Gå til innhold

Noen frisører som kan svare ærlig?

Anbefalte innlegg

Det kan være alderen og hormonene men jeg mister ekstremt mye hår, og resten av håret er bare blitt tørt og pistrete.  Jeg har krøllete hår og ganske tykke hårstrå. 
Jeg bruker balsam og en leave-in kur kjøpt hos frisøren. 
Spørsmålet er, har det virkelig noe for seg å ta en kur hos frisøren? Er det verdt pengene, eller gnir de det bare inn og masserer i et minutt og skylder det ut? 

Hvilken behandling ville du anbefalt? 
takknemlig for råd. 
Hilsen litt flau over håret

Anonymkode: d40da...c96

Fortsetter under...

Jeg er ikke frisør, men drister meg til å svare. 

ja, det hjelper, men næringen kommer innenfra. Jeg har begynt på hair&nails gummibjørner fra normal, og de funker!! Var hos frisøren for 2 uker siden og hun kommenterte at håret mitt hadde vokst veldig og blitt mye sunnere. Stoppa å røyte (det var svære hårballer hver gang jeg gredde meg etter dusj) og ikke så tørt og jævlig. Prøver å Kure én gang i uka nå (men glemmer det ofte) og flere har kommentert at håret mitt har blitt så fint!

Anonymkode: 57058...c76

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke frisør, men drister meg til å svare. 

ja, det hjelper, men næringen kommer innenfra. Jeg har begynt på hair&nails gummibjørner fra normal, og de funker!! Var hos frisøren for 2 uker siden og hun kommenterte at håret mitt hadde vokst veldig og blitt mye sunnere. Stoppa å røyte (det var svære hårballer hver gang jeg gredde meg etter dusj) og ikke så tørt og jævlig. Prøver å Kure én gang i uka nå (men glemmer det ofte) og flere har kommentert at håret mitt har blitt så fint!

Anonymkode: 57058...c76

Så bra. Takk for tipset

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kan være alderen og hormonene men jeg mister ekstremt mye hår, og resten av håret er bare blitt tørt og pistrete.  Jeg har krøllete hår og ganske tykke hårstrå. 
Jeg bruker balsam og en leave-in kur kjøpt hos frisøren. 
Spørsmålet er, har det virkelig noe for seg å ta en kur hos frisøren? Er det verdt pengene, eller gnir de det bare inn og masserer i et minutt og skylder det ut? 

Hvilken behandling ville du anbefalt? 
takknemlig for råd. 
Hilsen litt flau over håret

Noen av kundene har god effekt av sink tilskudd 

Anonymkode: bcbb4...aba

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...