Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #26 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Så fælt❤️ Her kan vi møtes på avslutninger. Vi snakker sammen, hyggelig tone og smiler og hilser på hverandre når datteren hentes/leveres dersom en av oss kjører henne. Det er bare at han gjør det fordi det er et spill for han, for han slenger med leppa så fort han er utenfor min synsvinkel. Blir ikke hyggelig, og datteren vår vil ikke feire sammen. En vakker dag har allerede kommet, hun forstår hva som foregår. Det er hun som forteller meg ting, er veldig moden og reflektert. Hun har til og med sagt til sin far at hun synes det er ubehagelig at han snakker om meg, fordi hun er glad i oss begge. Man skal ikke måtte svelge kameler. Har aldri i mitt liv tenkt tanken på at dette er en konkurranse, så "diskusjon om hvem som er verst" forstår jeg ikke. Kunne ikke falt meg inn å fremstille han som "verst" eller snakke negativt om han. Han er pappaen hennes uansett hva som skjer, og håper virkelig at de har hverandre i lang tid. Hun tar litt mer avstand jo eldre hun blir, noe jeg håper ikke eskalerer. På samme måte som ungdom opplever drittslenging på skolen, drama i venninnegjengen, utestenging og mobbing, så snakker vi om dette når hun tar opp ting som har skjedd. På en fin måte uten å gå til angrep på han som person. Anonymkode: 71615...558 Så bra 🙌🏻 Her har det vært perioder på hhv 4 og 2,5 år hvor hun ikke ville ha kontakt med han, selv om jeg aldri har snakket stygt om han til henne. Nå er hun straks 20 og prøver desperat å få til ett forhold med han igjen. Det er trist Håper dere får til en fin konfirmasjon, forslagene dine over høres bra ut. Har ingen forslag til deg da det kun ble med det ene selskapet her Anonymkode: 61719...d32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #27 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du må rett og slett heve deg over denne narssisten. Velger du å reagere, da vinner han. Tør påstå at familien ser hans egentlige jeg. Det er jo dette vi lærer barna våre, drit i slike folk. Gi det 0 energi. Rett deg opp i ryggen. Han er luft. Dere trenger ikke sitte oppå hverandre i konf. Vær en helt. Vær stødig. Dette fikser du! Anonymkode: 33301...753 Føler ikke at han vinner, egentlig. Hvis vi ferier sammen, så er det heller datteren min som taper. Ja broren hans ser hvordan han er. Foreldrene og søsteren derimot, er helt like. Ja det er noe av det jeg og datteren min har snakket om. Hun ser at jeg har det bra, og ar jeg ikke legger særlig mye i hva andre tenker om meg (om det er far, eller en tilfeldig nabo). Dette ser jeg at hun også har klart, å ikke la det gå inn på henne hvis hun får en slengkommentar fra en "sjalu venninne", slik tenåringer ofte opplever. Hun klarer å snakke om ting som skjer på skolen, hva som er feil, uten å rakke ned på den som gjorde det. De har en mobber i klassen, og hun bryr seg ikke om kommentarer fra denne jenta. Hun konfronterte henne en dag hun mobbet en nær venninne, og fikk skryt av læreren for måten hun håndterte det på. Det er mye lærdom i at man ikke MÅ svelge kameler også. I dagens samfunn med alle forventninger om å delta på absolutt alt, så er det like viktig å lære de å sette seg selv først iblant. Man MÅ ikke på en avslutning, man MÅ ikke bli med på klubben hver gang, man kan takke nei og ikke være redd for å gå glipp av noe. Han er luft, og vi trenger ikke forholde oss til hverandre. Det er god lærdom i det også. Og et valg hun setter pris på, å feire separat. