Gå til innhold

Innafor å skrive til selger på sosiale media når de ikke har vært aktiv?

Anbefalte innlegg

Når selger ikke har vært pålegget på ei stund og derfor ikke sett budet på noe de skal selge..

Er det da innafor å skrive til dem en annen plass de er aktive som åpen profil på Insta? 🙈 Selger har fullt navn i annonsen så var ikke rare ferdighetene som måtte til men er litt creeper vibes😅 

Anonymkode: 41540...a30

Fortsetter under...

Nei, bare skriv en melding om at om du ikke hører noe innen dato antar du at varen ikke er til salgs lenger. Da står du fritt til å kjøpe noe annet.

Anonymkode: b3b24...8f4

Shit, tenkte meg der 🥲

Får håpe selger logger seg på igjen snart da, har ikke vært pålogget på over 1 uke og det var noe jeg har letet etter og trengre asap 😊

La meg gjette, du prøver å kjøpe noe på Tise? 95% suger når det kommer til å svare der.

Hvorfor da ikke sende en melding på f.eks Insta? Det verste som kan skje er at du blir oversett der også. Som selger hadde jeg blitt drit flau og kastet meg over appen og svart budet ditt umiddelbart.

Anonymkode: 4042b...b08

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

La meg gjette, du prøver å kjøpe noe på Tise? 95% suger når det kommer til å svare der.

Hvorfor da ikke sende en melding på f.eks Insta? Det verste som kan skje er at du blir oversett der også. Som selger hadde jeg blitt drit flau og kastet meg over appen og svart budet ditt umiddelbart.

Anonymkode: 4042b...b08

Tise ja 😂

Hadde håpet selger hadde annonsert på feks Finn også og kanskje var mer aktiv der men den ligger visst kun på tise 🥲

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...