Gå til innhold

Hva synes du om klesbutikken Zavanna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mor og hennes vennine (begge snart 70) elsker den butikken, og jeg syntes de har mange fine klær for den aldersgruppen. Har noen plagg selv, men er bare innom hvis jeg er der med mor. 98% av gangene går jeg tomhendt derifra. Jeg syntes det er en fin butikk, bare ikke for meg. 34 år.

Anonymkode: 3917c...e65

Annonse

Ikke noe for meg. Men husker jeg falt skikkelig for en kjole der en gang. Av en eller annen grunn. Den var skikkelig kjerring, og jeg kjøpte den ikke. Men synes likevel den var fin. Den minnet meg om mormoren min tror jeg… mamma synes også butikken er kjerring. Hun er snart 70 

Anonymkode: 92eb3...e10

Jeg har vært på den butikken én gang, fant en kjempefin bukse, sto utstilt i vinduet, så jeg måtte inn å se på den. Kunne egentlig ikke falt meg inn å gå der for å se på klær, resten av av klærne var ikke min smak . Kommer nok ikke til å gå der igjen. 

Anonymkode: 53dcd...36a

Det er egentlig litt morsomt å lese svarene for jeg har en miks av litt tidløs og ung stil, og har funnet en del fine klær der. Jeg er enig i at mye er mer passende for de som er litt eldre enn meg, men de har en del fine basisplagg, spesielt om sommeren. Litt luftige topper blant annet. 

Anonymkode: a78df...3eb

Annonse

De har noen fine basisplagg. For meg som har litt ekstra på hofte og mage (er normalt str 46) har de en del gode fasonger og snitt da de har litt løsere klær enn mange andre. 

De har også noen veldig gode modeller av olabukse. 

Ikke mye jeg kjøper der, men enkelte basisplagg. Synes også ofte klærne er finere på, enn da de henger på stativet. De mest voldsomme mønstre og print styrer jeg unna, det blir litt mye😅

Jeg er 43. 

Anonymkode: 43a67...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...