Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Jeg har for høyt langtidsblodsukker, og jakter på mat som ikke påvirker blodsukkeret. Har sett at de cottage cheese lefsene ikke påvirker blodsukkeret i det hele tatt, men jeg liker de ikke 🙈 Jeg synes ikke cottage cheese er noe godt. Er det noen som har prøvd å lage dem med noe annet? I vanlige yoghurtlefser er det hvetemel, og det påvirker jo blodsukkeret veldig. Eggene holder de jo sammen, og cottage cheese gjør at det ikke blir omelett. Men går det an å bytte ut cottage cheese med noe annet som ikke påvirker blodsukkeret så veldig tro? Anonymkode: 6d28e...2fc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Kesam, kanskje? Ev. kan du ha litt havremel i det du lager for å binde det. Havre har veldig langsomme karbohydrater. Om du også har litt fett i det du spiser så vil karbohydratene tas enda langsommere opp. Anonymkode: 69257...96b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Tror du at du vil kjenne smaken av cottage cheese da når det blir blandet med egg, og evt andre ting? Anonymkode: 86156...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå