Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Har ei «venninne» eller mer bekjent nå. hun flyttet til nabobyen så har lite kontakt. jeg irriterer meg over henne. Ja, jeg er sikkert litt misunnelig også, da hun er rikmannsfrue og gift med en konserndirektør som har nesten 200 mill på bok. det er flotte ferier, hytter og hus, biler og interiør og ikke en ting er tilfeldig. vesker til svimlende summer, og en stor venninnegjeng. barna har det beste av det beste og alt er så himla perfekt. Jeg er også gift og har barn osv. men har ikke råd til å bare reise på spa hotell i helgene og gå på resturanter flere dager i uka. det som irriterer meg er at hun skal flashe penger og verdier på snap og some hele tiden. Anonymkode: c7c8f...9a9
ReneRene Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Det er bra du er ærlig mot seg selv da, for da har du den siden mange kan misunne deg. Folk elsker jo å juge for seg selv, og får masse issues i tillegg på grunn av det. Men med mindre du liker å irritere deg over henne ( folk liker å irritere seg iblant også ) så kan du jo kutte henne ut på some, men det har vel litt underholdningsverdi å se hvordan andre lever også...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har ei «venninne» eller mer bekjent nå. hun flyttet til nabobyen så har lite kontakt. jeg irriterer meg over henne. Ja, jeg er sikkert litt misunnelig også, da hun er rikmannsfrue og gift med en konserndirektør som har nesten 200 mill på bok. det er flotte ferier, hytter og hus, biler og interiør og ikke en ting er tilfeldig. vesker til svimlende summer, og en stor venninnegjeng. barna har det beste av det beste og alt er så himla perfekt. Jeg er også gift og har barn osv. men har ikke råd til å bare reise på spa hotell i helgene og gå på resturanter flere dager i uka. det som irriterer meg er at hun skal flashe penger og verdier på snap og some hele tiden. Anonymkode: c7c8f...9a9 Ja, du er åpenbart veldig misunnelig. Jeg har også en sånn venninne, men jeg driter jo i hva de gjør med pengene sine. Anonymkode: 6cd48...d07
seropa Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Tro meg misunnelse medfører elendighet. Sjekk mine tråder og se hva jeg har skrevet
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 seropa skrev (1 time siden): Tro meg misunnelse medfører elendighet. Sjekk mine tråder og se hva jeg har skrevet Misunnelig i den forstand at hun lever et enkelt liv der hun ikke trenger å bekymre seg for noe og bare leve i dus. Samtidig er jo jo litt rart å dele 10 bilder av luksus livet sitt daglig år etter år. Jeg f eks. har vært med å pusset opp rom etter rom. Graver i jord og legger stein og holder på. Jeg trenger ikke leie inn gartnere for å gjøre dette. Jeg vasker mitt eget hus, trenger ikke hushjelp. Jeg liker følelsen av å klare meg selv, og jobber for pengene mine og er en selvstendig person. folk må bare legge seg til luksusvarer og brife med det, men for meg har jeg ikke denne holdningen. har venner med mye penger, som skjuler det. De handler på salg og er opptatt av gjenbruk. det er kanskje noe annet med det man har bygd opp selv, og å bli gift inn i dette. misunnelig fordi hun tilstadighet sitter med et glass vin og lakker negler og bestiller turer, mens vi vasker klær og har bredskjett vi lever etter. Anonymkode: c7c8f...9a9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 Hun er ikke venninne, men bekjent, sier du. Hvorfor i alle dager følger du henne på SoMe? Det gir deg ikke glede? Anonymkode: 76673...6ac
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Penger gjør deg ikke lykkelig. Det å flashe det tyder også på ekstrem usikkerhet Jeg datet en mann som hadde ræva full av penger. Hardt opptjente penger, for all del. Hus til 20. millioner, trengte ikke bekymre seg en plass for økonomi. Jeg fikk ikke lov å betale (men jeg gjorde det, fordi jeg vil fordele likt). Jeg har aldri møtt ett menneske med så mindreverdighetskomplekser og elendig selvtillit noensinne. Han trodde penger gjorde han attraktiv, og ble superstressa i møte med meg som ikke kunne brydd meg mindre om hvor mye penger han hadde. Anonymkode: 7f103...361
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #8 Skrevet 14. juni 2024 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hun er ikke venninne, men bekjent, sier du. Hvorfor i alle dager følger du henne på SoMe? Det gir deg ikke glede? Anonymkode: 76673...6ac Har du kun nære og den innerste kjerne på sosiale medier? Anonymkode: c7c8f...9a9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #9 Skrevet 14. juni 2024 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Penger gjør deg ikke lykkelig. Det å flashe det tyder også på ekstrem usikkerhet Jeg datet en mann som hadde ræva full av penger. Hardt opptjente penger, for all del. Hus til 20. millioner, trengte ikke bekymre seg en plass for økonomi. Jeg fikk ikke lov å betale (men jeg gjorde det, fordi jeg vil fordele likt). Jeg har aldri møtt ett menneske med så mindreverdighetskomplekser og elendig selvtillit noensinne. Han trodde penger gjorde han attraktiv, og ble superstressa i møte med meg som ikke kunne brydd meg mindre om hvor mye penger han hadde. Anonymkode: 7f103...361 Tenker jeg også. Ta bilde av seg selv med veske til 40.000 liggende «tilfeldig» på bordet ved siden av ei lampe til 30.000 mye sånn snikskryt. blir litt fascinert og undrer meg over hva ligger bak og i bunnen… kjenner nesten det er litt flaut. så kamuflerer hun sin egen forfengelighet og legger ut om barna i Gaza for å vise empati. hun kunne ikke brydd seg mindre bare hun får påfyll med Botox og velvære. Meg meg meg Anonymkode: c7c8f...9a9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2024 #10 Skrevet 14. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tenker jeg også. Ta bilde av seg selv med veske til 40.000 liggende «tilfeldig» på bordet ved siden av ei lampe til 30.000 mye sånn snikskryt. blir litt fascinert og undrer meg over hva ligger bak og i bunnen… kjenner nesten det er litt flaut. så kamuflerer hun sin egen forfengelighet og legger ut om barna i Gaza for å vise empati. hun kunne ikke brydd seg mindre bare hun får påfyll med Botox og velvære. Meg meg meg Anonymkode: c7c8f...9a9 Nettopp. Og det er kun tufta på usikkerhet. Jeg kjenner mange med mye penger, og de som har selvtilliten i behold er de du ikke kan se med det blotte øyet at har masse penger. De er jordnære, rause folk. Ikke opptatt av å flashe forfengeligheten. Jeg klarer ikke å se om en sjorte koster 299,- på HM eller 2999,- på en eksklusiv butikk, så meg kan man lure! Men å legge ut åpenbare ting som en svindyr veske helt tilfeldig på ett bilde, det blir for dumt Anonymkode: 7f103...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå