenge dritt. Og hans familie var også et problem. Men så bestemte jeg meg for faktisk å heve meg over dette. Og at det er konfirmanten sin dag. Og at alle må være voksne. Ellers så får man la være å komme om man ikke klarer å oppføre seg. Og selv gå med hevet hodet. Det ble en fantastisk dag og konfirmanten selv var fornøyd. Ikke helt dette du spurte om. Men min erfaring. Men ja vet at det krever mye. Anonymkode: c6317...6d3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/3/#findComment-150109901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå