Gå til innhold

Det lukter vondt i huset vårt

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hadde jeg sagt det hadde han fint kunne latt være å dusje resten av uka på ren trass. Han oppfører seg som en treåring og gjør motsatt av det jeg sier, for ingen skal fortelle ham hva han skal gjøre... er jo mange grunner til at vi ikke er kjærester mer... 

Det lukter jo tom surt av klærne hans etter de er vasket, sur gubbe ja. Han har også alltid hatt veldig fet hud, så da blir det vel ikke bedre. 

Nå har jeg da uansett vaska alle gulv, ryddet i alle planter, vasket mikro, oppvaskmaskin og hele søppelområdet. Og døra har stått oppe i hele dag. Lukter greit her nå  enn så lenge, mannen er på jobb. Nå har jeg kun vært her noen dager da.

Men sofaen lukter ikke helt friskt. Så tips om å strø over natron og så støvsuge, men blir ikke det søl?

Anonymkode: 85183...387

Vasker dere klærna hans på høy nok temperatur? Dvs 60 grader? Det må til for å få bort lukt. 

Anonymkode: 4c9b3...d28

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vasker dere klærna hans på høy nok temperatur? Dvs 60 grader? Det må til for å få bort lukt. 

Anonymkode: 4c9b3...d28

Ja, har merket at det hjelper. Jeg slutta som sagt å vaske hans klær, og han fikk ansvar for dem selv, jeg orker ikke håndtere dem. Og han vasker ikke på varmt nok, har prøvd å si fra, han mener det er tull og sløseri med strøm. Han kjenner jo ikke lukta. Og han mener det sliter på klærne. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg sagt det hadde han fint kunne latt være å dusje resten av uka på ren trass. Han oppfører seg som en treåring og gjør motsatt av det jeg sier, for ingen skal fortelle ham hva han skal gjøre... er jo mange grunner til at vi ikke er kjærester mer... 

Det lukter jo tom surt av klærne hans etter de er vasket, sur gubbe ja. Han har også alltid hatt veldig fet hud, så da blir det vel ikke bedre. 

Nå har jeg da uansett vaska alle gulv, ryddet i alle planter, vasket mikro, oppvaskmaskin og hele søppelområdet. Og døra har stått oppe i hele dag. Lukter greit her nå  enn så lenge, mannen er på jobb. Nå har jeg kun vært her noen dager da.

Men sofaen lukter ikke helt friskt. Så tips om å strø over natron og så støvsuge, men blir ikke det søl?

Høres ut som du bør kvitte deg med hele mannen, og at problemet ikke ligger i lukta  🙈

Aner ikke hva du kan gjøre med sofaen. Jeg vaska alle ryggputene, men setene er faste så de har jeg bare gått over med såpe. 

Anonymkode: 7d25e...e66

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Høres ut som du bør kvitte deg med hele mannen, og at problemet ikke ligger i lukta  🙈

Aner ikke hva du kan gjøre med sofaen. Jeg vaska alle ryggputene, men setene er faste så de har jeg bare gått over med såpe. 

Tror muligens trekkene kan vaskes, er da glidelås på dem. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tror muligens trekkene kan vaskes, er da glidelås på dem. 

Da er det bare å vaske! Som minner meg på at jeg burde gjort det igjen her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...