Gå til innhold

Er det harry å handle på Europris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Europris er en ryddig og fin butikk med mange ulike hverdagsvarer til en god pris. Butikknavnet er litt harry synes jeg, ikke butikken. 
Så lenge vi velger selv å gå i slike billigbutikker vil de ikke være harry, men om noen år vil vi bli så fattige at vi tvinges til å handle i slike butikker. Da vil butikkene domineres av fattige nordmenn og innvandrere, da blir det harry tenker jeg.

Anonymkode: 4c574...6d0

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Europris er en ryddig og fin butikk med mange ulike hverdagsvarer til en god pris. Butikknavnet er litt harry synes jeg, ikke butikken. 
Så lenge vi velger selv å gå i slike billigbutikker vil de ikke være harry, men om noen år vil vi bli så fattige at vi tvinges til å handle i slike butikker. Da vil butikkene domineres av fattige nordmenn og innvandrere, da blir det harry tenker jeg.

Anonymkode: 4c574...6d0

Tenker du at fattige mennesker er harry? For er forkastelig menneskesyn. 

Europris er ikke harry, men jeg har helt sluttet å kjøpe annet enn merkevarer på salg. Alt annet er stort sett av dårlig kvalitet og ikke verd pengene. 

Anonymkode: e6534...c9e

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Tenker du at fattige mennesker er harry? For er forkastelig menneskesyn. 

Europris er ikke harry, men jeg har helt sluttet å kjøpe annet enn merkevarer på salg. Alt annet er stort sett av dårlig kvalitet og ikke verd pengene. 

HVOR i alle dager skriver hun at fattige mennesker er harry??? 

Anonymkode: c9f9a...1c6

Kan ikke se at det er mer harry å kjøpe Lambi toalettpapir og Omo vaskepulver der vs Meny.

Syns ikke Europris er  særlig billig, de er dyrere i enn dagligvarebutikken på det meste, men de kan ha gode tilbud på forbruksvarer og de benytter jeg meg gjerne av. Deres egne merkevarer styrer jeg unna, men det gjør jeg sånn generelt sett også.

Anonymkode: 7be33...da0

Harry? Europris har mange dårlige ting, og dagligvareproduktene er nesten alltid dyrere enn tilsvarende på Kiwi og Rema.

Så om man tror det er en billig butikk er man ganske blåst, men noen ting kan det være kjekt å kjøpe der.

Jeg har mastergrad og lønn på 700 000 om det sier deg noe om hva slags «kunde» jeg er, og jeg er nok innom Europris 5-6 ganger i året. De ligget ved siden av Rema, begge deler 300 meter unna der jeg bor, så det hender jeg sjekker om de har noe der.

Anonymkode: 00645...d44

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Harry? Europris har mange dårlige ting, og dagligvareproduktene er nesten alltid dyrere enn tilsvarende på Kiwi og Rema.

Så om man tror det er en billig butikk er man ganske blåst, men noen ting kan det være kjekt å kjøpe der.

Jeg har mastergrad og lønn på 700 000 om det sier deg noe om hva slags «kunde» jeg er, og jeg er nok innom Europris 5-6 ganger i året. De ligget ved siden av Rema, begge deler 300 meter unna der jeg bor, så det hender jeg sjekker om de har noe der.

Anonymkode: 00645...d44

Det er ganske stor forskjell på om du er nødt til å handle der, eller om du har høy utdannelse, god inntekt og velger det iblant. Det har med selvfølelse å gjøre, og egentlig er det  snobbete i seg selv å gardere seg både med høy utdannelse og beliggenhet. Det er ikke kritikk- det en ganske typisk ting folk gjör, men det får neppe de som har lav selvfølelse til å føle seg bedre. Tvert i mot. 

ReneRene skrev (9 minutter siden):

Det er ganske stor forskjell på om du er nødt til å handle der, eller om du har høy utdannelse, god inntekt og velger det iblant. Det har med selvfølelse å gjøre, og egentlig er det  snobbete i seg selv å gardere seg både med høy utdannelse og beliggenhet. Det er ikke kritikk- det en ganske typisk ting folk gjör, men det får neppe de som har lav selvfølelse til å føle seg bedre. Tvert i mot. 

Europris er ingen billig butikk, så hvorfor skal man bli tvunget til å handle der?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Europris er ingen billig butikk, så hvorfor skal man bli tvunget til å handle der?

Jeg har vært i butikken flere ganger, og det er jo latterlig billige håndklær og annet utstyr. Og såper osv ligger jo i flere tilbudskurver. Men mulig det er dyrere enn jeg har fått med meg. Uansett var det jo ihvertfall i utganspunktet en billig- butikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...