Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #126 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er det jeg sier som er så vanskelig å tro på at du mener jeg ikke kan være reell? Eksempelet du kommer med er jo 100% sant, de på laget til min sønn som ‘gjør det dårlig’ kan utelukkende skylde på egeninnsats og interesse. De har INGEN interesse for det de driver med. De som er midt på treet yter iallfall en innsats, de prøver. Så hva er det jeg sier som er så fjernt at jeg ikke kan være reell? Hi Anonymkode: 3d120...700 Når du spør, det var mest summen av alt sammen. Gutten som har spilt kamper siden han var fire, fakta som endrer seg (i ett innlegg var det ingen mangel på spillere, i neste måtte de slå sammen tre årskull), du sier du er trener selv, men har tydeligvis ingen kommunikasjon i det hele tatt med hverken den andre treneren eller andre foreldre, du er superambisiøs på sønnens vegne, men har ingen planer for hva han skal gjøre når han blir for gammel for lokallaget. Så bare nei, det ble for mye til sammen, men du må gjerne protestere, jeg kan endre mening. Anonymkode: 30755...f51
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #127 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når du spør, det var mest summen av alt sammen. Gutten som har spilt kamper siden han var fire, fakta som endrer seg (i ett innlegg var det ingen mangel på spillere, i neste måtte de slå sammen tre årskull), du sier du er trener selv, men har tydeligvis ingen kommunikasjon i det hele tatt med hverken den andre treneren eller andre foreldre, du er superambisiøs på sønnens vegne, men har ingen planer for hva han skal gjøre når han blir for gammel for lokallaget. Så bare nei, det ble for mye til sammen, men du må gjerne protestere, jeg kan endre mening. Anonymkode: 30755...f51 Det ble kanskje ett år for mye da jeg nevnte antall år han hadde spilt kamper, men det var for så vidt irrelevant. Poenget var at han alltid har tapt. Han kan telle på én hånd de kampene han og laget har vunnet på alle disse årene, om det er 8 eller 9. Ja, først var det mangel på spillere, så sli de seg sammen med ett annet årstrinn, så neste. Da er det nok til sammen, nå er det faktisk så mange at de vurderer å skille ut de yngste igjen. Ja, jeg er trener selv for datteren vår som er to årstrinn yngre, og jo, jeg har kommunikasjon med treneren hans, men kun mtp praktiske ting som angår klubben. Jeg er ikke alltid enig han han, men jeg respekterer hans stil. Jeg er IKKE superambisiøs på vegne av min sønn. Som skrevet mange, mange ganger før i tråden, jeg syns det er leit at han mister mer og mer gnisten og gleden ved fotball, noe han egentlig elsker og lever for. Det er ingenting i veien for at dette laget kan gå hele veien til A-lag i klubben. Det er mange år siden sist de klarte å stille A-lag. Nå øyner mange håp om at denne gjengen blir første på minst 10 år. Var det noe mer? Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #128 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det ble kanskje ett år for mye da jeg nevnte antall år han hadde spilt kamper, men det var for så vidt irrelevant. Poenget var at han alltid har tapt. Han kan telle på én hånd de kampene han og laget har vunnet på alle disse årene, om det er 8 eller 9. Ja, først var det mangel på spillere, så sli de seg sammen med ett annet årstrinn, så neste. Da er det nok til sammen, nå er det faktisk så mange at de vurderer å skille ut de yngste igjen. Ja, jeg er trener selv for datteren vår som er to årstrinn yngre, og jo, jeg har kommunikasjon med treneren hans, men kun mtp praktiske ting som angår klubben. Jeg er ikke alltid enig han han, men jeg respekterer hans stil. Jeg er IKKE superambisiøs på vegne av min sønn. Som skrevet mange, mange ganger før i tråden, jeg syns det er leit at han mister mer og mer gnisten og gleden ved fotball, noe han egentlig elsker og lever for. Det er ingenting i veien for at dette laget kan gå hele veien til A-lag i klubben. Det er mange år siden sist de klarte å stille A-lag. Nå øyner mange håp om at denne gjengen blir første på minst 10 år. Var det noe mer? Hi Anonymkode: 3d120...700 De vinner knapt en kamp, men er gode nok for A-lag spill? Ok. Anonymkode: d740c...7c9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #129 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): De vinner knapt en kamp, men er gode nok for A-lag spill? Ok. Anonymkode: d740c...7c9 Ja, hva er problemet? De kan stille lag med det de har. Per nå er det ikke noe A-lag i klubben fordi det ikke er noen spillere. Guttene jeg snakker om, 2011/2012/2013 er de eldste. Om noen år, hvis flesteparten henger på, kan de stille A-lag i nederste divisjon. Hi Anonymkode: 3d120...700
