Gå til innhold

Mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

One call bruker Telia sitt nett.

Vet ikke helt hvordan det har blitt etterhvert, men noen steder i landet hadde de dårligere dekning enn Telenor.

Men det finnes jo rimeligere operatører som bruker Telenor sitt nett også.

Sjekk med folk rundt deg der du bor. Jeg vet at noen i min omgangskrets prøvde One call, men gav opp for det var dårlig dekning når du kom litt ut på landet, på hytta osv. Det er noen år siden da, så mulig det har blitt bedre.

Anonymkode: e5ff1...67e

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har telia og betaler 429 i mnd for ubegrenset data. Syns telenor alltid har vært dyre, og det kommer påslag jeg ikke skjønner hva er

Anonymkode: 125cf...b2b

Ser at Talkmore for 12 GB ligger på 349 og OneCall kan også fås mye billigere. Tenker at det er på tide å bytte. Men hva anbefales til kun en person. 🤔

Anonymkode: 81079...889

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

One call bruker Telia sitt nett.

Vet ikke helt hvordan det har blitt etterhvert, men noen steder i landet hadde de dårligere dekning enn Telenor.

Men det finnes jo rimeligere operatører som bruker Telenor sitt nett også.

Sjekk med folk rundt deg der du bor. Jeg vet at noen i min omgangskrets prøvde One call, men gav opp for det var dårlig dekning når du kom litt ut på landet, på hytta osv. Det er noen år siden da, så mulig det har blitt bedre.

Anonymkode: e5ff1...67e

Ja Talkmore bruker vel Telenor sitt nett? 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg betaler 259 kr for 6 GB hos Talkmore og det holder med god margin hver mnd. Jeg sparte flere hundre kroner på å skifte fra Telenor. 

Anonymkode: fe360...6af

Hvor mye er 6 GB🙈 bruker du telefonen mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...