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #28 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og du går RETT på brukerne. Hva med å se problemstillingen hennes i stedet, og komme med råd? Nei, det er ikke like gøy som å krangle i kommentarfeltet. Mitt råd til hi er å fokusere på hovedpersonen og gjøre det som skal til for å gi henne en fin dag. Mor sine følelser er ikke viktig Anonymkode: da88a...150 Jeg forstår deg hi. Dette er vanskelig. Jeg råder deg til å forsøke å kommunisere med alle så godt du kan for din datters skyld. (Jeg krangler ikke. Dere krangler og angriper hi. Som ALLTID.) Anonymkode: 5df39...df4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #29 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så bra 🙌🏻 Her har det vært perioder på hhv 4 og 2,5 år hvor hun ikke ville ha kontakt med han, selv om jeg aldri har snakket stygt om han til henne. Nå er hun straks 20 og prøver desperat å få til ett forhold med han igjen. Det er trist Håper dere får til en fin konfirmasjon, forslagene dine over høres bra ut. Har ingen forslag til deg da det kun ble med det ene selskapet her Anonymkode: 61719...d32 Stakkars❤️ Håper han blir voksen og tar imot datteren sin med åpne armer, og viser henne at hun betyr alt❤️ Takk, det skal bli fint 🙂 Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #30 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg synes det høres ut som du velger rimelig smart her, HI. Far får minst å kritisere hvis du er storsinnet nok til å la han få arrangere feiring på selve konfirmasjonsdagen. Denne delen legger du deg overhodet ikke borti. Har dere tilreisende familie? Som må reise langt for å overvære seremonien i kirka, men som da ikke har et selskap å gå i? For meg/oss ville dette hatt betydning. For hvis dere har familie som må reise langt, så ville jeg nok forsøkt å få til dobbel feiring samme helg, men i to ulike stiler. Bor gjestene nær nok til at de kan komme to helger på rad, så er det kanskje mindre stress særlig for konfirmanten. Jeg ville også her lagt opp til en annen stil/tema enn fars feiring, i samråd med konfirmanten. Men jeg ville altså lagt opp til en feiring som inkluderer familie, faddere og aller nærmeste venner. Med dette sagt, så må jeg si at det er veldig trist at man må ha to feiringer. Jeg skjønner deg, altså, men hva i all verden er det denne mannen tenker med? Fatter ikke enkeltes behov for å være drittsekk. Anonymkode: 4647c...b5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #31 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår deg hi. Dette er vanskelig. Jeg råder deg til å forsøke å kommunisere med alle så godt du kan for din datters skyld. (Jeg krangler ikke. Dere krangler og angriper hi. Som ALLTID.) Anonymkode: 5df39...df4 Vi kommuniserer bra🙂 Både jeg og datteren min, og jeg og barnefar. Han er bare schizofren og smiler og er hyggelig mot meg så lenge jeg er tilstede, men en helt annen når han et med andre🤷♀️ I starten ville hun bare ha én feiring (med min side). Men vi snakket mye om dette, og til slutt kom hun og da at hun hadde ombestemt seg og ville feire med han side så lenge vi ikke samles. Hun har et godt forhold til sin farfar❤️ Må bare finne ut om vi feirer med familien med tradisjonelt selskap(helst ikke), eller går ut og spiser med familien(dette vil hun). Eller om hun og jeg tar en weekendtur til en storby og shopper(hun vil dette, men det ekskluderer besteforeldre bl.a), evt kan vi spise ute med familien og så overnatter hun og jeg på hotell for shopping dagen etter (dette er det det forslaget hun heller mot). Ja, angrepsforum dette. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #32 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det høres ut som du velger rimelig smart her, HI. Far får minst å kritisere hvis du er storsinnet nok til å la han få arrangere feiring på selve konfirmasjonsdagen. Denne delen legger du deg overhodet ikke borti. Har dere tilreisende familie? Som må reise langt for å overvære seremonien i kirka, men som da ikke har et selskap å gå i? For meg/oss ville dette hatt betydning. For hvis dere har familie som må reise langt, så ville jeg nok forsøkt å få til dobbel feiring samme helg, men i to ulike stiler. Bor gjestene nær nok til at de kan komme to helger på rad, så