monty12 Skrevet 12. juni 2024 #130 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, hva er problemet? De kan stille lag med det de har. Per nå er det ikke noe A-lag i klubben fordi det ikke er noen spillere. Guttene jeg snakker om, 2011/2012/2013 er de eldste. Om noen år, hvis flesteparten henger på, kan de stille A-lag i nederste divisjon. Hi Anonymkode: 3d120...700 Så du mener de kan ha et lag på senior-nivå?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #131 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ja, hva er problemet? De kan stille lag med det de har. Per nå er det ikke noe A-lag i klubben fordi det ikke er noen spillere. Guttene jeg snakker om, 2011/2012/2013 er de eldste. Om noen år, hvis flesteparten henger på, kan de stille A-lag i nederste divisjon. Hi Anonymkode: 3d120...700 Du tenker allerede på A-lag senior? Du må kanskje først konse på å lære guttungen å score mål… Anonymkode: e77eb...ee4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #132 Skrevet 12. juni 2024 monty12 skrev (1 time siden): Så du mener de kan ha et lag på senior-nivå? Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Du tenker allerede på A-lag senior? Du må kanskje først konse på å lære guttungen å score mål… Anonymkode: e77eb...ee4 Altså. Hva er problemet? De er til sammen ca 18 gutter. Hvorfor skulle de ikke få lov til å stille A-lag når den tid kommer? Fyi, guttungen min er omtrent den eneste som faktisk scorer mål på laget. Han og et par til. Problemet er at de lekker som en sil bakover. Han kan ikke gjøre alt. Hi Anonymkode: 3d120...700
monty12 Skrevet 12. juni 2024 #133 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Altså. Hva er problemet? De er til sammen ca 18 gutter. Hvorfor skulle de ikke få lov til å stille A-lag når den tid kommer? Fyi, guttungen min er omtrent den eneste som faktisk scorer mål på laget. Han og et par til. Problemet er at de lekker som en sil bakover. Han kan ikke gjøre alt. Hi Anonymkode: 3d120...700 Problemet er din bruk av begrepet A-lag. Å ha et A-lag betyr jo implisitt at det også finnes et B-lag (og evt C osv), så derfor lurer man jo på om du mener er lag på senior-nivå når den tis kommer? I en så liten klubb som du beskriver virker det jo lite sannsynlig med A-lag på seniornivå/voksenfotball.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #134 Skrevet 12. juni 2024 monty12 skrev (11 minutter siden): Problemet er din bruk av begrepet A-lag. Å ha et A-lag betyr jo implisitt at det også finnes et B-lag (og evt C osv), så derfor lurer man jo på om du mener er lag på senior-nivå når den tis kommer? I en så liten klubb som du beskriver virker det jo lite sannsynlig med A-lag på seniornivå/voksenfotball. Seniorlag/A-lag/Herrelag. Mange begreper. De over 14/15 år som ikke er barnespillere lenger. Skjønner dere nå? Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #135 Skrevet 12. juni 2024 monty12 skrev (13 minutter siden): Problemet er din bruk av begrepet A-lag. Å ha et A-lag betyr jo implisitt at det også finnes et B-lag (og evt C osv), så derfor lurer man jo på om du mener er lag på senior-nivå når den tis kommer? I en så liten klubb som du beskriver virker det jo lite sannsynlig med A-lag på seniornivå/voksenfotball. Og hvorfor skulle de ikke klare det? De er rundt 18 spillere per nå, noen kommer og noen går. Det er bare noen år til. Klubben har hatt det før, og ledelsen er veldig optimistiske sånn som det vokser i klubben om dagen. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #136 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Og hvorfor skulle de ikke klare det? De er rundt 18 spillere per nå, noen kommer og noen går. Det er bare noen år til. Klubben har hatt det før, og ledelsen er veldig optimistiske sånn som det vokser i klubben om dagen. Hi Anonymkode: 3d120...700 Så ledelsen ser potensiale i det laget som er nå, som knapt vinner en kamp? Det er jo bra. Anonymkode: d740c...7c9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #137 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så ledelsen ser potensiale i det laget som er nå, som knapt vinner en kamp? Det er jo bra. Anonymkode: d740c...7c9 Gøy med seniorlag/herrelag/A-lag når klubben ikke har hatt det på åresvis. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2024 #138 Skrevet 12. juni 2024 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Og hvorfor skulle de ikke klare det? De er rundt 18 spillere per nå, noen kommer og noen går. Det er bare noen år til. Klubben har hatt det før, og ledelsen er veldig optimistiske sånn som det vokser i klubben om dagen. Hi Anonymkode: 3d120...700 I følge deg er jo de fleste spillerene nærmest ubrukelige. Anonymkode: d3949...5d5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #139 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): I følge deg er jo de fleste spillerene nærmest ubrukelige. Anonymkode: d3949...5d5 Nei, det har jeg aldri hevdet. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #140 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det har jeg aldri hevdet. Hi Anonymkode: 3d120...700 Den påstanden er det lite hold i. Du omtaler de fleste på laget som dårlige spillere, det er kun din sønn og kanskje ett par til som scorer. Du sier at laget lekker som en sil bakover og at din sønn ikke kan gjøre alt. Gjennom hele tråden så snakker du som at det kun er din sønn (kanskje ett par til det er litt potensiale i) som er god/middels god. Anonymkode: 1d8dc...384
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #141 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Altså. Hva er problemet? De er til sammen ca 18 gutter. Hvorfor skulle de ikke få lov til å stille A-lag når den tid kommer? Fyi, guttungen min er omtrent den eneste som faktisk scorer mål på laget. Han og et par til. Problemet er at de lekker som en sil bakover. Han kan ikke gjøre alt. Hi Anonymkode: 3d120...700 Problemet er fremdeles at han er 11-12. Og nå tenker du seniorfotball alt? Om noen år? Dette elendige laget skal spille herrefotball om noen år mor voksne menn? Du lever i en drøm. Anonymkode: e77eb...ee4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #142 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den påstanden er det lite hold i. Du omtaler de fleste på laget som dårlige spillere, det er kun din sønn og kanskje ett par til som scorer. Du sier at laget lekker som en sil bakover og at din sønn ikke kan gjøre alt. Gjennom hele tråden så snakker du som at det kun er din sønn (kanskje ett par til det er litt potensiale i) som er god/middels god. Anonymkode: 1d8dc...384 Nei, da leser du meg feil. Ja, de lekker som en sil, men enkeltspillere kan ikke redde dem alene. Nei, jeg har aldri sagt at ‘de fleste på laget er dårlige spillere.’ Jeg har sagt at 4-5 stykker mangler interesse og motivasjon, og at dette er ødeleggende for de andre som nærmest sover med fotballskoene på. Når de er mer opptatt av å se på småfuglene enn å løpe hjem og hjelpe forsvaret, sier det seg selv at de andre blir oppgitt. Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Problemet er fremdeles at han er 11-12. Og nå tenker du seniorfotball alt? Om noen år? Dette elendige laget skal spille herrefotball om noen år mor voksne menn? Du lever i en drøm. Anonymkode: e77eb...ee4 Det er ikke jeg som har plantet denne ideen, det er ledelsen i klubben som øyner håp om et herrelag/A-lag/seniorlag om noen år. Det har det ikke vært i klubben på mange år. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #143 Skrevet 13. juni 2024 Anbefaler deg å legge denne tulletråden død nå, HI! Anonymkode: 00729...864
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #144 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg å legge denne tulletråden død nå, HI! Anonymkode: 00729...864 Problemet er at det ikke er tull. Sånne foreldre finnes på alle sidelinjer. Anonymkode: e77eb...ee4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #145 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Anbefaler deg å legge denne tulletråden død nå, HI! Anonymkode: 00729...864 Hvem er du til å si slikt? Er ikke dette et forum man kan diskutere og spørre om ting? Hvorfor skal du be meg holde kjeft? Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Problemet er at det ikke er tull. Sånne foreldre finnes på alle sidelinjer. Anonymkode: e77eb...ee4 «Sånne foreldre?» Jeg bryr meg om min sønn og hvordan han har det. Er det feil? Hvis jeg ikke hadde brydd meg hadde det vel vært feil det og. «Hvorfor gjør du ikke noe? Du er tafatt!» Sett det før her inne, mange ganger. Hvis du ikke er interessert i emnet, les en annen tråd. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #146 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvem er du til å si slikt? Er ikke dette et forum man kan diskutere og spørre om ting? Hvorfor skal du be meg holde kjeft? «Sånne foreldre?» Jeg bryr meg om min sønn og hvordan han har det. Er det feil? Hvis jeg ikke hadde brydd meg hadde det vel vært feil det og. «Hvorfor gjør du ikke noe? Du er tafatt!» Sett det før her inne, mange ganger. Hvis du ikke er interessert i emnet, les en annen tråd. Hi Anonymkode: 3d120...700 Men du er jo tafatt? Hva annet har du gjort enn å skrive her inne? Du sier selv at du ikke har tatt det opp med trener, noe som ville vært et naturlig sted å starte når du ikke er fornøyd med opplegget. Anonymkode: d740c...7c9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #147 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Men du er jo tafatt? Hva annet har du gjort enn å skrive her inne? Du sier selv at du ikke har tatt det opp med trener, noe som ville vært et naturlig sted å starte når du ikke er fornøyd med opplegget. Anonymkode: d740c...7c9 Ja, ikke sant. Nå er jeg en tafatt curlingmamma med tulletråd. Jeg kjenner jo treneren, jeg vet hvem han er og hva han står for. Jeg vet at hvis jeg går til han og er uenig i opplegget hans blir det kjipe konsekvenser. Hvorfor tror du vi har problemer i utgangspunktet? Han kjører jo policyen at alle skal med, uansett om de plukker blomster eller ikke er interessert overhodet. Men er du god, må du ikke tro at du er noe, alle får like mye spilletid uansett. Og som nevnt før i tråden (tror jeg), han er høyt ansett, og å klage på han vil være sosialt selvmord i bygda. Dilemma. Ikke tafatthet. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #148 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant. Nå er jeg en tafatt curlingmamma med tulletråd. Jeg kjenner jo treneren, jeg vet hvem han er og hva han står for. Jeg vet at hvis jeg går til han og er uenig i opplegget hans blir det kjipe konsekvenser. Hvorfor tror du vi har problemer i utgangspunktet? Han kjører jo policyen at alle skal med, uansett om de plukker blomster eller ikke er interessert overhodet. Men er du god, må du ikke tro at du er noe, alle får like mye spilletid uansett. Og som nevnt før i tråden (tror jeg), han er høyt ansett, og å klage på han vil være sosialt selvmord i bygda. Dilemma. Ikke tafatthet. Hi Anonymkode: 3d120...700 Ok. Masse unnskyldninger for å ikke stå opp for sønnen din. Da kan det jo aldri bli bedre. Anonymkode: d740c...7c9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #149 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ok. Masse unnskyldninger for å ikke stå opp for sønnen din. Da kan det jo aldri bli bedre. Anonymkode: d740c...7c9 Mhm. Ikke sant. Hi Anonymkode: 3d120...700
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2024 #150 Skrevet 13. juni 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja, ikke sant. Nå er jeg en tafatt curlingmamma med tulletråd. Jeg kjenner jo treneren, jeg vet hvem han er og hva han står for. Jeg vet at hvis jeg går til han og er uenig i opplegget hans blir det kjipe konsekvenser. Hvorfor tror du vi har problemer i utgangspunktet? Han kjører jo policyen at alle skal med, uansett om de plukker blomster eller ikke er interessert overhodet. Men er du god, må du ikke tro at du er noe, alle får like mye spilletid uansett. Og som nevnt før i tråden (tror jeg), han er høyt ansett, og å klage på han vil være sosialt selvmord i bygda. Dilemma. Ikke tafatthet. Hi Anonymkode: 3d120...700 Det er jo ikke feil policy at alle skal med og at det er lik spilletid. Det er jo det som flest mulig med lengst mulig. Det er uttalt politikk og viktig ikke bare i barne- og ungdomsårene, men for folkehelsen generelt. Jeg synes det er flott at trener står fast ved dette. Det å klage på at alle skal med er et litt rart fokus når du forventer at 18 spillere i alderen 10-12 skal klare å stille et seniorlag om noen år, Spesielt når du helst så at minst 5 av dem sluttet.... Det dere burde diskutere er om noe kan bistå på treningene slik at alle får oppleve mestring og alle får veiledning på sitt nivå. Ofte er trenere opptatt av de som er flinke og de som utagerer. Det er ofte ingen som ser de som ikke er så flinke. De blir løpende mye i mellom og får ikke hjelp til å løfte nivået sitt. Da mister de gjerne oppmerksomheten eller bruker det som et (ubevist) forsvar. Når de er så mange, og med større voksentetthet, kan også de flinkeste få avanserte øvelser som de vokser på. Anonymkode: 602ba...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå