Anonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #26 Del Skrevet 16. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Bra vi er forskjellige 🤷♀️ går du i samme t-skjorte og jeans hver dag på jobb og føler deg fresh og attraktiv, uten sminke, så er det bare fint. Du trenger ikke å være fornærmet over andres syn på hvordan en kvinne kan se attraktivt ut 🤷♀️ Anonymkode: e459e...c19 Så nitrist du må ha det for å komme med personangrep over noe sånt som dette. Anonymkode: 43d84...f8d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448199-mye-penger-bruker-du-p%C3%A5-deg-selv%F0%9F%92%83%F0%9F%8F%BC/page/2/#findComment-150108837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #27 Del Skrevet 16. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bare nysgjerrig - føler du at du ser stilig og fresh ut når du ikke bruker verken sminke, moteriktig klær eller smykker (det kan være Lindex, jeg mener ikke dyrt, men ting koster liksom i Lindex også) ? Selvfølgelig har man forskjellige liv, men er det ikke sånn at som kvinne liker en å se bra ut? Anonymkode: e459e...c19 Jeg er ikke den personen som laget det opprinnelige innlegget du retter dette spm mot, men jeg kan relatere til det. For meg så handler ikke det om hvordan jeg SER ut. Jeg tenker at de som kjenner meg og liker meg for personligheten min er de som betyr noe for meg- om den tilfeldige mann eller kvinne på butikken synest jeg ser fresh ut eller ei bryr jeg meg fint lite om da jeg ikke lar det påvirke mitt selvbilde om han eller hun tenker jeg ser shabby ut. Det verste jeg vet er når en av mine venninner sier til datteren sin at hun må huske og matche truse og bh i tilfelle hun havner på sykehus- sånn at legene ser at hun er fresh. Ja, hun mener dette i fullt alvor. Da er en mer en normalt opptatt av hvordan en ser ut og hvordan man oppfatter folks personlighet utifra klesstilen altså. Anonymkode: 47572...eec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448199-mye-penger-bruker-du-p%C3%A5-deg-selv%F0%9F%92%83%F0%9F%8F%BC/page/2/#findComment-150108844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #28 Del Skrevet 16. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bare nysgjerrig - føler du at du ser stilig og fresh ut når du ikke bruker verken sminke, moteriktig klær eller smykker (det kan være Lindex, jeg mener ikke dyrt, men ting koster liksom i Lindex også) ? Selvfølgelig har man forskjellige liv, men er det ikke sånn at som kvinne liker en å se bra ut? Anonymkode: e459e...c19 Ikke meg du spør, men kan svare. Jeg bruker ikke sminke. Jeg har noen smykker (både armbånd, ringer og smykker) som jeg har fått av min mann. Disse bruker jeg, men kjøper aldri noe selv. Synes de jeg har er fine og mer enn nok. Jeg har funnet min stil og har gjennom flere år kjøpt basisplagg i god kvalitet som holder seg år etter år. Da slipper jeg fast fashion og for mye shopping. Jeg bruker ikke det samme på jobb hver dag, men går ikke med ulike klær hver dag heller. Jeg føler meg fin likevel. Anonymkode: 7c0b0...a89 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448199-mye-penger-bruker-du-p%C3%A5-deg-selv%F0%9F%92%83%F0%9F%8F%BC/page/2/#findComment-150108845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #29 Del Skrevet 16. juni 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Så nitrist du må ha det for å komme med personangrep over noe sånt som dette. Anonymkode: 43d84...f8d Ingenting her var personangrep. Anonymkode: e459e...c19 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448199-mye-penger-bruker-du-p%C3%A5-deg-selv%F0%9F%92%83%F0%9F%8F%BC/page/2/#findComment-150108847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2024 #30 Del Skrevet 16. juni 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke den personen som laget det opprinnelige innlegget du retter dette spm mot, men jeg kan relatere til det. For meg så handler ikke det om hvordan jeg SER ut. Jeg tenker at de som kjenner meg og liker meg for personligheten min er de som betyr noe for meg- om den tilfeldige mann eller kvinne på butikken synest jeg ser fresh ut eller ei bryr jeg meg fint lite om da jeg ikke lar det påvirke mitt selvbilde om han eller hun tenker jeg ser shabby ut. Det verste jeg vet er når en av mine venninner sier til datteren sin at hun må huske og matche truse og bh i tilfelle hun havner på sykehus- sånn at legene ser at hun er fresh. Ja, hun mener dette i fullt alvor. Da er en mer en normalt opptatt av hvordan en ser ut og hvordan man oppfatter folks personlighet utifra klesstilen altså. Anonymkode: 47572...eec Jeg skjønner hva du mener - jeg går ofte casual og pynter meg egentlig sjeldent. Mitt selvbilde er heller ikke avhengig hva andre synes om min klesstil, om jeg ser fresh eller mindre fresh ut. Men jeg synes det er forskjell på hvor attraktivt jeg ser ut (altså hva jeg selv synes er attraktiv, ikke andre) hvis jeg går helt uten sminke i t-skorte, gamle jeans og slitte joggesko kontra lett sminke, stelt hår, kanskje 1-2 smykker, nykjøpt oversized skjorte i en kul farge og loafers istedenfor joggesko. For meg er dette normal casual for hverdagen. Og matche bh og truse i tilfelle en havner på et sykehus - DET er ikke ok, det hadde jeg ikke tenkt at folk tenker over en gang 😳 Anonymkode: e459e...c19 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448199-mye-penger-bruker-du-p%C3%A5-deg-selv%F0%9F%92%83%F0%9F%8F%BC/page/2/#findComment-150108853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå