Gå til innhold

Buksestr 31x27, hva er hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksen er kanskje litt for vid, så jeg kan gå ned en str der. Men hvilket av tallene indikerer livvidde?

Anonymkode: 0d532...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt vanskelig å si uten mer informasjon, men jeg tror livvidde på 33 tilsvarer omtrent XL og 27 omtrent S, så det hjelper kanskje litt?

Anonymkode: 15bd1...5fc

Skrevet (endret)

Tipper beinlengde først og livvidde sist. Med gjennomsnittlig lenge, passer den sånn ca på beinlengden. Når jeg tenker meg om, kan det også være omvendt :D

Endret av prekæs
Skrevet

Pleier å være livvidde først, deretter beinlengde. Hvis det er fra nettbutikk så har de ofte en str guide og beskrivelse. 

Skrevet

Det er zalando, og på str-guiden står det bare hvilke andre str  det konverterer til, og det hjalp meg ikke så mye😬 Men det er en levis-bukse, hjelper det? Før stod det ihvertfall w og l på😝 Jeg er kort, og den passet i bena, selv om den nok egentlig er tenkt som en modell som er enda kortere i bena. 

Skrevet

Det er alltid livvidde først. Siste er lengde ben. Hvis den er stor i livet er det da 30-27. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er zalando, og på str-guiden står det bare hvilke andre str  det konverterer til, og det hjalp meg ikke så mye😬 Men det er en levis-bukse, hjelper det? Før stod det ihvertfall w og l på😝 Jeg er kort, og den passet i bena, selv om den nok egentlig er tenkt som en modell som er enda kortere i bena. 

Da er det lividde og beinlengde. 

Skrevet

Tusen takk! Da kan jeg bestille en mindre🙌🏻

Skrevet

Trodde alltid det var livvidde først.

Anonymkode: 19766...f1f

Skrevet

Aldri vært borti 27 i beina, har lenke? hilsen kortbeint. 

Anonymkode: 9ff61...dd9

Skrevet

Livvidde først, alltid livvidde først.

27 i benlengde er bukser som stopper midt mellom ankel og kne ca.

31 i liv er M sier tabellene, men jeg synes det høres litt lite ut, trodde det var L.

Men du kan måle, 31 tommer er 79cm.

Anonymkode: 4553d...e18

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Livvidde først, alltid livvidde først.

27 i benlengde er bukser som stopper midt mellom ankel og kne ca.

31 i liv er M sier tabellene, men jeg synes det høres litt lite ut, trodde det var L.

Men du kan måle, 31 tommer er 79cm.

Anonymkode: 4553d...e18

Hvor mange tommer man trenger rundt livet kommer også an på hvor høy buksa er. Det er flere tommer rundt jo lavere den er i livet.

Anonymkode: 19766...f1f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Samme her, aldri sett 27 i beinlengde. Og jeg er 155.

Anonymkode: 0fb18...9ff

Skrevet

Det er levis, men det kan godt være de egentlig skal stoppe over ankelen. Jeg er 161, og disse passer meg ganske bra, selv om de rekker helt ned😝

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.6.2024 den 15.29):

Tenker det er sånne bukser som er korte i beina. De som er så populære. Jeg er motsatt- lang i beina. Husker jeg brukte 27x34 i Levi’s for sånn 30 år siden, og det var vanskelig å få tak i

Anonymkode: b4911...183

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Tenker det er sånne bukser som er korte i beina. De som er så populære. Jeg er motsatt- lang i beina. Husker jeg brukte 27x34 i Levi’s for sånn 30 år siden, og det var vanskelig å få tak i

Anonymkode: b4911...183

Det er det jeg bruker nå. Må som regel bestille via hovedkontoret til levis. I lois bruker jeg 27-36. De har de ikke mange av 😅 

datteren min har samme problem men bruker 25 i livet og trenger 34-36 i lengde. Helt håpløst 

Anonymkode: d3d61...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...