Gå til innhold

Gave til jente 13 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldste fikk sånne høreklokker som stenger annen lyd ute.

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/traadloese-hodetelefoner/jbl-live-770-traadloese-over-ear-stoeydempende-hodetelefoner-svarte/p-2590644/?q=trådløse hodetelefoner

Nest eldste fikk en jakke/anorakk til å stå på snowboard i, tror det var merket Dope

Anonymkode: 92222...965

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Eldste fikk sånne høreklokker som stenger annen lyd ute.

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/traadloese-hodetelefoner/jbl-live-770-traadloese-over-ear-stoeydempende-hodetelefoner-svarte/p-2590644/?q=trådløse hodetelefoner

Nest eldste fikk en jakke/anorakk til å stå på snowboard i, tror det var merket Dope

Anonymkode: 92222...965

Takk for svar 😊

Anonymkode: a9226...c3e

Kommer veldig an på interesser og hobbyer da. Men som lærer til 27stk 13/14 åringer har jeg hørt litt 🤭

Headset, sko, klær, krølltang/rettetang, Nettbrett/tegnebrett, neglelakker og UV lampe, ansiktsmasker, gavekort på kjøpesenter

Anonymkode: 36870...04a

Fra meg fikk hun en Garmin treningsklokke, deksel til mobiltelefon og PP-hettegenser

Fra andre fikk hun gavekort på klær, neglelakktørkemaskin (sånn liten fra Normal), malesaker og lærret, gymbag, ansiktsmasker, drikkeflaske, penger mm. 

Anonymkode: 88c8f...e98

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kommer veldig an på interesser og hobbyer da. Men som lærer til 27stk 13/14 åringer har jeg hørt litt 🤭

Headset, sko, klær, krølltang/rettetang, Nettbrett/tegnebrett, neglelakker og UV lampe, ansiktsmasker, gavekort på kjøpesenter

Anonymkode: 36870...04a

Takk for mange tips 😊

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fra meg fikk hun en Garmin treningsklokke, deksel til mobiltelefon og PP-hettegenser

Fra andre fikk hun gavekort på klær, neglelakktørkemaskin (sånn liten fra Normal), malesaker og lærret, gymbag, ansiktsmasker, drikkeflaske, penger mm. 

Anonymkode: 88c8f...e98

Takk for fine tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...