Gå til innhold

Har du regnbue armbånd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Trådstarter her. Og jeg bor i Sandnes. Har aldri hørt om at det faktisk har skjedd her.... så gjerne jeg må gutse på, både få meg armbånd OG tørre å leve ut legningen min i en alder av snart 40! 🙈

Anonymkode: 19a91...2ae

Tror du trygt kan ha på deg armbåndet. De fleste jeg kjenner som går med det er heterofile. Så om du er redd at noen skal mistenke noe fordi du har armbånd, så tror jeg neppe de gjør det. 

Anonymkode: f6c4c...526

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Trådstarter her. Og jeg bor i Sandnes. Har aldri hørt om at det faktisk har skjedd her.... så gjerne jeg må gutse på, både få meg armbånd OG tørre å leve ut legningen min i en alder av snart 40! 🙈

Anonymkode: 19a91...2ae

Jeg kjenner ingen skeive som bruker slike armbånd, de brukes av straighte som ønsker å vise at de aksepterer all type kjærlighet.

Anonymkode: cb3d5...cfe

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, selvsagt har jeg ikke det. Det holder med alle de jævla flaggene som henger over alt som vi får trykket opp i trynet ufrivillig. 

Anonymkode: 31e84...e1e

Det er pga sånne som deg man trenger flagg

Jeg har ikke armbånd, fordi jeg ikke har fått rota meg til å kjøpe det, og når jeg først kommer på det er det midten av juni. De jeg kjenner som går med armbånd er heterofile, for å vise støtte og respekt. Jeg har dog ofte regnbuesokker og klær med symbolene da :)

Anonymkode: a7376...044

Ja, det har jeg, og det går jeg med i hele juni. Mannen min og alle tenåringene også. Ene er homofil, og jeg har også en venninne som er bi og lever sammen med en kvinne. Selv er jeg heterofil. Ingen av oss har noen gang opplevd noen form for negative kommentarer, og i hvert fall ikke å bli banket opp. Tvert imot har flere av oss opplevd positive kommentarer og fått spørsmål om hvor vi har fått tak i armbåndene. 

Anonymkode: 4cefd...f52

Har det, men glemmer å bruke det innimellom. Men har regnbuesekken til Fjallräven som jeg bruker hele året. Lite kommentarer på det. Eneste jeg har fått slengt etter meg var at jeg burde vært skutt og det var høsten etter terrorangrepet i Oslo. Ellers kunne ikke folk brydd seg mindre. 

Anonymkode: 81888...ed0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Må innrømme jeg begynner å bli lei av alt dette woke-styret rundt pride. Alt det overdrevne fokuset virker mot sin hensikt, tror jeg. 

Anonymkode: 0243f...2c2

Selvsagt gjør det dét. Folk blir forbanna. 

Anonymkode: 31e84...e1e

Det virker mot sin hensikt på meg også. Før tenkte jeg greit nok. Nå tenker jeg nok er nok.

Samme med antirasisme. Hvem bryr seg om hudfarge egentlig? Knivstikking opptar meg mye mer. Men det kan vi ikke diskutere, pga hudfargen til de som stikker med kniv. Det er gått litt for langt med berøringsangsten. Vi må kunne diskutere og prate uten å bli beskyldt for å være ekstremister og intolerante. Det ville vært mye bedre enn å sette et lokk på en trykkoker.

Anonymkode: a0126...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...