Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 hva kan vi gi som en liten gave/oppmerksomhet? En kjekk og talentfull ung mann som har vært trygg og god lærer. Barnet er veldig glad i han. Det er både sommeravslutning og at den læreren slutter pga flytting. Trenger tips 🙏 Anonymkode: 285e0...d8b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Konfekt. Ikke krus. Anonymkode: 7a263...650
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Sjokolade, kaffe, vin, gavekort på en landsdekkende kjede, en bok (kan byttes). Bruksting, ikke pynteting. Anonymkode: 3d028...ef5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Jeg er enig med de over, gi en bruksting som ikke tar opp plass. Lærere får gjerne en del gaver gjennom yrkeslivet sitt, og selv om omtanken bak alltid er veldig hyggelig, kan det bli litt mange krus, bilder osv. Blomster, sjokolade, vin, bøker, gavekort ol er supert! Anonymkode: aee1e...0bd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 Noe som kan spises opp eller brukes opp. Lærere får gaver hver eneste år, de kan ikke beholde alt de får av smågaver og nips. Noen ganger kan man kjøpe noe man har fanget opp at personen trenger, som da læreren til ene sønnen min akkurat hadde kjøpt hus på landet med stor hage og hadde sagt han ønsket å plante mange frukttrær, da fikk han et epletre. Eller da gymlæreren hadde sagt han hadde lyst til å prøve å sove i hengekøye, da fikk han en hengekøye. Vi har også gitt ting vi vet lærerne vil ha glede av, som å gi friskusen av en lærer gavekort på Jakt & Friluft, eller lesehesten av en lærer gavekort i bokhandelen. Da ene sønnen min var ferdig på barneskolen og hadde hatt samme lærer i 7 år, lagde alle elevene i klassen et A5 ark med en hilsen/tegning e.l. også bandt en pappa som jobbet med sånd de sammen til en liten bok. Den virket det som læreren satte veldig pris på, men det blir nok mye sånt også gjennom et langt yrkesliv. Skjønner at de ikke kan ta vare på alt. Har fire barn så det har blitt mange sommeravslutninger, avlutninger på barneskolen, avslutning på ungdomsskolen, lærere som har sluttet osv etterhvert... Anonymkode: 78196...5e5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Konfekt. Ikke krus. Anonymkode: 7a263...650 Takk 😂 har faktisk vurdert en krus med noen visdomsord..blir vel for flåsete, vi dropper krus 😅 Anonymkode: 285e0...d8b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Noe som kan spises opp eller brukes opp. Lærere får gaver hver eneste år, de kan ikke beholde alt de får av smågaver og nips. Noen ganger kan man kjøpe noe man har fanget opp at personen trenger, som da læreren til ene sønnen min akkurat hadde kjøpt hus på landet med stor hage og hadde sagt han ønsket å plante mange frukttrær, da fikk han et epletre. Eller da gymlæreren hadde sagt han hadde lyst til å prøve å sove i hengekøye, da fikk han en hengekøye. Vi har også gitt ting vi vet lærerne vil ha glede av, som å gi friskusen av en lærer gavekort på Jakt & Friluft, eller lesehesten av en lærer gavekort i bokhandelen. Da ene sønnen min var ferdig på barneskolen og hadde hatt samme lærer i 7 år, lagde alle elevene i klassen et A5 ark med en hilsen/tegning e.l. også bandt en pappa som jobbet med sånd de sammen til en liten bok. Den virket det som læreren satte veldig pris på, men det blir nok mye sånt også gjennom et langt yrkesliv. Skjønner at de ikke kan ta vare på alt. Har fire barn så det har blitt mange sommeravslutninger, avlutninger på barneskolen, avslutning på ungdomsskolen, lærere som har sluttet osv etterhvert... Anonymkode: 78196...5e5 Mange gode tips 👍 kjenner ikke han sånn veldig mye privat, hva hans interesse er utover musikken … men bokhandel må være ok med byttelapp, litt spent om utvalget der når det gjelder musikkliterratur 🤨 Anonymkode: 285e0...d8b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Skrevet 13. juni 2024 god balsamico-eddik, vin, sjokolade, en god bok med byttekort Hilsen musikklærer Anonymkode: ec597...870
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Skrevet 13. juni 2024 Vin, matkurv med f.eks sjokolade, pasta, god olivenolje, god balsamico eller bringebæreddik, kaffe, te etc. Eller rett og slett ett gavekort som kan brukes på kjøpesenter. Men selv setter jeg aller mest pris på en flott blomsterbukett og et hyggelig kort skrevet av eleven selv 🤩 Hilsen musikkpedagog i kulturskole. Anonymkode: 475c3...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå