Gå til innhold

Har dere familiemedlemmer dere ikke liker noe særlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil si jeg liker alle i min familie, men har en svigerinne som ikke liker meg, og som har ødelagt relasjon meg og min bror. 
Trist, men lite jeg kan gjøre med det. Har prøvd i flere år, men nå lugger ballen hos de 

Anonymkode: fcbd0...22d

Har ett søskenbarn jeg sliter skikkelig med å være i nærheten av. Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor, men klarer det bare ikke. Hun har perioder der hun sender masse mld på messenger og snapp, de har jeg sluttet å åpne. For om jeg åpner og ikke svarer så ringer hun og lurer på hvorfor jeg ikke svarer. Ene ungen min har henne på snapp og hun også har sluttet åpne, for hun er så slitsom. 
Nå har onkelen min begynt å advare om enel ting, så da har vi unnskyldninger klare om hun ringer. Er vist mye problemer dem imellom også, men hva orker jeg ikke å blande meg inn i. Onkel og hans nye kone har sagt de ikke orker å få sugt ut all energi av henne, så at hun har lagt de på hatlisten hennes syns de er litt greit. 

Er nok muligens noe psykiske problemer, vet hun har hatt noe, men hva orker jeg ikke å engasjere meg med. Det er ikke min sak (faren til mine unger har stor psykiske problemer, så jeg har ikke en dråpe energi til å bry meg om mere. Holder med at jeg har klart å skjerme ungene og holde forholdet greit nok i 18år) 

Anonymkode: 9893a...c6b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...