Gå til innhold

Dere som har pusset opp bad, hvor mye kostet det for dere?

Anbefalte innlegg

Vet at mye kommer an på hvilke materialer man velger og hvor stort badet er men jeg lurer på sånn ca pris. Alt byggemateriale er jo blitt så dyrt de siste årene.

Så derfor lurer jeg på, hvor mye kostet deres bad? 

Anonymkode: 27456...960

Fortsetter under...

Det kommer jo an på?

Hva skal du ha gjort? Skal du ta opp varmekabler og legge nye? Har du fliser som skal rives eller skal du legge utenpå? Skal du ha flis eller plater? Skal du ha flis eller belegg på gulv? Har du stort bad? Skal du ha dyr innredning?

Regner 350 000 på bad nå. Men da er det med plater på veggene, belegg på gulv, panel i tak. Innredning fra Ikea. Nye varmekabler og nytt elektrisk. 

Anonymkode: e1e18...d5a

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Takker for svar!

Og ja, som jeg skrev i innlegget så vet jeg jo at alt kommer an på, men er også derfor jeg spør om hva deres bad kostet for å få en viss anelse. 

HI

Anonymkode: 27456...960

Vi har ikke gjennomført våre planer om oppussing av bad, men vi fikk pris i -22 på 300k.
Da var det uten å flytte på noen rør, beholde både dusj og vask der det er i dag, men gå fra gulvstående til vegghengt toalett. 
Fliser på gulv og vegg, lavere gulv i dusjsonen enn resten, en del fordyrende valg i utforming (noe plassbygd innredning mm). 
Koster sikkert 400k å lage samme badet i dag, så vi må nok spare en stund til. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4dc40...817

Annonse

Sykt! 
Vi betalte 180.000 for 16 kvm med fliser på vegger og gulv. Varmekabler, spotter i tak, nytt elektrisk og nye rør. 
pluss all innredning…  inkl all jobb. 
15 år siden 

Anonymkode: 07a1f...837

Fikk akkurat en pris fra flislegger på 140.000 kr. Det inkluderte legging av membran, flyte gulv og flislegge gulv og vegger 

Så kommer jo rørlegger, elektriker, innredning og flis i tillegg. Spotter, maling av tak osv.

Vi venter litt vi 🙈

Anonymkode: 832f7...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...