Gå til innhold

Hva er det med menn og prioriteringer?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er det HI sitt ansvar å organiser dette og ikke mannen sitt? Hvorfor skal HI få barna til å legge frem og pakke for dem slik at mannens eneste bidrag til turen er å bære bagene ut i bilen og slik at han da kan gjøre alt annet som faller han inn?

Når man skal på tur er en del av jobben å sørge for at som må gjøres er gjort. Denne gangen hadde mannen ansvaret for dette. Han sørget ikke for at dette ble gjort i tide. I stedet for å gjøre oppgaven sin så klippet han plenen. 

Anonymkode: 9ecfd...c46

Det er hi sitt ansvar fordi det er hun som blir sur om de ikke får dratt umiddelbare når ungene kommer fra skolen.

Anonymkode: 45ca4...746

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er hi sitt ansvar fordi det er hun som blir sur om de ikke får dratt umiddelbare når ungene kommer fra skolen.

Så hvis dere har avtalt at dere drar til hytta så fort barna kommer hjem fra skolen, for å slippe kø og ikke komme frem så sent, og du heller prioriterer å vaske vinduer fremfor å pakke bilen, slik at dere ikke kommer dere av gårde til avtalt tid, så blit ikke mannen din irritert på deg?

Nei, så klart ikke, vi er jo på dib 😆

Anonymkode: 535e2...ff5

pele skrev (1 time siden):

Min har aldri pakket til barna nei. Det ligger ikke for han. Men pakker til seg sjøl. Men han har bygd to hytter,utestue,kai ol. Det kvir han seg ikke for. Eg har gjort nesten alt i huset. Liker ikkje innblanding. Liker husarbeid. Jobber turnus.Eg tar og plenklipping. Det er det kjekkeste.

Men du evner kanskje å pakke i tide til at dere kommer dere av gårde til avtalt tid? Eller begynner du å klippe plenen på det tidspunktet dere har bestemt dere for å dra?

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ja, klart at man ikke kan forvente at en voksen mann holder seg til avtalen. Han er jo bare en mann. 

Anonymkode: 7a6ad...6eb

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, klart at man ikke kan forvente at en voksen mann holder seg til avtalen. Han er jo bare en mann. 

Anonymkode: 7a6ad...6eb

Det må være deilig å være mann. Hvis en mann feiler på de mest enkle oppgaver, så finnes det alltid en konemor å skylde på. Hun burde jo tilrettelegge for at han skal kunne fullføre selv den enkleste oppgave.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det må være deilig å være mann. Hvis en mann feiler på de mest enkle oppgaver, så finnes det alltid en konemor å skylde på. Hun burde jo tilrettelegge for at han skal kunne fullføre selv den enkleste oppgave.

Skal si dette engasjerte deg, du står vel snart for halvparten av svarene 😂

Anonymkode: 9a258...d96

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Sånn er det å leve i et patriarkat. Picmeene står i kø for å forsvare de inkompetente barnemennene. Menn kan ikke noe for at de er så inkompetente, stakkars. Så da forventes det at kvinner gjøre doble og tredoble skift.

Anonymkode: 0f4e2...9c0

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Dette var jo noe mannen ønsket da og dra på hytta og tidlig på dagen. Jeg sa klart fra at jeg ikke kan gjøre stort siden jeg er sykemeldt og han sa det var greit. Likevel forventes det altså at jeg skal ta alt ansvar å gjøre alt, for har du utovertiss er man udugelig eller? 

Anonymkode: 035fd...83d

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor pakker dere ikke dageb før om dere skal reise tidlig??

Anonymkode: 66e7b...bbf

Ja hvorfor gjorde ikke his mann det? Og hvorfor begynte han atpåtil å klippe plenen når de skulle dra?

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja hvorfor gjorde ikke his mann det? Og hvorfor begynte han atpåtil å klippe plenen når de skulle dra?

Er du ikke ferdig ennå🙄

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor pakker dere ikke dageb før om dere skal reise tidlig??

Det var jo han som skulle ordne alt denne gangen da, det var avtalen. 

Anonymkode: 035fd...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...