Gå til innhold

Hadde du brukt 33.000 på å operere inn lett utstående ører?

Anbefalte innlegg

Utgangspunktet er veldig likt dette før-bildet. Så man kan tydelig se at de er utstående men ikke i veldig påfallende grad kanskje.

https://www.expertplasticsurgeon.com/blog/2020/09/09/my-ears-stick-out-too-206561

Anonymkode: 0d24c...9e6

Fortsetter under...

Annonse

Hadde tenkt til å svare:" Nei. Jeg hadde brukt de pengene på ferie. "

Men! Hvis dette kan gi personen et bedre liv, hvorfor ikke? Folk tar silikon i bryst osv.  Jeg skal ikke dømme noen. 

Anonymkode: e6bdd...068

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hadde tenkt til å svare:" Nei. Jeg hadde brukt de pengene på ferie. "

Men! Hvis dette kan gi personen et bedre liv, hvorfor ikke? Folk tar silikon i bryst osv.  Jeg skal ikke dømme noen. 

Anonymkode: e6bdd...068

Det ene trenger ikke utelukke det andre. Jeg har selv tatt bukplastikk privat. Men de ørene hadde ikke plaga meg 

Anonymkode: 3517b...d08

Nei det hadde jeg aldri gjort, og det handler ikke om penger da jeg ikke syns det var særlig mye. Det handler om at det er noe som gir noen litt personlighet og sjarme, men i mer ekstreme tilfeller forstår jeg godt at noen velger å gjøre det.

Annonse

Kjenner ei som hadde veldig utstående ører, og hun hadde flate ører oppe, ikke den bretten. Såg ørene på lang avstand. 
Hun opererte og ble veldig fornøyd. 
kommer jo an på hvor skjeneredne det er. 
Folk har jo tannregulering også uten at de må. 
Hadde jeg hatt skikkelige dumbo ører så ja. 
men dette bildet du viser til nei, 

Anonymkode: 6c8e7...9a6

Umulig å svare på, da jeg tross alt ikke har erfaring med utstående ører. Jeg vil dog anta at jeg hadde operert dersom det hadde plaget meg såpass at jeg undersøkte mulighetene og prisen for en operasjon. 

Anonymkode: a428f...822

De ørene på det bildet hadde jeg aldri tenkt over var utstående om jeg traff den dama i hverdagen. Så basert på det så hadde jeg ikke brukt pengene på operasjon.

Om de ørene jeg hadde gjorde meg usikker og stressa over å gå ute blandt folk og jeg hadde pengene hadde jeg operert. Så det handler ikke om hva andre tenker, men om hvordan DU føler for ørene dine, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...