Gå til innhold

Buksestr 31x27, hva er hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er zalando, og på str-guiden står det bare hvilke andre str  det konverterer til, og det hjalp meg ikke så mye😬 Men det er en levis-bukse, hjelper det? Før stod det ihvertfall w og l på😝 Jeg er kort, og den passet i bena, selv om den nok egentlig er tenkt som en modell som er enda kortere i bena. 

Anonymkode: 0d532...b35

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er zalando, og på str-guiden står det bare hvilke andre str  det konverterer til, og det hjalp meg ikke så mye😬 Men det er en levis-bukse, hjelper det? Før stod det ihvertfall w og l på😝 Jeg er kort, og den passet i bena, selv om den nok egentlig er tenkt som en modell som er enda kortere i bena. 

Anonymkode: 0d532...b35

Da er det lividde og beinlengde. 

Livvidde først, alltid livvidde først.

27 i benlengde er bukser som stopper midt mellom ankel og kne ca.

31 i liv er M sier tabellene, men jeg synes det høres litt lite ut, trodde det var L.

Men du kan måle, 31 tommer er 79cm.

Anonymkode: 4553d...e18

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Livvidde først, alltid livvidde først.

27 i benlengde er bukser som stopper midt mellom ankel og kne ca.

31 i liv er M sier tabellene, men jeg synes det høres litt lite ut, trodde det var L.

Men du kan måle, 31 tommer er 79cm.

Anonymkode: 4553d...e18

Hvor mange tommer man trenger rundt livet kommer også an på hvor høy buksa er. Det er flere tommer rundt jo lavere den er i livet.

Anonymkode: 19766...f1f

Annonse

Anonym bruker skrev (På 14.6.2024 den 15.29):

Aldri vært borti 27 i beina, har lenke? hilsen kortbeint. 

Anonymkode: 9ff61...dd9

Tenker det er sånne bukser som er korte i beina. De som er så populære. Jeg er motsatt- lang i beina. Husker jeg brukte 27x34 i Levi’s for sånn 30 år siden, og det var vanskelig å få tak i

Anonymkode: b4911...183

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Tenker det er sånne bukser som er korte i beina. De som er så populære. Jeg er motsatt- lang i beina. Husker jeg brukte 27x34 i Levi’s for sånn 30 år siden, og det var vanskelig å få tak i

Anonymkode: b4911...183

Det er det jeg bruker nå. Må som regel bestille via hovedkontoret til levis. I lois bruker jeg 27-36. De har de ikke mange av 😅 

datteren min har samme problem men bruker 25 i livet og trenger 34-36 i lengde. Helt håpløst 

Anonymkode: d3d61...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...