Gå til innhold

Bunnpris og tilbud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Vet de har forskjellige tilbud på forskjellige dager, men husker ikke hva og når.Var det Mandager det er -40% på melk? Hva mer?

Anonymkode: d8b32...b4c

Hææ, har Bunnpris 40% på melk på mandager? det har aldri jeg sett her. Og de har flere faste tilbud på faste ukedager? Det har jeg heller aldri sett her. Hmmm. Kan det være lokalt kanskje?

Anonymkode: 1b999...370

Spar har 40% rabatt på melk på tirsdager her jeg bor, men tror dagene for tilbudet kan variere rundt i landet. Spar har flere dagstilbud, men hvilke som er når vet jeg ikke helt. Min lokale Spar tok ned disse plakatene for en tid tilbake, så jeg kjenner bare til melk på tirsdager nå, men tror kanskje det er en dag med tilbud på myk og rund("polarbrød") og en dag med Evergood kaffe bl a. Har en Eurospar ikke langt unna og de hadde andre dagstilbud før, men de har 40% på melk mandag eller tirsdag fortsatt tror jeg

At Bunnpris har en dag med tilbud på melk har ikke jeg registrert, Men de har 30% på frukt på onsdager. Også har de diverse dagstilbud fra tid til annen, men ikke noe fast.

Anonymkode: bbb3d...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...