er det kanskje mindre stress særlig for konfirmanten. Jeg ville også her lagt opp til en annen stil/tema enn fars feiring, i samråd med konfirmanten. Men jeg ville altså lagt opp til en feiring som inkluderer familie, faddere og aller nærmeste venner. Med dette sagt, så må jeg si at det er veldig trist at man må ha to feiringer. Jeg skjønner deg, altså, men hva i all verden er det denne mannen tenker med? Fatter ikke enkeltes behov for å være drittsekk. Anonymkode: 4647c...b5e Ja tenker at han får selve konfirmajonsdagen. Både pga de er mange flere enn oss, og fordi jeg aldri har krevd noe og har ikke tenkt å begynne nå. Han har veldig god økonomi, og er ikke avhengig av at vi spleiser. Ellers hadde jeg tenkt meg om. Han får gratis lokale på jobb, en stor festsal. Søsteren er kokk og lager de deiligste koldtbord, tapas osv til selskaper. Dette gjør hun til alle store anledninger, så det koster han ikke stort. Bunad kjøper jeg, det har jeg satt av penger til og han trenger ikke bidra. Farfaren skal kjøpe noe av sølvet, og mamma kjøper det som gjenstår. En tilreisende tante bare, men hun vil komme i selskapet og droppe kirka. Og det respekterer vi. Ellers bor alle nærme nok til å være med på begge deler, om de ønsker 🙂 Ja man kan jo lure. Folk snakker om han i "bygda vår". Han er kjent som en drittsekk. Havner i konflikt med kompiser og kolleger også, så det er den han er. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 18. juni 2024 #33 Del Skrevet 18. juni 2024 (endret) Eksen din (og familien hans ) er gifige mennesker, og det kan være veldig anstrengende å forholde seg til mennesker med to ansikter. Det som er verst her er at datteren din må høre på nedlatende kommentarer om deg, og jeg vet ikke hvor mange barn og unge som har sagt til meg at det er det verste. Det er rett og slett mishandling fordi de tråkker ned den barna ser mest opp til og er helt avhengige av, og i tillegg er de glad i den som gjør dette. Det er en fryktelig situasjon for barn som blir utsatt for det, og de kan faktisk utvikle skadelige konfliktskye sider, samt ha stor mistillit til andre. De blir nemlig automatisk redd for å bli utsatt for det samme, og i tillegg blir de alt for lojale mot begge foreldre ofte- med den ene pga frykt, og den andre for å ikke være enda en som sårer, samtidig som de vil beskytte begge. Jeg antar at eksen din ikke er av de skarpeste, det er ofte ikke slike foreldre, så det vil nok ikke nytte å få ham på bedre tanker heller. Jeg er usikker på om adskilte selskap er det beste her, men forsikre deg om at datteren din tør å si akkurat det hun mener, så finner du ut av det. Det er fint at alle feirer sammen, men det går også helt bra å feire adskilt! Endret 18. juni 2024 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 18. juni 2024 #34 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har såklart snakket med datteren min. Takknemlig for svar, men hva er det som får folk til å tro at jeg ikke snakker med min egen datter? Det er en grunn til at jeg ber om konkrete erfaringer, og ber folk som vare skal komme med oppgulp(ikke deg), om å holde kjeft. Jeg VET hva datteren min vil, og jeg ber om erfaringer fra andre som har feiret separat. Hun gruer seg ja, derfor trenger jeg erfaringer fra andre for å gjøre dagen best mulig. Konfliktnivået er ikke høyt, men oppførselen til far er dårlig. Anonymkode: 71615...558 Kanskje fordi du ikke nevner datteren sine ønsker og behov med ett ord i hi? Det er kun fokus på deg og dine følelser. Måten du svarer på her inne viser at det nok ikke er far alene som står for konfliktnivået i deres samarbeid. Men det vil jo aldri bli innrømmet fra din side, så du får kjøre på med den feiringen du ønsker, det blir nok lettest for alle å forholde seg til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #35 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja tenker at han får selve konfirmajonsdagen. Både pga de er mange flere enn oss, og fordi jeg aldri har krevd noe og har ikke tenkt å begynne nå. Han har veldig god økonomi, og er ikke avhengig av at vi spleiser. Ellers hadde jeg tenkt meg om. Han får gratis lokale på jobb, en stor festsal. Søsteren er kokk og lager de deiligste koldtbord, tapas osv til selskaper. Dette gjør hun til alle store anledninger, så det koster han ikke stort. Bunad kjøper jeg, det har jeg satt av penger til og han trenger ikke bidra. Farfaren skal kjøpe noe av sølvet, og mamma kjøper det som gjenstår. En tilreisende tante bare, men hun vil komme i selskapet og droppe kirka. Og det respekterer vi. Ellers bor alle nærme nok til å være med på begge deler, om de ønsker 🙂 Ja man kan jo lure. Folk snakker om han i "bygda vår". Han er kjent som en drittsekk. Havner i konflikt med kompiser og kolleger også, så det er den han er. Anonymkode: 71615...558 Synes du imponerer, og det vil de aller, aller fleste se. De ser at du oppfører deg og viser storsinnet, ser at du gjør det beste for datteren din. Ser at dere heller mot å kombinere feiring og shopping. 👍 - men det kan komme mange ombestemmelser i løpet av av et år. 😉 Anonymkode: 4647c...b5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #36 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg forstår svaret ditt, men jeg forstår ikke at dere tror at jeg ikke har snakket med min datter om dette. Og at jeg aldri har snakket med henne i løpet av hennes snart 15 leveår. "Ikke legg din historie på toppen". Er ikke det en selvfølge, uansett? "Få utløp hos ei god venninne"? Tror du virkelig jeg bruker datteren min som søppelbøtte i en voldsom konflik med far? Far snakker dritt, men det er ingen konflikt. Ingen krangling. Vi samarbeider godt, han oppfører seg fint mot meg. Derav dette med at han er falsk. For så fort han er med andre så har pipa en annen lyd. Jeg snakker aldri stygt om han, jeg får ikke utløp for min frustrasjon ovenfor min datter. Jeg snakker med henne, spør hva hun tenker og ønsker, jeg spør om råd basert på hva hun vil. Anonymkode: 71615...558 Det finnes en del som gjør nettopp det. Så i og med du ikke nevner engang at du har snakket med henne og at hun ønsker separat i HI, svarer folk basert på at det er uavklart og at du er ferdig irritert før det under hele tatt er avgjort. For det er der du la fokuset. Resten er kun logistikk. Seremonien må dere ta sammen, det blir sikkert noen bilder med litt stive smil for ordens skyld i og med dette er eneste tidspunkt dere er samlet, deretter har dere hver deres dag med selskap. Det er eneste dere trenger å bli enige om rundt selskapet er hvem som skal ha hvilken dag. Anonymkode: 67635...9f2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juni 2024 #37 Del Skrevet 18. juni 2024 Hun ikke ønsker to tradisjonelle selskap, og jeg får inntrykk av at faren skal ha det? Hva med å arrangere noe slags teambuilding-greier? Escaperoom eller noe sånt? Om det bare er noen få gjester kan dere jo dra på spa, eller jentetur, søskenbarntur, generasjonstur eller noe? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #38 Del Skrevet 18. juni 2024 Du kan ha to selskaper men ingen av dem kommer til å kjennes som en konfirmasjon. Sånn går det om foreldre er komplett navlefokusert. Anonymkode: 882c7...359 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #39 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg har en venninne som har et helt grusomt forhold til eksen. Han har dratt henne igjennom retten 2 ganger. Han er narsissist og psykopat og de feiret konfirmasjonen sammen. Dette er barnets dag og med mindre det er helt umulig av fysiske årsaker så er deres følelser helt irrelevant. Selv om jeg forstår at det er vanskelig. Du vil med to konfirmasjoner skjerme deg selv, men til gjengjeld skape følelser i din datter som ikke er noe bedre. Anonymkode: 843c2...03f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #40 Del Skrevet 18. juni 2024 Hvordan i alle dager mener dere at datteren får en fin dag om de feirer sammen? Nei, støtter to feiringer om situasjonen tilsier det. Det blir mye hyggeligere. Anonymkode: 8edb8...831 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 18. juni 2024 #41 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg har en venninne som har et helt grusomt forhold til eksen. Han har dratt henne igjennom retten 2 ganger. Han er narsissist og psykopat og de feiret konfirmasjonen sammen. Dette er barnets dag og med mindre det er helt umulig av fysiske årsaker så er deres følelser helt irrelevant. Selv om jeg forstår at det er vanskelig. Du vil med to konfirmasjoner skjerme deg selv, men til gjengjeld skape følelser i din datter som ikke er noe bedre. Anonymkode: 843c2...03f Hvis denne eksen reelt har de diagnosene, så er det naturlig å tenke at det er flere grunner til at hun "valgte" å feire med ham, bla : frykt for mer bråk, at han manipulerer barna, samt at han mye mulig har klart å skape splid innad i hennes familie, og til slutt at han har ødelagt de fleste vennskap for henne sånn at hun ikke ville fått nok hjelp. Jeg tror også at andre her som så hardt mener felles selskap alltid er så viktig, tenker vel så mye på seg selv mtp både praktiske og økonomiske årsaker. Så stter man bare unnskyldningen om at man gjør det for barnets skyld for å virke mer pedagogisk korrekte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #42 Del Skrevet 18. juni 2024 ReneRene skrev (1 time siden): Hvis denne eksen reelt har de diagnosene, så er det naturlig å tenke at det er flere grunner til at hun "valgte" å feire med ham, bla : frykt for mer bråk, at han manipulerer barna, samt at han mye mulig har klart å skape splid innad i hennes familie, og til slutt at han har ødelagt de fleste vennskap for henne sånn at hun ikke ville fått nok hjelp. Jeg tror også at andre her som så hardt mener felles selskap alltid er så viktig, tenker vel så mye på seg selv mtp både praktiske og økonomiske årsaker. Så stter man bare unnskyldningen om at man gjør det for barnets skyld for å virke mer pedagogisk korrekte. Nå spinner du din egen virkelighet igjen. Anonymkode: 882c7...359 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #43 Del Skrevet 18. juni 2024 ReneRene skrev (4 timer siden): Eksen din (og familien hans ) er gifige mennesker, og det kan være veldig anstrengende å forholde seg til mennesker med to ansikter. Det som er verst her er at datteren din må høre på nedlatende kommentarer om deg, og jeg vet ikke hvor mange barn og unge som har sagt til meg at det er det verste. Det er rett og slett mishandling fordi de tråkker ned den barna ser mest opp til og er helt avhengige av, og i tillegg er de glad i den som gjør dette. Det er en fryktelig situasjon for barn som blir utsatt for det, og de kan faktisk utvikle skadelige konfliktskye sider, samt ha stor mistillit til andre. De blir nemlig automatisk redd for å bli utsatt for det samme, og i tillegg blir de alt for lojale mot begge foreldre ofte- med den ene pga frykt, og den andre for å ikke være enda en som sårer, samtidig som de vil beskytte begge. Jeg antar at eksen din ikke er av de skarpeste, det er ofte ikke slike foreldre, så det vil nok ikke nytte å få ham på bedre tanker heller. Jeg er usikker på om adskilte selskap er det beste her, men forsikre deg om at datteren din tør å si akkurat det hun mener, så finner du ut av det. Det er fint at alle feirer sammen, men det går også helt bra å feire adskilt! Nei det nytter nok ikke. Jeg har sagt ifra én gang, datteren min har tatt det opp med han et par ganger(i tillegg til å svare der og da at hun ikke liker at han snakker sånn). I tillegg tør hans oppegående bror å si ifra. Men til ingen nytte. Ja hun sier akkurat det hun mener. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #44 Del Skrevet 18. juni 2024 MissSaigon skrev (4 timer siden): Kanskje fordi du ikke nevner datteren sine ønsker og behov med ett ord i hi? Det er kun fokus på deg og dine følelser. Måten du svarer på her inne viser at det nok ikke er far alene som står for konfliktnivået i deres samarbeid. Men det vil jo aldri bli innrømmet fra din side, så du får kjøre på med den feiringen du ønsker, det blir nok lettest for alle å forholde seg til. Hvorfor må alt nevnes? Jeg ba om tips fra folk som faktisk har hatt separate selskap, så kommer en gjeng hyener og roper ut idiotiske svar om at vi må feire sammen🤦♀️ hvis noe mangler av info ifølge deg, så etterspør mer info da. Voksne mennesker klarer det. Men neida, bare å antyde ting og angripe for alt det er verdt. Og igjen, les. Voksne mennesker leser før de kommenterer. Konfliktnivået i vårt samarbeid? Null konflikt, godt samarbeid. Det er drittslenging jeg snakker om. Ting han tror jeg ikke får høre om. Vi samarbeider veldig godt. Du er tragisk, rett og slett. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #45 Del Skrevet 18. juni 2024 Den perfekte mor, påan igjen skrev (4 timer siden): Hun ikke ønsker to tradisjonelle selskap, og jeg får inntrykk av at faren skal ha det? Hva med å arrangere noe slags teambuilding-greier? Escaperoom eller noe sånt? Om det bare er noen få gjester kan dere jo dra på spa, eller jentetur, søskenbarntur, generasjonstur eller noe? Ja, faren vil ha et tradisjonelt selskap med catering, familie/venner, pyntet festlokale, taler etc. Så det kan de ha på selve dagen(hvis han ønsker, det går jeg ut ifra men det må jo avklares). Ja det er en mulighet 🙂 Vi er ikke så veldig mange 🙂 Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #46 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du kan ha to selskaper men ingen av dem kommer til å kjennes som en konfirmasjon. Sånn går det om foreldre er komplett navlefokusert. Anonymkode: 882c7...359 Tragisk du også. Tenk de som ikke har en pappa(evt en mamma). Og har små familier. Får ikke de følelsen av at det er ekte konfirmasjon? Så lenge datter min er fornøyd så får hun helt garantert følelsen av at dette er en skikkelig bra konfirmasjon. Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #47 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har en venninne som har et helt grusomt forhold til eksen. Han har dratt henne igjennom retten 2 ganger. Han er narsissist og psykopat og de feiret konfirmasjonen sammen. Dette er barnets dag og med mindre det er helt umulig av fysiske årsaker så er deres følelser helt irrelevant. Selv om jeg forstår at det er vanskelig. Du vil med to konfirmasjoner skjerme deg selv, men til gjengjeld skape følelser i din datter som ikke er noe bedre. Anonymkode: 843c2...03f Hva snakker du om? Herregud.... Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #48 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan i alle dager mener dere at datteren får en fin dag om de feirer sammen? Nei, støtter to feiringer om situasjonen tilsier det. Det blir mye hyggeligere. Anonymkode: 8edb8...831 ❤️ Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #49 Del Skrevet 18. juni 2024 Takk for meg, finner ut av dette selv. Takk til de FÅ med ordentlige svar, resten av idiotene orker jeg ikke lese flere svar fra 🙂 Anonymkode: 71615...558 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2024 #50 Del Skrevet 18. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Takk for meg, finner ut av dette selv. Takk til de FÅ med ordentlige svar, resten av idiotene orker jeg ikke lese flere svar fra 🙂 Anonymkode: 71615...558 Nei, gud forby at du skal høre på alle som påpeker hvor navlefokusert du er. Selv om de er flertallet. Anonymkode: 882c7...359 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448236-konfirmasjon-neste-%C3%A5r-kan-vi-feire-separat/page/2/#findComment-150109646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå