Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #1 Skrevet 12. juni 2024 Jeg bor på et tettsted. Her er det selvoppnevnte storkarer og enkelte gjør sol de vil med velsignelse fra de sol ser opp til de. En av karene her kjører rundt i sentrum med scooter med barnebarnet mellom beina på sykkelen.. folk ler og hilser, hadde en annen gjort det samme hadde de blitt anmeldt. hvorfor blir det slik på små steder? Og Hborfor er det så viktig å like og være inne med de «store»? Anonymkode: ec04c...ad6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #2 Skrevet 12. juni 2024 Hva slags scooter da? Svigermor har en elektrisk scooter, og alle barnebarna har vært med på den. Har aldri falt meg inn at hun skal bli politianmeldeldt for det, ikke er hun noen "storkar" heller.. Anonymkode: a1955...5e0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Det skjer ikke bare på små steder. Bare i dag har jeg sett en far (regner jeg med) jøre bil med sønnen på ca 3 år på fanget og to småbarn som har stått forran foreldrene på elektrisk sparkesykkel. Det er i Oslo. Anonymkode: 56bce...76f
ReneRene Skrevet 12. juni 2024 #4 Skrevet 12. juni 2024 (endret) De har valget mellom å holde seg inne med, eller bli ekskludert. Det er ikke så komplisert eller vanskelig å forstå. Jo mindre sted, jo mer makt har enkelte. Endret 12. juni 2024 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg bor på et tettsted. Her er det selvoppnevnte storkarer og enkelte gjør sol de vil med velsignelse fra de sol ser opp til de. En av karene her kjører rundt i sentrum med scooter med barnebarnet mellom beina på sykkelen.. folk ler og hilser, hadde en annen gjort det samme hadde de blitt anmeldt. hvorfor blir det slik på små steder? Og Hborfor er det så viktig å like og være inne med de «store»? Anonymkode: ec04c...ad6 Er det ulovlig da? Anonymkode: e47c3...57a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Er det ulovlig da? Anonymkode: e47c3...57a Klart det er ulovlig. 2 personer på moped er ikke lov. Anonymkode: ec04c...ad6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 ReneRene skrev (12 timer siden): De har valget mellom å holde seg inne med, eller bli ekskludert. Det er ikke så komplisert eller vanskelig å forstå. Jo mindre sted, jo mer makt har enkelte. Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6
ReneRene Skrevet 13. juni 2024 #8 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6 Det skjønner jeg godt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6 Men du trenger da ikke å smiske deg inn på eliten? De aller færreste gjør det altså, uansett hvor man bor. Anonymkode: d53c0...bb3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6 Hva hindrer deg i det? Anonymkode: 56bce...76f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6 Er det noe å trakte etter å få innpass hos de du kaller eliten da? Anonymkode: e47c3...57a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg sliter med å smiske meg inn med eliten, der jeg aldri vil få en plass likevel. Som felte hjul på vogna.. vil bare være meg selv med mine venner og familie. Anonymkode: ec04c...ad6 Er da ingen som stopper deg. Anonymkode: 45f77...3dd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det noe å trakte etter å få innpass hos de du kaller eliten da? Anonymkode: e47c3...57a Nei, men her på bygda blir du vurdert etter hvem du er med Anonymkode: ec04c...ad6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (På 12.6.2024 den 19.38): Hva slags scooter da? Svigermor har en elektrisk scooter, og alle barnebarna har vært med på den. Har aldri falt meg inn at hun skal bli politianmeldeldt for det, ikke er hun noen "storkar" heller.. Anonymkode: a1955...5e0 Haha, her kalles de «Staverntesla» Anonymkode: 95be2...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå