Gå til innhold

Kan jeg stole på han tro?

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig blitt sammen med en fyr jeg har likt kjempelenge. Det har vært veldig mye av og på, og han har vært usikker hele tiden. Nå har han bestemt seg, og vil satse på et forhold. Jeg er kjempelykkelig! Men så sniker denne onde tanken seg innpå meg støtt og stadig, for han har ligget med rundt 100 jenter og har hatt sex med flere jenter på jobben sin. Jeg har visst om det, men nå som vi er et par, så er det litt rart å vite det liksom. Jeg begynner å lure på om han vil være utro mot meg, siden han har hatt så mange jenter. 

Ville dere synes det var negativt om deres kjæreste hadde hatt så mange sex-partnere? 

Anonymkode: 160d1...e16

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448137-kan-jeg-stole-p%C3%A5-han-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri vært sammen med en mann som har liggi med så mange damer. Det vitner om en ekstrem trang til sex, og det at han har hatt sex med flere på jobben tilsier at han er en stor flørt. Sånne stopper ikke. 

Anonymkode: 01612...497

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har endelig blitt sammen med en fyr jeg har likt kjempelenge. Det har vært veldig mye av og på, og han har vært usikker hele tiden. Nå har han bestemt seg, og vil satse på et forhold. Jeg er kjempelykkelig! Men så sniker denne onde tanken seg innpå meg støtt og stadig, for han har ligget med rundt 100 jenter og har hatt sex med flere jenter på jobben sin. Jeg har visst om det, men nå som vi er et par, så er det litt rart å vite det liksom. Jeg begynner å lure på om han vil være utro mot meg, siden han har hatt så mange jenter. 

Ville dere synes det var negativt om deres kjæreste hadde hatt så mange sex-partnere? 

Anonymkode: 160d1...e16

Hadde det vært omvendt, ville aldri mannen tatt i dama med illtang engang... 

Anonymkode: 6a85a...d18

alle har jo en fortid, men jeg ville nok slitt litt med akkurat dette store antallet. For det kan jo være omtrent halve bygda han har harva over. Slike menn er gjerne kjent som rundbrennere og det er jo stor sjanse for at det ville være mange tilstede som har hatt sex med han uansett hvor dere er. Ville også kjent det som ubehagelig å gå på jobb-tilstelninger sammen, der flere av kollegene har hatt sex med han. 

At du visste om dette med over 100 partnere og flere kollegaer er typisk. På avstand gjør det deg nysgjerrig og interessert. Det er like typisk at du nå først tenker gjennom hva det kan bety for deg. Det er to hovedtyper menn, de som må ha alt som er nytt, og de som legger vekt på å få mest mulig ut av det en allerede har. Sex er litt som butikkvaner. De umodne er nysgjerrige på alt som det står "NYHET!" på. De mer modne overser salgstriks og holder seg til det det trygge, det de stoler på. De kan virke litt mer gubbete, men de koser seg i det minste med samme partner, og kan drive det atskillig lengre innenfor seksuell kreativitet enn den umodne som bare harver over og går videre etter kort tid.

Anonymkode: 95b40...514

Annonse

Man kan aldri stole på noen 100%, det være seg 1 eller 100 sexpartnere i bagasjen. Det du kan gjøre er å stole nok på deg selv til å vite at du kan takle et evnt tillitsbrudd og vite, med klare grenser, hva du ville gjort.

Det er ikke nødvendigvis sånn at man har større sjans for å være utro om man har hatt mange partnere. Men vet du at han har vært utro flere ganger før ville jeg nok skygget banen.

Og til spørsmålet om jeg hadde brydd meg om tidligere sexpartnere: nei, ikke nok til å spørre engang.

Anonymkode: dea99...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...